Eva

Gesloten
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Mette Marit schreef:Wel, ik denk dat Monard nog niet klaar is met ons EVa, aan zijn reactie te zien!
Werner zal nog moeten opletten, of hij wordt nog zelf beschuldigd..
Die man vna de Brandweer : moet dat nu echt :D Toen Monard achter da raport vroeg :lol:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mette Marit schreef:Wel, ik denk dat Monard nog niet klaar is met ons EVa, aan zijn reactie te zien!
Ja, daar dacht ik gister ook aan toen Monard een beetje vaag reageerde op het nieuws dat Eva getuige was van het aansteken van die brand.. Dan help je al eens iemand! :roll: :wink: Maar goed, ik denk dat (normaal gesproken) na een onderzoek van zowel de brandweer als ook de wetsdokter wel duidelijk wordt hoe het zo'n beetje zit. Zeker omdat Maarten die brand zo makkelijk aanstak met zijn benzine (of zoiets toch) en brandend papier e.d. Dan is een aangestoken brand snel te herleiden zou je zeggen. Het kan natuurlijk zijn dat het in het kader van een "spannende verhaallijn" nog wat langer gaat duren, maar toch... :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Christel schreef:
Ja, daar dacht ik gister ook aan toen Monard een beetje vaag reageerde op het nieuws dat Eva getuige was van het aansteken van die brand.. Dan help je al eens iemand! :roll: :wink: Maar goed, ik denk dat (normaal gesproken) na een onderzoek van zowel de brandweer als ook de wetsdokter wel duidelijk wordt hoe het zo'n beetje zit. Zeker omdat Maarten die brand zo makkelijk aanstak met zijn benzine (of zoiets toch) en brandend papier e.d. Dan is een aangestoken brand snel te herleiden zou je zeggen. Het kan natuurlijk zijn dat het in het kader van een "spannende verhaallijn" nog wat langer gaat duren, maar toch... :wink:
Werner verdenken zou toch wel heel eigenaardig zijn aangezien hij zijn leven toch geriskeerd heeft e door in die brand te gaan lopen
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Gertj3 schreef: Werner verdenken zou toch wel heel eigenaardig zijn aangezien hij zijn leven toch geriskeerd heeft e door in die brand te gaan lopen

Naar 't schijnt keren misdadigers wel vaker terug naar de plaats van de misdaad...
Hij wou van Werner af, niet van Eva. En indertijd moest ie ook niet veel hebben van Jan, hé??? :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Langs de andere kant, als je de familie Reimer niet kent is het ook maar een vreemd verhaal hé >> de zoon die z'n moeder vermoord en vervolgens met z'n lief en haar kind in een brand wil omkomen. :) En dan toevallig net de moordenaar van z'n broer en z'n grootste concurrent die de grote held wordt. :)

Als je je daar als politie geen vragen bij stelt ...
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

frank schreef:Langs de andere kant, als je de familie Reimer niet kent is het ook maar een vreemd verhaal hé >> de zoon die z'n moeder vermoord en vervolgens met z'n lief en haar kind in een brand wil omkomen. :) En dan toevallig net de moordenaar van z'n broer en z'n grootste concurrent die de grote held wordt. :)

Wil je daarmee (oa) zeggen dat het moet normaal gevonden worden als je de familie Reimers wel een beetje kent? :shock:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

oma schreef:
frank schreef:Langs de andere kant, als je de familie Reimer niet kent is het ook maar een vreemd verhaal hé >> de zoon die z'n moeder vermoord en vervolgens met z'n lief en haar kind in een brand wil omkomen. :) En dan toevallig net de moordenaar van z'n broer en z'n grootste concurrent die de grote held wordt. :)

Wil je daarmee (oa) zeggen dat het moet normaal gevonden worden als je de familie Reimers wel een beetje kent? :shock:
m'n woorden niet verdraaien hé. :)
Het moet gewoon raar klinken voor een buitenstaander dat het zo verlopen is.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

frank schreef:
oma schreef:

m'n woorden niet verdraaien hé. :)
Het moet gewoon raar klinken voor een buitenstaander dat het zo verlopen is.
@Frank:'t klinkt hoe langer hoe raarder volgens mij, welke buitenstaander zal er zich daar nu vragen bij stellen?
Een buitenstaander die zich vragen stelt bij "Thuis", is dan toch geen buitenstaander?
Of denk ik nu te ver? :twisted: :lol:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

whieeee het komt dan toch rapper dan verwacht goed tussen Eva en Werner!!!! :dance:

enfin rap, na 4jaar ofzo :roll: :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:whieeee het komt dan toch rapper dan verwacht goed tussen Eva en Werner!!!! :dance:

Dat bedacht ik me gisteren ook na de eerste "euforie". Wat een omwegen hebben ze die 2 laten maken! :lol:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Christel schreef:Wat een omwegen hebben ze die 2 laten maken! :lol:
bijna Ross en Rachel van Friends :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:
Christel schreef:Wat een omwegen hebben ze die 2 laten maken! :lol:
bijna Ross en Rachel van Friends :)
Ja, precies. Die hadden ook zo'n aantrekken-afstoten verhouding. Heel frustrerend eigenlijk, maar wel leuk als het dan uiteindelijk toch goedkomt :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mieke schreef:whieeee het komt dan toch rapper dan verwacht goed tussen Eva en Werner!!!! :dance:

Ow, Bella, wie zegt dat ze al zover zijn????
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

oma schreef: Ow, Bella, wie zegt dat ze al zover zijn????
Die blikken gisteren niet gezien?
En ze trekt toch al bij hem in dus......... :love:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mieke schreef:
oma schreef: Ow, Bella, wie zegt dat ze al zover zijn????
Die blikken gisteren niet gezien?
En ze trekt toch al bij hem in dus......... :love:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA???????????????????????????
0 x
Gesloten