Ja en ik zou beginnen met joukristien schreef:Dus jij zou ook op alles kruipen, Crackers?Crackers schreef: Ja alle mannen zijn zo.

... en eindigen met Max om on topic te blijven

Ja en ik zou beginnen met joukristien schreef:Dus jij zou ook op alles kruipen, Crackers?Crackers schreef: Ja alle mannen zijn zo.
Dan zult ge u toch een ander slachtoffer moeten zoeken, want ik ben géén kandidaatCrackers schreef:Ja en ik zou beginnen met joukristien schreef:Dus jij zou ook op alles kruipen, Crackers?Crackers schreef: Ja alle mannen zijn zo.![]()
... en eindigen met Max om on topic te blijven
kristien schreef:Dan zult ge u toch een ander slachtoffer moeten zoeken, want ik ben géén kandidaatCrackers schreef:Ja en ik zou beginnen met joukristien schreef:Dus jij zou ook op alles kruipen, Crackers?Crackers schreef: Ja alle mannen zijn zo.![]()
... en eindigen met Max om on topic te blijven![]()
Volgens mij is hij al uit de serie ofzo.Crackers schreef:Waarom komt Max niet meer voor in het verhaal? Franky zou toch kunnen gaan uithuilen bij Bram of dat zou toch het meest logische zijn om Max om raad te vragen.
Ik vind dat heel vreemd dat sommige personages zo maar weer verdwijnen. Bijvoorbeeld Kasper de adoptiefzoon van Waldek en Rosa daar spreken Waldek en Rosa zelfs nooit meer over. Of Aisha van Mo. Alleen Luc spreekt soms nog eens over zijn zoontje Lowieke.Matthi schreef:Volgens mij is hij al uit de serie ofzo.Crackers schreef:Waarom komt Max niet meer voor in het verhaal? Franky zou toch kunnen gaan uithuilen bij Bram of dat zou toch het meest logische zijn om Max om raad te vragen.
Ze zullen gemerkt hebben dat hij hier een topic heeft van al 12 pagina's.Sasha schreef:Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat Max nog terug gaat komen. En dat hij een iets grotere rol gaat krijgen.
AAAAAARGH snel! verwijder dit volledige topiclord F. schreef:Ze zullen gemerkt hebben dat hij hier een topic heeft van al 12 pagina's.Sasha schreef:Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat Max nog terug gaat komen. En dat hij een iets grotere rol gaat krijgen.
Dyl957 schreef:AAAAAARGH snel! verwijder dit volledige topiclord F. schreef:Ze zullen gemerkt hebben dat hij hier een topic heeft van al 12 pagina's.Sasha schreef:Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat Max nog terug gaat komen. En dat hij een iets grotere rol gaat krijgen.