Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Eileen
Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door Eileen »

het zal niet lang duren eer ann iets door zal hebben, zeker als hij als peter zo afstandelijk doet tegen die kleine.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Tom gelooft dat hij de vader is ? Peggy kan wijsmaken wat ze wil.
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Willy Crevits schreef:Tom gelooft dat hij de vader is ? Peggy kan wijsmaken wat ze wil.

al eens goe naar die kleine gekeken? :lol: :lol: :lol:
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Ik hoor het ze nog zeggen:
Ann: Ik wil ze Sandrine noemen.
Rosa: Sandrine Verbeeck: klinkt niet slecht.
Ann: Sandrine De Decker zul je bedoelen.
Wel, nu krijgt dat kind eigenlijk toch de juiste familienaam hé :lol: :lol: :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frankbomans schreef:Ik hoor het ze nog zeggen:
Ann: Ik wil ze Sandrine noemen.
Rosa: Sandrine Verbeeck: klinkt niet slecht.
Ann: Sandrine De Decker zul je bedoelen.
Wel, nu krijgt dat kind eigenlijk toch de juiste familienaam hé :lol: :lol: :lol:
Inderdaad, zo komt alles toch nog goed! :razz: :lol:

En Tom mag wel uitkijken met zijn vreemd gedrag, want op deze manier valt hij natuurlijk wel snel door de mand. Blijven zwijgen lijkt in zijn geval geen optie...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is hier al eerder gezegd: waarom gelooft Tom zomaar wat Peggy hem vertelt. Zeker als ze verliefd op hem is en hij niet op haar? Ze kan hem van alles wijs maken. Hoe kan hij weten of het waar is wat zij allemaal zegt, over met of zonder condoom (schijnt hij zich niet te herinneren) en geen seks meer sinds maanden met haar vriend? Mooi verhaal om hem een hak te zetten, omdat hij haar niet wil. En hij trapt er erin.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mwah, wat heeft het voor haar verder voor zin om te liegen? Ze is weg, dus hem ermee terug krijgen is al geen optie. Hij kan zich er hooguit rot door gaan voelen, maar van de andere kant zou dat er voor kunnen zorgen dat hij Bianca op de hoogte brengt van alles, en dat wil ze juist niet. Dat ze het hem toch gezegd heeft lijkt dus eerder te komen doordat het haar echt hoog zat en ze het ook zeker weet. Dan heeft hij toch nog weinig redenen om te twijfelen? :?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vind het wel apart dat Peggy inmiddels pogingen doet om Tom terug te krijgen, maar vervolgens helemaal niet aan haar kind lijkt te denken nu ze alsnog heeft besloten om te blijven.. Ik begin te vinden dat Sandrine misschien toch beter af is bij Ann zo, want over een fatsoenlijk moederinstinct kun je bij Peggy toch niet meer spreken.. :?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Vind het wel apart dat Peggy inmiddels pogingen doet om Tom terug te krijgen, maar vervolgens helemaal niet aan haar kind lijkt te denken nu ze alsnog heeft besloten om te blijven.. Ik begin te vinden dat Sandrine misschien toch beter af is bij Ann zo, want over een fatsoenlijk moederinstinct kun je bij Peggy toch niet meer spreken.. :?
Ze *mag* er ook niet aan denken. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vraag me af wat Peggy in Tom ziet. Zo een rotzakske dat dat is in feite :shock:
Zo liegen tegen iedereen over zijn affaire met Peggy, over dat hij de vader is van Sandrine,... En dan ook nog eens kwaad zijn op Peggy omdat ze over haar problemen wil praten. :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

Mieke schreef:Ik vraag me af wat Peggy in Tom ziet. Zo een rotzakske dat dat is in feite :shock:
Zo liegen tegen iedereen over zijn affaire met Peggy, over dat hij de vader is van Sandrine,... En dan ook nog eens kwaad zijn op Peggy omdat ze over haar problemen wil praten. :roll:
Zijn nu ook niet meteen dingen waar ge fier op kunt zijn :roll: . Laat staan aan de grote klok hangen. En kom niet af met : Eerlijkheid duurt het langst , :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Sardonis schreef:
Mieke schreef:Ik vraag me af wat Peggy in Tom ziet. Zo een rotzakske dat dat is in feite :shock:
Zijn nu ook niet meteen dingen waar ge fier op kunt zijn :roll: . Laat staan aan de grote klok hangen. En kom niet af met : Eerlijkheid duurt het langst , :wink:
Dat, én zijn reactie nu, is ook niet iets waar hij trots op kan zijn, en vooral daarom vraag ik me ook af wat Peggy in hem ziet... Ook ik vind het een laf rotzakske! :roll: :evil:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Sardonis schreef:
ja tuurlijk en liefde maakt blind, zeker in Peggy haar geval.
Maar Tom gedraagt zich nu wel niet als hét voorbeeld van een man om verliefd op te worden ze :?
Allez een relatie willen beginnen met iemand die zijn lief bedriegt, dan weet je nu al zeker dat hij dat later ook met uzelf zal flikken!
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Peggy vind ik enorm lelijk, ik snap niet dat Tom verliefd op haar werd.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

johan1969 schreef:Peggy vind ik enorm lelijk, ik snap niet dat Tom verliefd op haar werd.
Haha, fantastische reactie :D, ik geef je trouwens gelijk.
0 x
Gesloten