Kasper
-
- Poster rang 2
-
- Nog geen rang
Allez dan ist goe =P 'k Had het wel gelezen dat stukske, maar over namen lees ik meestal toch over dusse =Psisken schreef:tja, 'k heb die namen ook maar uit de reportage gehaald hoor... (zie link bovenaan de eerste pagina, daar kan je er nog eens naar kijken) ik ken die mannekes van haar noch pluimen
0 x
Marianne: "Ik heb met ne verkrachter in bed gelegen!"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"
-
- Poster rang 4
Da's precies ene die zo in die sketches zou passen van Vaneigens van vroeger.wel, dat ventje met zijn groene trui (Mathias Van De Vijver) vind ik wel schattig (en nog niet slecht gedaan ook)

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4
er zijn er ook veel verdwenen hé : Dré, Michael, Manon, Arno, Véronique en binnenkort ook Swerts en al dat volk dat vorig seizoen verkracht moest worden.Essa schreef:Ik vind dat ze er dit seizoen veel te veel nieuwe personages gaan inbrengen. En dat allemaal met ons belastinggeld, tsss

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
Ja, gezien jij bij Telenet zit zal dat een andere link zijn wellicht. eens op de site http://www.vrtnieuws.net kijken bij "Magazine". Daar zou het nog ergens moeten staan.
En Casper komt maar in Thuis in december ofzo.
-edit- tiens tiens nu werkt hij ook niet meer bij mij. Ha, op deze url zou je t moeten vinden : http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... index.html
Door dat filmpje in De Rode Loper zal de verrassing van dat nieuwe personage een beetje weg zijn, vreesik. Maar t is natuurlijk te begrijpen : ze zien het ook als een reclamestunt voor Thuis.
En Casper komt maar in Thuis in december ofzo.
-edit- tiens tiens nu werkt hij ook niet meer bij mij. Ha, op deze url zou je t moeten vinden : http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... index.html
Door dat filmpje in De Rode Loper zal de verrassing van dat nieuwe personage een beetje weg zijn, vreesik. Maar t is natuurlijk te begrijpen : ze zien het ook als een reclamestunt voor Thuis.

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 4
- Luc
- Poster rang 4
Ja maar op de showbizzsite staat dat het personage Karyne Steben heetjust_me schreef:En de rol van Casper gaat naar --> mattias van de vijver

0 x
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
En wat gaan ze met dat personage verder aanvangen? Wat voor rol wordt het?Luc schreef:Ja maar op de showbizzsite staat dat het personage Karyne Steben heetjust_me schreef:En de rol van Casper gaat naar --> mattias van de vijver. Het is een schuchtere jongen die in onduidelijke omstandigheden in Ter Smissen terechtkomt en Waldek ontfermt zich over hem. Hij komt erin op 23 december tijdens de extra lange uitzending.
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
- Luc
- Poster rang 4
-
- x 435
Misschien eens bij de spoilers gaan kijken?Jussi schreef:En wat gaan ze met dat personage verder aanvangen? Wat voor rol wordt het?Luc schreef:Ja maar op de showbizzsite staat dat het personage Karyne Steben heetjust_me schreef:En de rol van Casper gaat naar --> mattias van de vijver. Het is een schuchtere jongen die in onduidelijke omstandigheden in Ter Smissen terechtkomt en Waldek ontfermt zich over hem. Hij komt erin op 23 december tijdens de extra lange uitzending.

0 x
-
- Poster rang 2
en wie van de hoop was dat nu weer?just_me schreef:En de rol van Casper gaat naar --> mattias van de vijver
- edit -
even mijn eigen post gaan nalezen:
ze hebben dan toch een goeie keuze gemaaktsisken schreef:wel, dat ventje met zijn groene trui (Mathias Van De Vijver) vind ik wel schattig (en nog niet slecht gedaan ook)

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.