Sofie
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Re: Sofie
Na gisteren is het wel heel duidelijk dat Mike de dader is. Eind mei gaf hij zijn gsm nummer aan Sofie (in het notariaat van Peter) en op de avond dat Sofie verdween kreeg hij telefoon, en Sofie's laatste telefoontje was met Mike.
Ik vind het wel irritant dat het zo voorspelbaar is dat de kijker het meteen doorheeft maar dat het nog twee weken zal duren vooraleer ze het in Thuis zullen doorhebben.
Ik vind het wel irritant dat het zo voorspelbaar is dat de kijker het meteen doorheeft maar dat het nog twee weken zal duren vooraleer ze het in Thuis zullen doorhebben.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tsja, ik denk dat ze ervan uit gaan dat de kijker het ook spannend gaat vinden hoe de moordenaar uiteindelijk gepakt gaat worden. Moet ook wel zeggen dat ik benieuwd ben hoe dat alles gaat lopen, maar ik ben persoonlijk ook wel blij dat dat niet al te lang duurt. 2 Weken valt al bij al nog best mee, toch? (zeker voor Thuis!)Nickos schreef:Na gisteren is het wel heel duidelijk dat Mike de dader is. Eind mei gaf hij zijn gsm nummer aan Sofie (in het notariaat van Peter) en op de avond dat Sofie verdween kreeg hij telefoon, en Sofie's laatste telefoontje was met Mike.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Er zat een bluts in de taxi waarmee Mike de volgende dag terugkeerde, dus het had gekund dat Mike haar (al dan niet per ongeluk) omver gereden had die avond toen ze daar langs de weg stond (zoals iemand hier ook al opperde). Nu kan je idd al meer in de richting van een verkrachting gaan denken.johan1969 schreef:Wat had je dan gedacht ? Dat ze zelf in die kloof was gesprongen ?
(zou al de derde keer zijn zeker dat ze verkracht geweest is in Thuis ?)
en goh ja, wellicht rekken ze het nog wel een week of twee, maar zo erg is dat nu ook niet omdat Thuis nu ook maar een soap is.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij zou deze keer dan de eerste keer zijn, maar zeker ben ik er niet van...lord F. schreef:(zou al de derde keer zijn zeker dat ze verkracht geweest is in Thuis ?)

Wat die deuk in de taxi betreft; dat had ik inderdaad ook verwacht, dat Mike haar misschien omver gereden had. Blijkbaar is dat in elk geval niet de doodsoorzaak geweest.
En die drugs vind ik ook maar vreemd, dat er daarvan zoveel is aangetroffen..

0 x
-
- Poster rang 5
Die gast aan wie Renzo nog geld moest heeft haar ook verkracht hé.Christel schreef:Volgens mij zou deze keer dan de eerste keer zijn, maar zeker ben ik er niet van...![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ah ja, da's waar ook! Die keer was ik vergeten..lord F. schreef:Die gast aan wie Renzo nog geld moest heeft haar ook verkracht hé.Christel schreef:Volgens mij zou deze keer dan de eerste keer zijn, maar zeker ben ik er niet van...![]()

0 x
-
- Poster rang 4
Ik denk dat ze Mike gebeld heeft en dat hij haar, omdat ze zo overstuur was, wat wou kalmeren door haar drugs te geven. Denk dus dat ze het vrijwillig genomen heeft.Jana_tje schreef:Vraag me nu wel af of ze zelf die drugs zou ingenomen hebben of dat Mike haar ermee verdoofd heeft??
Is wel spannend om te weten wat er allemaal gebeurd is!!!! Ik wil een flashback!!!!

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 5
Ja, ik hoop ook op een hele flashback.Mieke schreef:Ik denk dat ze Mike gebeld heeft en dat hij haar, omdat ze zo overstuur was, wat wou kalmeren door haar drugs te geven. Denk dus dat ze het vrijwillig genomen heeft.Jana_tje schreef:Vraag me nu wel af of ze zelf die drugs zou ingenomen hebben of dat Mike haar ermee verdoofd heeft??
Is wel spannend om te weten wat er allemaal gebeurd is!!!! Ik wil een flashback!!!!

0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Ik ook, want ik zit nog met heel wat vragen!lord F. schreef:Ja, ik hoop ook op een hele flashback.Mieke schreef:Ik denk dat ze Mike gebeld heeft en dat hij haar, omdat ze zo overstuur was, wat wou kalmeren door haar drugs te geven. Denk dus dat ze het vrijwillig genomen heeft.Jana_tje schreef:Vraag me nu wel af of ze zelf die drugs zou ingenomen hebben of dat Mike haar ermee verdoofd heeft??
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
De laatste persoon waar ze mee belde was Mike, dus ik denk niet dat ze toevallig is aangereden. En ze is trouwens gewurgd.lord F. schreef:Er zat een bluts in de taxi waarmee Mike de volgende dag terugkeerde, dus het had gekund dat Mike haar (al dan niet per ongeluk) omver gereden had die avond toen ze daar langs de weg stond (zoals iemand hier ook al opperde). Nu kan je idd al meer in de richting van een verkrachting gaan denken.johan1969 schreef:Wat had je dan gedacht ? Dat ze zelf in die kloof was gesprongen ?
en goh ja, wellicht rekken ze het nog wel een week of twee, maar zo erg is dat nu ook niet omdat Thuis nu ook maar een soap is.
0 x
-
- x 435
jaaaaaaaaaa, vecht het maar rustig onder mekaar uit, ik ga wel naar "Thuis" kijken om te weten hoe één en ander gegaan is.johan1969 schreef:De laatste persoon waar ze mee belde was Mike, dus ik denk niet dat ze toevallig is aangereden. En ze is trouwens gewurgd.lord F. schreef:Er zat een bluts in de taxi waarmee Mike de volgende dag terugkeerde, dus het had gekund dat Mike haar (al dan niet per ongeluk) omver gereden had die avond toen ze daar langs de weg stond (zoals iemand hier ook al opperde). Nu kan je idd al meer in de richting van een verkrachting gaan denken.johan1969 schreef:Wat had je dan gedacht ? Dat ze zelf in die kloof was gesprongen ?

0 x
-
- Poster rang 5
ja, maar dat weten we pas van deze week dat ze gewurgd is hé.johan1969 schreef:De laatste persoon waar ze mee belde was Mike, dus ik denk niet dat ze toevallig is aangereden. En ze is trouwens gewurgd.
0 x