Die man vna de Brandweer : moet dat nu echtMette Marit schreef:Wel, ik denk dat Monard nog niet klaar is met ons EVa, aan zijn reactie te zien!
Werner zal nog moeten opletten, of hij wordt nog zelf beschuldigd..

Die man vna de Brandweer : moet dat nu echtMette Marit schreef:Wel, ik denk dat Monard nog niet klaar is met ons EVa, aan zijn reactie te zien!
Ja, daar dacht ik gister ook aan toen Monard een beetje vaag reageerde op het nieuws dat Eva getuige was van het aansteken van die brand.. Dan help je al eens iemand!Mette Marit schreef:Wel, ik denk dat Monard nog niet klaar is met ons EVa, aan zijn reactie te zien!
Werner verdenken zou toch wel heel eigenaardig zijn aangezien hij zijn leven toch geriskeerd heeft e door in die brand te gaan lopenChristel schreef:Ja, daar dacht ik gister ook aan toen Monard een beetje vaag reageerde op het nieuws dat Eva getuige was van het aansteken van die brand.. Dan help je al eens iemand!Mette Marit schreef:Wel, ik denk dat Monard nog niet klaar is met ons EVa, aan zijn reactie te zien!
Werner zal nog moeten opletten, of hij wordt nog zelf beschuldigd..![]()
Maar goed, ik denk dat (normaal gesproken) na een onderzoek van zowel de brandweer als ook de wetsdokter wel duidelijk wordt hoe het zo'n beetje zit. Zeker omdat Maarten die brand zo makkelijk aanstak met zijn benzine (of zoiets toch) en brandend papier e.d. Dan is een aangestoken brand snel te herleiden zou je zeggen. Het kan natuurlijk zijn dat het in het kader van een "spannende verhaallijn" nog wat langer gaat duren, maar toch...
Gertj3 schreef: Werner verdenken zou toch wel heel eigenaardig zijn aangezien hij zijn leven toch geriskeerd heeft e door in die brand te gaan lopen
Wil je daarmee (oa) zeggen dat het moet normaal gevonden worden als je de familie Reimers wel een beetje kent?frank schreef:Langs de andere kant, als je de familie Reimer niet kent is het ook maar een vreemd verhaal hé >> de zoon die z'n moeder vermoord en vervolgens met z'n lief en haar kind in een brand wil omkomen.En dan toevallig net de moordenaar van z'n broer en z'n grootste concurrent die de grote held wordt.
Als je je daar als politie geen vragen bij stelt ...
m'n woorden niet verdraaien hé.oma schreef:Wil je daarmee (oa) zeggen dat het moet normaal gevonden worden als je de familie Reimers wel een beetje kent?frank schreef:Langs de andere kant, als je de familie Reimer niet kent is het ook maar een vreemd verhaal hé >> de zoon die z'n moeder vermoord en vervolgens met z'n lief en haar kind in een brand wil omkomen.En dan toevallig net de moordenaar van z'n broer en z'n grootste concurrent die de grote held wordt.
@Frank:'t klinkt hoe langer hoe raarder volgens mij, welke buitenstaander zal er zich daar nu vragen bij stellen?frank schreef:m'n woorden niet verdraaien hé.oma schreef:Wil je daarmee (oa) zeggen dat het moet normaal gevonden worden als je de familie Reimers wel een beetje kent?frank schreef:Langs de andere kant, als je de familie Reimer niet kent is het ook maar een vreemd verhaal hé >> de zoon die z'n moeder vermoord en vervolgens met z'n lief en haar kind in een brand wil omkomen.En dan toevallig net de moordenaar van z'n broer en z'n grootste concurrent die de grote held wordt.
Het moet gewoon raar klinken voor een buitenstaander dat het zo verlopen is.
Ja, precies. Die hadden ook zo'n aantrekken-afstoten verhouding. Heel frustrerend eigenlijk, maar wel leuk als het dan uiteindelijk toch goedkomtMieke schreef:bijna Ross en Rachel van FriendsChristel schreef:Wat een omwegen hebben ze die 2 laten maken!