Harry Peeters (Stan Van Samang)

Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Danku :smile:

Nu al mijn excuses voor alle vragen die nog zullen komen over hoe het in elkaar zat :lol:
0 x
Mario Bonkers
Nog geen rang
x 2

Bericht door Mario Bonkers »

Ik zie Harry en Thilly nog een koppel worden... zou wel tof zijn , die zet zijn rol perfect neer. En er is met zijn personage nog véél mogelijk.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Harry even van onder t stof...

Kwam in de serie als een wat mysterieuze man die wellicht in louche zaken betrokken was. Of toch volgens onze superflik, die zelfs even undercover ging in zijn nachtclub om bewijzen te verzamelen.

Tegenwoordig zien we hem alleen nog als een pantoffelheld die de hele dag bij Simonne aan de toog hangt. Alsof hij - die dacht ik een café imperium had - echt niks beters te doen heeft dan daar te lanterfanten en op Zihame te wachten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: ma 06 sep 2021, 17:48 Tegenwoordig zien we hem alleen nog als een pantoffelheld die de hele dag bij Simonne aan de toog hangt. Alsof hij - die dacht ik een café imperium had - echt niks beters te doen heeft dan daar te lanterfanten en op Zihame te wachten.
Het lijkt er op dat zijn "imperium" die éne nachtclub was, die hij heeft verkocht omdat hij een gewone cafébaas wilde worden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Daar lijkt het nu inderdaad op, maar ik had toch de indruk dat hij indertijd meer zaken runde dan alleen die ene nachtclub.
Heeft hij die verkocht? Dat heb ik gemist dan blijkbaar - ik dacht dat hij Bar Madam er gewoon 'bij' genomen heeft.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Als Bar madame zijn enig café zou zijn, dan kan hij daar toch nooit van leven? Twee voltijdse en één deeltijdse werknemer - terwijl er vaak maar drie vier klanten zitten...

Toen Frank nog voor hem werkte, had hij in ieder geval een aantal café's. Zou me verbazen dat die ook weg zijn. Die nachtclub verkocht hij omdat de politie toen in zijn nek zat ivm die drugs die er blijkbaar zonder controle rond gingen.

Verbazend trouwens dat Harry als eigenaar daar nooit voor gestraft is.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: ma 06 sep 2021, 19:47 Als Bar madame zijn enig café zou zijn, dan kan hij daar toch nooit van leven? Twee voltijdse en één deeltijdse werknemer - terwijl er vaak maar drie vier klanten zitten...
Hij zal wel goed kunnen gespaard hebben door jarenlang zo’n goed draaiende VIP-nachtclub te runnen. En de verkoop ervan zal toch wel meer opgebracht dan dan dat de Bar Madam kostte. Financieel zal hij dus wss niet te veel zorgen moeten maken.
Tiboko schreef: ma 06 sep 2021, 19:47 Verbazend trouwens dat Harry als eigenaar daar nooit voor gestraft is.
Tja, ze konden hem niets ten laste leggen hé. Ze konden niet bewijzen dat hij daar van op de hoogte was. En hij beweerde bij hoog en laag van niet.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: ma 06 sep 2021, 18:54 Heeft hij die verkocht?
De Impuls heeft hij inderdaad verkocht. Over de rest is niets meer gezegd.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Dan is dat toch wel heel rap verkocht geraakt. Zo'n goed draaiende zaak en wij weten van niets??? Dan is Harry aan het rentenieren? De opbrengst van "Bar Madam" is dan meer een hobby want dat kan nooit genoeg zijn om daar van te leven, laat staan ook nog eens 2 werkneemsters een loon uitbetalen. Mysterie, mysterie...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij heeft misschien een dikke spaarboek overgehouden aan al die pakjes die Frank voor hem moest wegbrengen? :angel:
Eigenlijk hebben we nog steeds geen duidelijkheid waarover dat toen ging - misschien waren het inderdaad wel verboden substanties en houdt hij zich daar nog altijd mee bezig - als hij niet in Bar Madam hangt?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: wo 08 sep 2021, 09:20 Hij heeft misschien een dikke spaarboek overgehouden aan al die pakjes die Frank voor hem moest wegbrengen?
Eigenlijk hebben we nog steeds geen duidelijkheid waarover dat toen ging - misschien waren het inderdaad wel verboden substanties en houdt hij zich daar nog altijd mee bezig - als hij niet in Bar Madam hangt?
Wow, stel je voor dat hij zowat dagelijks de onschuld speelt in Bar Madam, maar in feite de toekomstige slechterik is. :banana-guitar:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: wo 08 sep 2021, 10:14 Wow, stel je voor dat hij zowat dagelijks de onschuld speelt in Bar Madam, maar in feite de toekomstige slechterik is.
0 x
zou kunnen maar vind hem toch veel menselijker, vriendelijker an in de tijd van z'n bars. Maar inderdaad, een beetje niet te doorgronden en misschien nog een interessant figuur voor de soap. We wachten af...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: wo 08 sep 2021, 08:07 De opbrengst van "Bar Madam" is dan meer een hobby want dat kan nooit genoeg zijn om daar van te leven, laat staan ook nog eens 2 werkneemsters een loon uitbetalen. Mysterie, mysterie...
Waarom? Er zijn toch wel meer dan genoeg Belgen die hun hele leven hun kost verdienen met een klein dorpscafeetje uit te baten...
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 08 sep 2021, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Het zou natuurlijk ook kunnen dat al die andere horecazaken die hij zogezegd bezat feitelijk eigendom waren van de Impuls en dat hij door die zaak verkopen daardoor dus feitelijk alles wat hij uitbaatte heeft verkocht.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef: wo 08 sep 2021, 14:37 Het zou natuurlijk ook kunnen dat al die andere horecazaken die hij zogezegd bezat feitelijk eigendom waren van de Impuls en dat hij door die zaak verkopen daardoor dus feitelijk alles wat hij uitbaatte heeft verkocht
Iets zoals een BV(BA) of NV bedoel je?
0 x
Gesloten