Ilias Pauwels (Bram Spooren)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het blijft natuurlijk een naïef ventje, zoals hij zich keer op keer op keer op keer laat voor de gek houden door Silke.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Hij heeft vandaag bij dat gesprek met Frank laten zien dat hij inderdaad wel grenzen kent. Maar nu Silke met die andere gast omgaat, vrees ik dat er van die positiviteit niet veel zal overblijven.
Hopelijk wordt Illias dan niet het zoveelste verbitterde afgewezen personage
Hopelijk wordt Illias dan niet het zoveelste verbitterde afgewezen personage
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Denk je dat nu echt? Moderator bericht:
A.u.b. geen spoilers plaatsen in dit deel van het forum. Wat niet in de aflevering zelf voorbij kwam, is technisch gezien een spoiler.

1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ja het is een bietekwiet, maar dan wel ene met een peperkoeken hartje. Behalve zijn jeugdige fratsen zie ik geen gram kwaad in die jongen. Dus verdient hij veel beter dan die omhoog gevallen takketroela (Pardon my French).
2 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Gisteren zei Robin dat er een dickpick op school aan het rondgaan was.
Ene Milan Pauwels van het vijfde jaar zou die gestuurd hebben aan een meisje uit het vierde jaar.
Zou Milan de jongere broer zijn van Ilias?
Ene Milan Pauwels van het vijfde jaar zou die gestuurd hebben aan een meisje uit het vierde jaar.
Zou Milan de jongere broer zijn van Ilias?

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Even gekopieerd uit een ander topic:
Dit gaat volgens mij maar duren tot ze de volgende 'Golden boy' tegen komt die haar het hof maakt.
Ik hoop dat ik er naast zit.
Ik ben bang dat Ilias nog hard gekwetst gaat worden, ik zag geen verliefdheid bij Silke.jessie V. schreef: di 17 mei 2022, 10:08 Arme Ilias . Hij is gelijk in de zevende hemel. Ik hoop dat dat goed afloopt voor hem.
Hij is ook haar houding tegenover hem in eerdere dagen blijkbaar totaal vergeten.
Dit gaat volgens mij maar duren tot ze de volgende 'Golden boy' tegen komt die haar het hof maakt.
Ik hoop dat ik er naast zit.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Neen, geen gram gevoel in dat wicht! Ze verdient die jongen niet. het zal wel weer een moment van zwakte geweest zijn. Mijn koudwaterkraan geeft meer warmte dan zij ooit kan uitstralen.satine schreef: di 17 mei 2022, 10:42 Ik ben bang dat Ilias nog hard gekwetst gaat worden, ik zag geen verliefdheid bij Silke.

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik denk eerder dat Silke Ilias neemt als een soort troost vanwege de dood van Robrecht, als hij nog in leven was dan zag zij Ilias nog altijd niet staan dus Ilias is juist goed genoeg om haar te troosten en verder niks, het zou me verwonderen dat het anders zou zijn.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Die graffiti op de ramen van Vicky's ex-werkgever, ik hoop dat Ilias er niet achter zit want dan zit hij alweer in slechte papieren maar ik vrees er voor en trouwens zijn oom Dieter ook. 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Sowieso Ilias, die weer ageert zonder eerst te weten wat er precies aan de hand is.
Het wordt tijd dat zijn mama eens precies uitlegt waarom ze haar job kwijt is, denk niet dat ze de waarheid vertelt.
Het wordt tijd dat zijn mama eens precies uitlegt waarom ze haar job kwijt is, denk niet dat ze de waarheid vertelt.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik heb zo zitten denken: Vicky heeft naast Ilias ook nog een dochter dus Ilias zijn zuster, zou zij dat dikwijls niet gedaan hebben? 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Aan de ene kant vond ik het schattig dat Ilias begaan was met zijn mama, nu ze (blijkbaar voor de eerste keer) op date gaat.
Aan de andere kant vond ik dat hij wel overdreef. Het is niet dat hij Peter niet kent.
En belangrijker nog: zijn moeder is een volwassen vrouw en niet zijn dochter.
Ze doet het blijkbaar al jaren niet zo slecht als alleenstaande ouder, dus hij mag haar wel een beetje vertrouwen geven.
Aan de andere kant vond ik dat hij wel overdreef. Het is niet dat hij Peter niet kent.
En belangrijker nog: zijn moeder is een volwassen vrouw en niet zijn dochter.
Ze doet het blijkbaar al jaren niet zo slecht als alleenstaande ouder, dus hij mag haar wel een beetje vertrouwen geven.
0 x