Ilias Pauwels (Bram Spooren)

Gesloten
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Ilias toch, niet goed bezig.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Mensen zoals Ilias zullen nooit veranderen of ook maar enigszins zicht krijgen op hun eigen doen en laten zolang de mensen in hun buurt ze altijd en eeuwig uit de door hen zelf veroorzaakte ellende halen.
Iedere keer opnieuw is er iemand die hem uit de bagger trekt. is het niet Frank dan is het Harry of wie dan ook.
Hopeloos geval.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

In ieder geval heeft hij een onaangenaam bezoekje gekregen van iemand van de federale politie, hij zal in ieder geval zijn fietshandeltje mogen opdoeken en voltijds in de Bar Madam mogen werken als hij tenminste niet in de gevangenis zal vliegen.
Man man man wat voor een stomme ezel is hij eigenlijk? Wanneer zal hij stoppen met zichzelf in de miserie te steken? :mad:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Die dame was van de economische inspectie.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: zo 16 apr 2023, 01:05 Wanneer zal hij stoppen met zichzelf in de miserie te steken?
Ik denk dat hij nog maar aan het begin staat van z' n miserie en dat Frank hem nog een tijdje als gast zal hebben zoals de kaarten nu liggen. :eek:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: ma 17 apr 2023, 08:14 Ik denk dat hij nog maar aan het begin staat van z' n miserie
Ja, daar lijkt het toch wel op iig... Net als je denkt dat de puinhoop compleet is, maakt Ilias er nog een groter circus van. :crazy:
Wat hangt hem nu boven het hoofd eigenlijk?
Want hij stond dus niet als onderneming ingeschreven, heeft dus geen belasting opgegeven, waarschijnlijk zijn inkomsten ook niet fatsoenlijk bijgehouden, en dan is er nog het niet zo kleine detail dat hij zelfs gestolen fietsen heeft verkocht, al weet ik niet zeker of ze daar ook bij uitgekomen zijn (ik heb niet zo heel aandachtig gevolgd eerlijk gezegd, wegens te grote ergernis)...
Ik ben ook eens benieuwd waar dit alles eindigt, en ook of hij nu eindelijk eens aangepakt wordt en zelf op mag gaan draaien voor zijn stommiteiten, want die berg is toch inmiddels wel immens hoog.

Wanneer beseffen Frank & Co. nou eens eindelijk dat ze hier niet met een dwars en stout 7-jarig jongetje te maken hebben, maar eerder met een crimineel in de dop? :-?
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Christel schreef: ma 17 apr 2023, 14:30 Ik ben ook eens benieuwd waar dit alles eindigt,
Het zal alleszins zeer slecht aflopen met hem: let op mijn woorden hij zal als hij niet oppast nog in de gevangenis belanden en hij zal zijn beide pollekes mogen kussen als Peter hem wil helpen als advocaat want het zal nodig zijn.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het wel raar dat Ilias niet reageerde toen Alexander en zijn collega zich vrouwonvriendelijk uitlieten over Silke. Gewoonlijk is Ilias toch heel impulsief en volgens mij nog verliefd op Silke. Iets anders : ik vind het wel straf dat hij de goede en gratis hulp van Peter niet echt waardeert.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: vr 21 apr 2023, 10:09 ik vind het wel straf dat hij de goede en gratis hulp van Peter niet echt waardeert.
Dat is het ook, maar wat waardeert Ilias eigenlijk wel?
Ik heb die jongen nog nooit echt dankbaar gezien en geloof niet dat er daar een grotere profiteur rondloopt dan hij. En Frank blijft hem maar uit de wind houden... :nope: :thumbdown:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Christel schreef: vr 21 apr 2023, 10:17 nog nooit echt dankbaar gezien
Neen, en het is toch opmerkelijk dat hij nog steeds mensen vindt die hem willen helpen. Peter stond er gisteren ook maar met lede ogen bij toen hij met goede raad kwam en de wind vanachter kreeg. Ik denk dat hij het doet om Vicky te helpen, maar dat hij toch eerstdaags foert zal zeggen tegen Ilias! Je zou voor minder! :yup:
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

En ondertussen gaat hij nog verder met stommiteiten uithalen, hij gaat een beetje achter de toog nog alcohol drinken en die koper van die fiets zit hem nog uit te dagen dat hij een loser is.
Het lijkt dat Ilias die kerel wil te lijf gaan, ik hoop van niet want anders zal Ilias nog meer in te problemen zitten. :thumbdown:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

apestaart schreef: za 22 apr 2023, 09:15 Het lijkt dat Ilias die kerel wil te lijf gaan,
Het lijkt dat hij meer en meer het karakter van Vince heeft al wil hij dat niet geloven. Connectie maken met z'n vader zou goed zijn voor hem. Hij zou hem kunnen behouden voor de fouten die hij maakte. Maar ja, daar heeft Ilias dovenmansoren voor!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik dacht dat Vince alleen een kort lontje had als hij gedronken heeft, maar dat is bij Ilias blijkbaar zelfs niet nodig.
Wat een kort lontje! En altijd is alles de schuld van iemand anders. :roll:
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: vr 21 apr 2023, 18:57 het is toch opmerkelijk dat hij nog steeds mensen vindt die hem willen helpen.
Dat is inderdaad helemaal waar :yup:
Maar dat vind ik bij wel meer mensen in Thuis zo. Lowie, Paulien (vroeger dan), Christine; dat zouden normaal gesproken mensen zijn die al lang een keer flink het deksel op hun neus hadden gekregen van hun omgeving, of toch in elk geval een deel ervan. Normaal gesproken kom je echt niet zo lang met zulke streken weg voordat mensen er genoeg van hebben en eieren voor hun geld kiezen. Maar in Thuis blijven die maar kansen krijgen, tot op het irritante af. Ilias is er duidelijk ook weer zo eentje...
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

johan1969 schreef: vr 21 apr 2023, 10:09 Ik vond het wel raar dat Ilias niet reageerde toen Alexander en zijn collega zich vrouwonvriendelijk uitlieten over Silke. Gewoonlijk is Ilias toch heel impulsief en volgens mij nog verliefd op Silke.
Toen kon hij hem nog net bedwingen, achteraf had hij gedronken, dan lukte het niet meer.
0 x
Gesloten