Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Barbara (he he dank je, nu weet ik tenminste haar naam weer) moest er geloof ik uit, omdat ze alles gingen opschudden geloof ik toch? Ik denk dat dat niet het plan was toen ze erin geschreven werd. Op de manier waarop het nu uitpakte sloeg het eigenlijk nergens op, binnen het geheel van de serie.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Barbara is inderdaad op een heel rare manier "opgestapt", ik hoop dat Mayra nu ook niet op de loop gaat, ze lijkt me een goede partner voor Ann voor vele jaren 

0 x
-
- Poster rang 1
Wallanderjunior schreef:Barbara is inderdaad op een heel rare manier "opgestapt", ik hoop dat Mayra nu ook niet op de loop gaat, ze lijkt me een goede partner voor Ann voor vele jaren
Ze moeten nog een homohuwelijk hebben dus

0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vraag me af wat Guy bij Ann kwam doen (buiten zijn hand laten verzorgen). Wschl de concurrentie checken. 

0 x
-
- x 435
Ik dacht even, door de rare manier waarop ie z'n hand hield, dat ie er een boksijzer in verborgen had om Ann tot moes te slaan.johan1969 schreef:Ik vraag me af wat Guy bij Ann kwam doen (buiten zijn hand laten verzorgen). Wschl de concurrentie checken.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Rieka schreef:Ik dacht even, door de rare manier waarop ie z'n hand hield, dat ie er een boksijzer in verborgen had om Ann tot moes te slaan.johan1969 schreef:Ik vraag me af wat Guy bij Ann kwam doen (buiten zijn hand laten verzorgen). Wschl de concurrentie checken.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4
Dat zou nog eens de scène van het jaar geweest zijn, maar het bleef (alweer) braafjes.
0 x
-
- x 435
t was inderdaad braafjes, Guy had net zo goed woedend kunnen worden en Mayra een oorveeg geven ipv zijn hand tegen een boom te knallen
Mayra kan nu wel moeilijk nog terugkrabbelen en zal nu wel de sprong moeten wagen met Ann
Mayra kan nu wel moeilijk nog terugkrabbelen en zal nu wel de sprong moeten wagen met Ann
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Elke keer als Ann in de buurt van Mayra is hou ik mijn hart vast.
Ik vind Monika niet meteen de allerbeste actrice ter wereld, maar meestal gaat het wel, ze stoort me niet en ik vind haar personage wel ok.
Maar als Mayra ten tonele verschijnt, dan begint ze meteen heel onnatuurlijk te doen.....
Die scène van gisteravond was gewoon hilarisch - zo geforceerd dat het ongelooflijk grappig werd.
Ik vind Monika niet meteen de allerbeste actrice ter wereld, maar meestal gaat het wel, ze stoort me niet en ik vind haar personage wel ok.
Maar als Mayra ten tonele verschijnt, dan begint ze meteen heel onnatuurlijk te doen.....
Die scène van gisteravond was gewoon hilarisch - zo geforceerd dat het ongelooflijk grappig werd.
0 x
-
- x 435
Ik vind Ann nu juist een heel boeiend personnage: als je ziet hoe ze van een "echte seut" geëvolueerd is naar moderne en aantrekkelijke vrouw ...
die tijgersprong heb ik bij Mayra besproken, ik vond het best wel grappig hoe de twee dames uiteindelijk een beetje de remmen lossen, je kan ook niet verwachten dat ze in de consultatieruimte nog gekker beginnen te doen, mama Marianne kan alle momenten binnenvallen en die is minder modern dan haar dochter
voor mij mag er wat meer passie komen bij de twee dames maar ze zijn op de goede weg
die tijgersprong heb ik bij Mayra besproken, ik vond het best wel grappig hoe de twee dames uiteindelijk een beetje de remmen lossen, je kan ook niet verwachten dat ze in de consultatieruimte nog gekker beginnen te doen, mama Marianne kan alle momenten binnenvallen en die is minder modern dan haar dochter

voor mij mag er wat meer passie komen bij de twee dames maar ze zijn op de goede weg

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Modern en aantrekkelijk?
Kijken wij wel naar hetzelfde programma?
Aantrekkelijk, tot daar aan toe, dat is een kwestie van smaak en ik vind haar niet lelijk.
Maar haar kapsel is een ramp, dat flatteert haar allesbehalve.
En verder is ze bijna 40 en woont ze nog steeds veilig in hotel Mama.
Ze vindt ook wel dat haar moeder altijd fout zit, maar ze ZEGT dan ook niks, haar zwijgen kan niet verbeterd worden.
Bang om haar eigen boontjes te moeten gaan doppen? Want zelfs tijdens haar relaties met Manon en Sandrine week ze niet van onder moeder's vleugels. Sad......
Ook haar relatie met Tom vind ik vreemd, er was een tijd dat ze zijn bloed kon drinken maar nu is het weer haar allerbeste maatje, ondanks wat er in het verleden gebeurd is wat nooit uitgepraat werd.
En naar Mayra toe: ze komt zo wanhopig over, ik vind het meelijwekkend.
Kijken wij wel naar hetzelfde programma?

Aantrekkelijk, tot daar aan toe, dat is een kwestie van smaak en ik vind haar niet lelijk.
Maar haar kapsel is een ramp, dat flatteert haar allesbehalve.
En verder is ze bijna 40 en woont ze nog steeds veilig in hotel Mama.
Ze vindt ook wel dat haar moeder altijd fout zit, maar ze ZEGT dan ook niks, haar zwijgen kan niet verbeterd worden.
Bang om haar eigen boontjes te moeten gaan doppen? Want zelfs tijdens haar relaties met Manon en Sandrine week ze niet van onder moeder's vleugels. Sad......
Ook haar relatie met Tom vind ik vreemd, er was een tijd dat ze zijn bloed kon drinken maar nu is het weer haar allerbeste maatje, ondanks wat er in het verleden gebeurd is wat nooit uitgepraat werd.
En naar Mayra toe: ze komt zo wanhopig over, ik vind het meelijwekkend.
0 x
-
- x 435
kapsel en kledij zijn bij Ann toch al enorm geëvolueerd, ze komt af en toe precies nog uit een windtunnel maar vroeger was t echt een ramp
dat ze onder moeders vleugels blijft zitten heeft ergens nog een "praktische" reden; een nieuwe stek zoeken voor haar praktijk is misschien niet praktisch als ze haar patiënten wil houden
ze zou haar deel van het huis wel zodanig kunnen inrichten dat ze er zelf haar "huishouden" kan organiseren
wanhopig lijkt ze mij nog niet, ik begrijp dat het wel wat mag vooruitgaan voor haar
en ja, 40 is nog altijd jong genoeg om tot over beide oren verliefd te worden en gek te doen
dat ze onder moeders vleugels blijft zitten heeft ergens nog een "praktische" reden; een nieuwe stek zoeken voor haar praktijk is misschien niet praktisch als ze haar patiënten wil houden
ze zou haar deel van het huis wel zodanig kunnen inrichten dat ze er zelf haar "huishouden" kan organiseren

wanhopig lijkt ze mij nog niet, ik begrijp dat het wel wat mag vooruitgaan voor haar
en ja, 40 is nog altijd jong genoeg om tot over beide oren verliefd te worden en gek te doen

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Maar dat is juist wat ik mis: dat gek doen.
In mijn ogen komt ze wanhopig over en maakt ze zich boos als Mayra nog wat tijd vraagt.
Op verliefdheid staat geen leeftijd, maar dit is niet de verliefde Ann van vroeger, zoals bij Manon en Sandrine, dit is iemand die de indruk geeft absoluut een relatie te willen en wel DIRECT.
En dat ze nog thuis woont, komt mij soms opportunistisch over, ze heeft geen goede relatie met Marianne, maar ze moet niet koken, niet poetsen, heeft altijd een babysit bij de hand.
Voor iemand van haar leeftijd vind ik dat een beetje triest.
En die patiënten blijven echt niet weg als ze elders gaat wonen hoor!
Maar mensen en smaken en interpretaties verschillen, gelukkig.
In mijn ogen komt ze wanhopig over en maakt ze zich boos als Mayra nog wat tijd vraagt.
Op verliefdheid staat geen leeftijd, maar dit is niet de verliefde Ann van vroeger, zoals bij Manon en Sandrine, dit is iemand die de indruk geeft absoluut een relatie te willen en wel DIRECT.
En dat ze nog thuis woont, komt mij soms opportunistisch over, ze heeft geen goede relatie met Marianne, maar ze moet niet koken, niet poetsen, heeft altijd een babysit bij de hand.
Voor iemand van haar leeftijd vind ik dat een beetje triest.
En die patiënten blijven echt niet weg als ze elders gaat wonen hoor!

Maar mensen en smaken en interpretaties verschillen, gelukkig.

0 x
-
- x 435
Ze heeft dat wel letterlijk opgevat, me dunkt.Wallanderjunior schreef: Mayra kan nu wel moeilijk nog terugkrabbelen en zal nu wel de sprong moeten wagen met Ann

0 x
-
- x 435
Het is wel Marianne die bij haar dochter blijft wonen, als ik mij niet vergis.
Ann kocht het huis en Marianne mocht er blijven wonen.
Ann kocht het huis en Marianne mocht er blijven wonen.
0 x