mja, t is te zien hoe je t bekijkt. In theorie weten ze nog niet wie Sofie vermoord heeft. Die zaak ligt nl stil.frankbomans schreef:Stassens was toch van de cel vermiste personen, en de zaak rond Sofie is toch volledig afgerond?Nivek schreef:Wat wij hier thuis nogal een rare move vonden in 'Thuis', was de plotse vervanging van inspecteur Stassens door die Boons. Zou dit iets met het verhaal te maken hebben of is het gewoon voor de combinatie jonge vrouw-oudere man? Ik hoop in ieder geval dat die Stassens in de toekomst nog mag opduiken, want ik zag die wel graag bezig.
Stassens
-
- Poster rang 5
Re: Stassens
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 4
Re: Stassens
fout! Stassens was gewoon inspecteur. Thienpondt was diene van de cel vermiste personen.frankbomans schreef:Stassens was toch van de cel vermiste personen, en de zaak rond Sofie is toch volledig afgerond?Nivek schreef:Wat wij hier thuis nogal een rare move vonden in 'Thuis', was de plotse vervanging van inspecteur Stassens door die Boons. Zou dit iets met het verhaal te maken hebben of is het gewoon voor de combinatie jonge vrouw-oudere man? Ik hoop in ieder geval dat die Stassens in de toekomst nog mag opduiken, want ik zag die wel graag bezig.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...