Kasper

Gesloten
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Van die 2 Harry Potters zou je echt wel schrik krijgen :roll: (alweer een geloofwaardig gespeelde verhaallijn coming up :roll: ). En die ene (die met de bril) is dus de zoon van Bart Van Avermaet.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik dacht het ook al, zijn dat de zwaarste mannen op die school ?

:shock:

t Is nu wel duidelijk waarom Kasper geen zakgeld wil : als hij geld op zak heeft, moet hij het toch afgeven. Wel slim gezien.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Luc schreef:Van die 2 Harry Potters zou je echt wel schrik krijgen :roll: (alweer een geloofwaardig gespeelde verhaallijn coming up :roll: ). En die ene (die met de bril) is dus de zoon van Bart Van Avermaet.
goh, maar ik vind dat geen zo'n slechte ingeving dat ze van Kasper z'n 2 pestkoppen 2 normale gasten gemaakt hebben. 8)
Vroeger zondigden ze zich in Thuis daar wel eens aan dat ze van zo'n figuur een karikatuur maakten (zie Benny in de eerste afleveringen). Nu zijn het op het eerste gezicht geen slechte gasten die bij de directrice wellicht ook direct het voordeel van de twijfel krijgen als ze moet een kant kiezen tss lieve gasten gelijk die 2 en een zonderling gelijk Kasper. :)
Laatst gewijzigd door frank op wo 18 okt 2006, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

inderdaad, je zou er van versteld staan welke tengere en ogenschijnlijk brave jongeren soms een hele klas (of meer) terroriseren - het zijn niet allemaal bullebakken hoor!
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

En Franky ging er zich eens mee moeien :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:inderdaad, je zou er van versteld staan welke tengere en ogenschijnlijk brave jongeren soms een hele klas (of meer) terroriseren - het zijn niet allemaal bullebakken hoor!
Dat klopt...
Bovendien gebeurt pesten ook niet alleen fysiek, maar vaak ook geestelijk. Daar hoef je geen spierballen of een "gevaarlijk" uiterlijk voor te hebben om dat te kunnen doen he... :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Elvje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Elvje »

Daar ben ik het helemaal mee eens... De grootste pestkoppen kunnen juist diegene zijn bij wie je het niet zou denken...
0 x
Afbeelding
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Zeg dat wel, als het om mensen gaat met een andere Etnische herkomst wordt er wel meet een schuin oog gekeken.... Maar dat is altijd.. de angst voor het onbekende? Mensen die afwijkend zijn van de rest, en mensen die met de meute mee gaan... tussen hen wordt dikwijls met twee maten gemeten :evil: Maar ik zal Kasper aanraden een brooddoos van Tupperware te kopen ;) die zijn onbreekbaar. Ben benieuwd hoe dit zal aflopen.
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

visje schreef: Maar ik zal Kasper aanraden een brooddoos van Tupperware te kopen ;) die zijn onbreekbaar.
Dan gaat hij met zijn 10 euro lang niet toekomen hoor! :wink: :lol:
0 x
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

satine schreef:
visje schreef: Maar ik zal Kasper aanraden een brooddoos van Tupperware te kopen ;) die zijn onbreekbaar.
Dan gaat hij met zijn 10 euro lang niet toekomen hoor! :wink: :lol:
Lap in België is toch alles goedkoper dan hier? We hebben nog net geen brooddozen belasting :wink: Als je ziet dat je bij jullie een hele volvo voor een zacht prijsje kan kopen, daar heb je hier dan net een Lada voor.... diep triest :shock: En theater is bij jullie ook goedkoper en de cinema... damm mijn ooiervaar heeft me net te vroeg laten vallen vrees ik.. volgens mij was de bezine op,,,,

Maar kasper kan het ook in een plastic zakje doen net als ik Ideaal maar wel weer slecht op het milleu... ;) en die pestkoppen.... wat een etterbakken zeg, spijtig dat je niet zo een tv binnen kan lopen :oops: :twisted: :oops: :twisted: :oops:
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

visje schreef:en die pestkoppen.... wat een etterbakken zeg, spijtig dat je niet zo een tv binnen kan lopen :oops: :twisted: :oops: :twisted: :oops:
Dat gevoel heb ik in deze situatie ook.. :oops: Normaal laat ik me helemaal niet zo snel meeslepen, en kan ik me prima inhouden bij een soap (fictie en realiteit blijven bij mij altijd behoorlijk goed gescheiden). Maar in dit soort gevallen heb ik ook altijd zin om die ettertjes, door de beeldbuis, een trap onder hun gat te geven.. :twisted: :wink:
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

ik wee niet wat jullie vinden. maar vinden jullie ook niet dat de kloof tussen Franky en kasper nogal groot is. Franky zit nog op de lagere school en Kasper zou een jaar of 16 zijn. Ik vind het nogal onrealistisch eigenlijk. ik kan me niet echt voorstellen dat een jongen van zestien een vriend heeft van een jaar of 10. Franky had beter wat ouder geweest dan had het realistischer overgekomen.
0 x
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Ik heb net hetzelfde gedacht als koetje: beetje raar dat Kasper zo kinds doet vind ik

En wat een voorbeeld van integratie zeg: hij praat zelfs al met een Antwerps accent :wink:
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Franky zou zo'n 8 jaar moeten zijn zelfs. :)
En Kasper is zeker 15 jaar en moet in klas met 13-jarigen zitten ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hoe leuk ik die 2 ook met elkaar vind omgaan (vind ze wel aandoenlijk bij elkaar), onrealistisch is het wel ja. Dat leeftijdsverschil is toch wel erg duidelijk, ook al loopt Kasper wat achter... Ik had vandaag wel met hem te doen hoor, met zijn cijferkaart. :(
0 x
Gesloten