zen lief is ze wel al efkes niet meer. Hij heeft er zelf voor gezorgd dat gedaan was. Hij keert zoals de wind. Ik moe er niet van hebben. Het is misschien wel niet de meest tactvolle manier om dit te weten te komen maar dit is wel eens iets wat hij nodig het. het spreekwoordelijke deksel (op zijn neusfrank schreef:z'n bezit niet, maar t was voor hem ook niet de meest ideale manier om te weten te komen dat z'n lief met een ander aan t smossen is.koetje36 schreef:Aan wie ik mij het meest erger. Wel aan Sam.
Die denkt dat Femke zijn bezit is. Als het hem uitkomt hebben ze een relatie en als het hem dan weer niet uitkomt dan hebben ze geen relatie.
Ik vind da Femke da eens goed heeft opgelost.
Alé, komaan, Sam ging mee naar de cinema...![]()
![]()
![]()
Dus z'n reactie was wel te begrijpen.
Personage waar ik mij het meest aan erger
-
koetje36
- Poster rang 1

0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1700
- x 2626
ik twijfel er sterk aan of Sam dat wel weetkoetje36 schreef:frank schreef:z'n bezit niet, maar t was voor hem ook niet de meest ideale manier om te weten te komen dat z'n lief met een ander aan t smossen is.koetje36 schreef:Aan wie ik mij het meest erger. Wel aan Sam.
Die denkt dat Femke zijn bezit is. Als het hem uitkomt hebben ze een relatie en als het hem dan weer niet uitkomt dan hebben ze geen relatie.
Ik vind da Femke da eens goed heeft opgelost.
Alé, komaan, Sam ging mee naar de cinema...![]()
![]()
![]()
Dus z'n reactie was wel te begrijpen.
zen lief is ze wel al efkes niet meer. Hij heeft er zelf voor gezorgd dat gedaan was. Hij keert zoals de wind. Ik moe er niet van hebben. Het is misschien wel niet de meest tactvolle manier om dit te weten te komen maar dit is wel eens iets wat hij nodig het. het spreekwoordelijke deksel (op zijn neus) Dat heeft hij nu echt eens nodig. Ik vind het vooral grappig
![]()
![]()
en dan nu :ontopic:
zowel Sam als de Fierensen hebben een eigen topic
0 x
-
frank
- Poster rang 4

-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
achiel schreef:idd die jenny kan soms zo opgewekt doen en dan praat ze zo kinderlijk en dan van die onozel dingen zeggen waar ze dan groen me lacht.
en nog een personage waar ik me aan erger is nancy gewoon omdat die dom is net zoals in de tijd toen felicienne er was daar erger ik mij zooooooooo aan he. Waarom toch domme mensen in de serie schrijven?
Nancy vinnek wel cool ! dies zo grappig en Eddy ook
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
achiel schreef:kijken domme mensen niet naar familie of wittekerke?sisken schreef:omdat er ook domme mensen kijken en die moeten zich met iemand kunnen identificeren heachiel schreef: Waarom toch domme mensen in de serie schrijven?
Ela niks tege Familie en vooral niks tege Wittekerke
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
-
koetje36
- Poster rang 1

oke, ik erger me dus volledig aan de familie Bastiaans (met uitzondering van Marianne) Sam en Erik die de macho uithangen, maar in mijn ogen meer wat weg hebben van twee sukkelaars en dan Martine, die kan zagen. En hoe loopt die er altijd bij. Ik heb altijd het idee dat die haar haar in geen weken gewassen is. Dat maakt toch niet zo een goede indruk.
0 x
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
LoreWittemans
- Nog geen rang