Adam Amary (Jasper Heyman)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Lowie heeft Adam sterk aangemaand van te stoppen met zijn "groene acties" of zegt maar vandalisme of anders mag hij zijn valiezen pakken en voortgaan.
Het is wel niet duidelijk of Niels ook zou moeten vertrekken.
Het is wel niet duidelijk of Niels ook zou moeten vertrekken.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Adam heeft totaal geen respect voor Niels, bijvoorbeeld met het feit dat Niels midden in de examens zit. Meneer gaat doodleuk een kot(s?)feestje geven en de muziek keiluid zetten. En dan Cédric nog aflebberen
PS: bier uit blik, is dat wel goed voor het milieu, mister green X-Treme?

PS: bier uit blik, is dat wel goed voor het milieu, mister green X-Treme?
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Groene smurf
Wij hebben rechten als huurder!!!!
Euh, staat die eigenlijk mee op het huurcontract of is die zo bij Niels ingetrokken? In dat geval zal het dan toch Niels zijn die hem samen met zijn botanische tuin zal moeten buitenzetten.

Wij hebben rechten als huurder!!!!
Euh, staat die eigenlijk mee op het huurcontract of is die zo bij Niels ingetrokken? In dat geval zal het dan toch Niels zijn die hem samen met zijn botanische tuin zal moeten buitenzetten.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het is allemaal heel vaag he. Wie heeft daar een huurcontract getekend, ik vermoed allebei toen Lowie huurders zocht. Anderzijds moet Lowie Adam de huurder en Adam de smurf uit elkaar kunnen houden...
Ik vermoed dat Britt zich intussen al beklaagd heeft dat ze daar terecht is gekomen. Alle dagen die discussies tussen de lovers en bovendien dat constant gepush om mee uit te gaan. Straks komt er van studeren niks meer terecht...
Ik vermoed dat Britt zich intussen al beklaagd heeft dat ze daar terecht is gekomen. Alle dagen die discussies tussen de lovers en bovendien dat constant gepush om mee uit te gaan. Straks komt er van studeren niks meer terecht...
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Hoe 2 mensen die samenwonen zo van elkaar kunnen verschillen. Die hebben nu eens niks gemeen en het is moeilijk verteerbaar hen gans de dag zo bezig te zien: vitten en klagen en zagen en niks respect voor elkaars interesses. Die mensen zouden apart zoveel gelukkiger zijn en elk hun gang kunnen gaan.Tiboko schreef: za 22 feb 2025, 13:49 Alle dagen die discussies tussen de lovers en bovendien dat constant gepush om mee uit te gaan.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als ik het mij goed herinner, waren het Niels en Silke die daar huurden. Dan is Viv erbij gekomen en toen de dames vertrokken, is Adam erbij gekomen - om de huur te delen?Tiboko schreef: za 22 feb 2025, 13:49 Wie heeft daar een huurcontract getekend, ik vermoed allebei toen Lowie huurders zocht.
Het was Adams voorstel trouwens, Niels was daar in het begin niet zo happig op, omdat hij vond dat het allemaal wat te snel gegaan is.
En ik denk soms aan wat mijn oudste zoon ooit zei: Het is OK om een LGBTQIA+ persoon niet leuk te vinden, maar niet omdat die LGBTQIA+ is.
En daar ben ik het wel mee eens - ik ben helemaal geen fan van Adam, en daar heeft zijn geaardheid 0,0 mee te maken.
Hij is groene Viv tot de 10de macht en ik hou niet van extremen. Dat mensen begaan zijn met klimaat en milieu, daar heb ik niks op tegen. Ik probeer ook duurzaam te leven en heb ook wel wat planten (ook al hebben ze geen naam)

Maar er zijn grenzen.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
INderdaad. En dat ondervind ik elke dag als ik weer de dopjes van de fles daar zie hangen en het gesakker kan beginnen. Maar nu in Thuis: geen enkel kritiek of ook maar één opmerking op andere geaardheid. Heel lieve en vaak creatieve mensen en zeker er mee eens dat we heel wat meer aandacht en respect moeten hebben voor alles wat natuur is. Maar het is de treiterige houding van Adam die hem de das omdoet en ook z'n idee: enkel mijn standpunt is de juiste en luisteren naar iemand anders is een overdreven luxe die ik ze geef.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Zeg maar een oncontroleerbare losgeslagen projectiel en een fanatieker pur sang.satine schreef: za 22 feb 2025, 19:08 Hij is groene Viv tot de 10de macht en ik hou niet van extremen

1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ja Groene Smurf.... Dit is niet meer zomaar een beetje protesteren he. Dit is cybercrime en dus een serieus misdrijf. Eens zien of je binnenkort nog zal lachen
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Is er nog iets milieu-onvriendelijker dan aluminiumfolie? Met bakpapier gaat dat toch ook? Die is echt niet consequent voor zichzelf maar ziet alleen de doornen in de ogen van de anderen.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Goeie! Ja, dat aluminiumpapier! Voor eens mag het! Ah neen hé, als je zo streng bent voor anderen moet je dat voor jezelf ook doen. En waarom staat er daar geen limonade in de ijskast in glazen terug geef leeggoed??
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij is inderdaad lang niet zo groen als hij zelf denkt. Er bestaat zoiets als siliconen bakmatjes, die gaan jaren lang mee.
En inderdaad, herbruikbare verpakkingen vindt hij blijkbaar ook niet belangrijk - gaan protesteren tegen de renovatie van een gebouw dat er al decennialang staat, dat wel.
En inderdaad, herbruikbare verpakkingen vindt hij blijkbaar ook niet belangrijk - gaan protesteren tegen de renovatie van een gebouw dat er al decennialang staat, dat wel.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
De schoonmaakprocedure van deze flessen is ook niet echt milieuvriendelijk heb ik ooit gelezen.daffy duck schreef: wo 26 feb 2025, 08:19 En waarom staat er daar geen limonade in de ijskast in glazen terug geef leeggoed??
Maar beter nog: waarom gebruikt de groene smurf geen SodaStream of een alternatief daarvoor?
En met zijn aluminiumfolie kan hij nog een hoedje maken
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Als Adam die patatten met eieren eerst heeft laten rotten, waar heeft hij die dan intussen bewaard?
0 x