Sofie
-
- Poster rang 5
Re: Sofie
ja idd, tot ik het hier las dacht ik ook dat het over dezelfde flik ging. maar als ze nu al van zaak gaan switchen wordt het wel heel ingewikkeld.Christel schreef:Nee, want ik had het ook grandioos mis! We zien dadelijk door de politie agenten het bos niet meer..Mieke schreef:Ha zie je wel, ik verwarde die twee laatst al en als ze zoiets doen zal ik zeker niet de enige zijn![]()
![]()

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Bij de flikken moet men een bitteke veelzijdig en flexibel zijn !lord F. schreef:ja idd, tot ik het hier las dacht ik ook dat het over dezelfde flik ging. maar als ze nu al van zaak gaan switchen wordt het wel heel ingewikkeld.Christel schreef:Nee, want ik had het ook grandioos mis! We zien dadelijk door de politie agenten het bos niet meer..Mieke schreef:Ha zie je wel, ik verwarde die twee laatst al en als ze zoiets doen zal ik zeker niet de enige zijn![]()
![]()

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
en gisterenavond is het doek dan toch gevallen....we zijn ervan af
troelala troelala :party: :cheer: :party: :cheer:

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Mona'ke
- Poster rang 2
Langs de ene kant ben ik wel blij dat het eindelijk gedaan is met geblèt en met het geroep ten huize Bastiaens-Lefevre (allez, er zal nog geblèt worden, maar nu omdat ze hun dochter echt kwijt zijn). Maar op zich had ik Sofie wel graag. Alleen voordat ze naar Tsjechië vertrok. Ik vond ze beter als "puber". Als de nieuwe Sofie (na haar terugkomst uit Tsjechië) vond ik haar echt geen leuk personage meer. 

0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Als ik dat maar kon...Mieke schreef:Je kan dan toch nog volop genieten van 'puber'-Sofie in de herhalingen. De bakvis verliefd op haar leraar

(Het zou soms handig zijn dat ze die afleveringen ook op youtube smijten...

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
*Proest* Euhm..inlichten over het feit dat Sofie gevonden is?Rieka schreef:EUH, inlichten, waarover???Mieke schreef:^De aflevering van gisteren was niet zo triest toch...?
Was meer de hele cast inlichten *geeuw*
Ik moet weer in slaap gevallen zijn!

Jij vond het dus blijkbaar ook niet echt boeiend, haha

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..