Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het onderzoek is afgerond, ik denk niet dat ze alles terug gaan onderzoeken en Tim wil er niks meer over horen ... Ik denk trouwens ook dat Joren en Eddy niets te maken hebben met het ongeval. Zihame is wschl gewoon onder invloed in de beek gereden zonder dat er 'derden' bij betrokken waren.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Viv is altijd wel bezig over duurzaam leven, maar de deur naar de gang staat altijd wagenwijd open.
Dat valt mij altijd op.
Dat is toch niet erg goed voor de portemonnee en het milieu, lijkt mij.
Dat valt mij altijd op.
Dat is toch niet erg goed voor de portemonnee en het milieu, lijkt mij.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Mooie scène tussen Viv en Lowie, je kon echt zien dat ze emotioneel werd bij zijn uitleg.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Dat was inderdaad mooi, maar Lowie had dit ook van meet af aan kunnen zeggen, in plaats van zo te drammen over die 'foute' boom en de technische snufjes die hij als cadeau verwachtte.
Ik hoop dat ze vanaf nu wat meer open communiceren, want daar ontbreekt het soms toch wel aan vind ik. Tenslotte zijn ze toch al een hele tijd samen.
Dan is duidelijke afspraken toch niet zo heel moeilijk vind ik, zeker niet als je samen woont.
Maar ik ben wel blij dat het uitgeklaard is.
Ik hoop dat ze vanaf nu wat meer open communiceren, want daar ontbreekt het soms toch wel aan vind ik. Tenslotte zijn ze toch al een hele tijd samen.
Dan is duidelijke afspraken toch niet zo heel moeilijk vind ik, zeker niet als je samen woont.
Maar ik ben wel blij dat het uitgeklaard is.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik erger me soms groen en geel aan haar ecologische pseudo wetenschap. En toch, over voedselverspilling heeft ze groot gelijk.
Ik heb het geluk gehad veel te kunnen reizen in mijn jongere jaren en er zijn er die daar jaloers over doen, maar je wil echt niet weten hoe honger eruit ziet.
Ipv weg te gooien vind ik, net als Viv, dat voedsel dat de houdbaarheidsdatum bereikt, zou moeten geschonken worden aan vb sociale restaurants of voedselbank.
Ik heb het geluk gehad veel te kunnen reizen in mijn jongere jaren en er zijn er die daar jaloers over doen, maar je wil echt niet weten hoe honger eruit ziet.
Ipv weg te gooien vind ik, net als Viv, dat voedsel dat de houdbaarheidsdatum bereikt, zou moeten geschonken worden aan vb sociale restaurants of voedselbank.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Daar heeft ze zeker gelijk in. Hier in het Westen wonen wij echt in een wegwerpmaatschappij.
Maar Viv haar personnage gaat er soms wat over
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Viv en Lowie niet bij mekaar passen. Idem Tom en Karin, wat hebben die nu gemeen buiten hun werk ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vraag me af hoe lang het nog blijft duren tussen Viv en Lowie. Ze zijn toch heel verschillend. En Viv wil helemaal niet zwanger worden terwijl Lowieke helemaal klaar is om papa te worden.... Het zoveelste discussiepunt tussen hen.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Lowieke vindt inderdaad van zichzelf dat hij daar helemaal klaar voor is - wat Viv daarvan vindt is van minder belang.
Maar blijkbaar heeft Viv dit vroeger al gezegd, dat ze geen kinderen wou - dat suggereerde Tamara ook al op kerstavond.
Dus er zal nog veel moeten gepraat worden, ik vind hen ook minder en minder bij elkaar passen.
Dit gaat niet opgelost worden met een nachtje in de barrel.
Maar blijkbaar heeft Viv dit vroeger al gezegd, dat ze geen kinderen wou - dat suggereerde Tamara ook al op kerstavond.
Dus er zal nog veel moeten gepraat worden, ik vind hen ook minder en minder bij elkaar passen.
Dit gaat niet opgelost worden met een nachtje in de barrel.
0 x
-
- x 435
Tja. Tim en Sam stonden op dat gebied ook eens lijnrecht tegenover elkaar en kijk waar ze nu staan. Bob en Tamara hadden Leo ook niet gepland, maar zijn toch maar mooi gelukkig.johan1969 schreef: wo 19 jan 2022, 04:34 Ik vraag me af hoe lang het nog blijft duren tussen Viv en Lowie. Ze zijn toch heel verschillend. En Viv wil helemaal niet zwanger worden terwijl Lowieke helemaal klaar is om papa te worden.... Het zoveelste discussiepunt tussen hen.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
De zo milieubewuste Viv smijt de zwangerschapstest en de doos ervan samen bij het restafval... 

1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Viv heeft nog eens tegen Lowie klaar en duidelijk gezegd dat zij nooit of nimmer kinderen wil sterker nog als hij er niet mee kan leven dan moet hij maar zijn conclusies uittrekken betreffende hun relatie.
Zij is nog beleefd om net niet uit te spreken dat hij dan maar naar een andere vrouw moet uitkijken die wel kinderen wil.
Als argument haalt zij aan dat zij nu genoeg voor haar moeder gezorgd heeft en zij ziet dat niet zitten om dat nog eens te doen voor een kind.
Voor kinderen zorgen is toch iets anders dan voor ouders zorgen die niet meer (goed) ter been zijn.
Volgens mij zit er toch iets anders achter wat weet ik niet maar in ieder geval niet wat zij argumenteert.
Zij is nog beleefd om net niet uit te spreken dat hij dan maar naar een andere vrouw moet uitkijken die wel kinderen wil.
Als argument haalt zij aan dat zij nu genoeg voor haar moeder gezorgd heeft en zij ziet dat niet zitten om dat nog eens te doen voor een kind.
Voor kinderen zorgen is toch iets anders dan voor ouders zorgen die niet meer (goed) ter been zijn.
Volgens mij zit er toch iets anders achter wat weet ik niet maar in ieder geval niet wat zij argumenteert.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Klopt, Viv is ook maar begin 20 in de serie (Lowieke is ouder), ms kan ze nog van gedachten verandern.tvx1 schreef: do 20 jan 2022, 18:55 johan1969 schreef: ↑wo jan 19, 2022 5:34 am
Ik vraag me af hoe lang het nog blijft duren tussen Viv en Lowie. Ze zijn toch heel verschillend. En Viv wil helemaal niet zwanger worden terwijl Lowieke helemaal klaar is om papa te worden.... Het zoveelste discussiepunt tussen hen.
Tja. Tim en Sam stonden op dat gebied ook eens lijnrecht tegenover elkaar en kijk waar ze nu staan. Bob en Tamara hadden Leo ook niet gepland, maar zijn toch maar mooi gelukkig.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij passen ze gewoon niet bij mekaar, wat hebben ze gemeen ? Lowieke probeert van Viv een ambitieuze zakenvrouw te maken met mantelpakje, maar dat lukt niet echt.apestaart schreef: wo 26 jan 2022, 09:46 Viv heeft nog eens tegen Lowie klaar en duidelijk gezegd dat zij nooit of nimmer kinderen wil sterker nog als hij er niet mee kan leven dan moet hij maar zijn conclusies uittrekken betreffende hun relatie.
0 x
-
- x 435
Nu lijken ze toch inderdaad een duidelijk breekpunt te hebben bereikt.johan1969 schreef: wo 26 jan 2022, 10:46 Volgens mij passen ze gewoon niet bij mekaar, wat hebben ze gemeen ? Lowieke probeert van Viv een ambitieuze zakenvrouw te maken met mantelpakje, maar dat lukt niet echt.
0 x