Max (Leendert De Vis)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Max

Bericht door satine »

't Is hier wel vree offtopic aan het gaan!
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Je moet maar eens op youtube queer as folk zoeken, naar amerikaanse normen, was dat zeer gewaagd.
Ik zeg niet dat ze bezig moeten zijn, maar bv. Max en Franky die in bed in elkaars armen liggen, bedekt, dat zou toch wel eens mogen, vind ik.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Shabba schreef:Je moet maar eens op youtube queer as folk zoeken, naar amerikaanse normen, was dat zeer gewaagd.
Ik zeg niet dat ze bezig moeten zijn, maar bv. Max en Franky die in bed in elkaars armen liggen, bedekt, dat zou toch wel eens mogen, vind ik.
Hé misschien komt dat nog heee
We hebben juist de eerste kus gezien
En misschien zien we ze straks (zedig) samen in bed liggen
En idd in QaF en ook in de L Word zie je meer maar daar kijkt ook meer bepaald publiek heen heee
Maar denk dat er nog wel wat gaat komen in Thuis rond Max en Franky hoor, het is volgens mij nog lang niet gedaan tussen die twee het is pas begonnen ;)
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Ik lees in de korte inhouden voor de komende weken niets meer over Max. Wel over Franky en Bram die op avonturentocht gaan...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hier mag je niets zeggen over spoilers. :thumbdown:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

sorry wist ik niet
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Shabba schreef:sorry wist ik niet
Is niet erg ;)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

vind het jammer dat franky en (voornamelijk) max zo'n wandelend, ademend cliché zijn.

- Franky komt in contact met een jongen die hij kent van 'wat gerommel in het park', ik was weer effe vergeten dat alle homo's afspreken in parken om sex te hebben.
- De homojongen die Franky leert kennen is overduidelijk homo, het is een dikke janet en hij heeft een kunstzinnige richting gedaan, uiteraard: homo's hebben altijd een uitvergrote vrouwelijke kant en ze zijn vooral met mode, design enz bezig.
- Ook heeft hij losse sexcontacten want hij wil enkel fun, Zo zijn homo's nu eenmaal, ze willen niets opbouwen en zijn enkel in sex geinteresseerd.
- Franky is eerder mannelijk, de homovriend eerder vrouwelijk, ah ja want er is altijd een mannelijk en een verwijfd type in een homo-relatie
-Franky wist tot oktober nog niet dat hij homo is en nu heeft hij opeens losse seks? :naughty:

franky vind ik wel leuk als homo want hij is geen cliché,normaal, loodgieter (lol grapjes over buizen ontstoppen :p)
max is eerder meh maar aan de andere kant, zo'n homo's bestaan ook zeker?
hoop gewoon dat max snel verdwijnt

edit: ohja en wa voor scene was da? een kusje? terwijl we weten dat ze seks hebben gehad. toon toch eens een scene zoals in Goede tijden, slecte tijden
http://www.youtube.com/watch?v=amqcAeji ... r_embedded vanaf 17:45 btw
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Dyl957 schreef:

edit: ohja en wa voor scene was da? een kusje? terwijl we weten dat ze seks hebben gehad. toon toch eens een scene zoals in Goede tijden, slecte tijden
Ik denk niet dat ze voor de kus al seks hebben gehad.
Ik denk dat Franky gewoon deed alsof tegenover Bram omdat die zo begon van zijde van grond geweest en Franky stond alleen maar schaapachtig te lachen maar denk niet dat het daarmee bedoelde dat ze al seks hadden gehad hoor. Ik denk dat de seks pas is gekomen na de eerste kus.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Ik denk niet dat ze sowieso seks hebben gehad, de regisseur roept cut na de scene of denk je dat ze tijdens hun pauze rap rap eens seks gaan hebben om zich beter te kunnen inleven in hun personage? LOLOLOL
Tenzij ze in het echt ook elkaars type zijn natuurlijk :-)
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Shabba schreef:Ik denk niet dat ze sowieso seks hebben gehad, de regisseur roept cut na de scene of denk je dat ze tijdens hun pauze rap rap eens seks gaan hebben om zich beter te kunnen inleven in hun personage? LOLOLOL
Tenzij ze in het echt ook elkaars type zijn natuurlijk :-)
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ja zeg dan hebben ze ook niet gekust heee :P :P
Niemand doet aan seks in Thuis of in een andere serie of in film
Het gaat mij dacht ik toch om de zinspelingen en niet om wat echt is en niet echt is :P
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Ganja schreef:
Dyl957 schreef:

Ik denk dat Franky gewoon deed alsof tegenover Bram omdat die zo begon van zijde van grond geweest en Franky stond alleen maar schaapachtig te lachen maar denk niet dat het daarmee bedoelde dat ze al seks hadden gehad hoor. Ik denk dat de seks pas is gekomen na de eerste kus.
Maar dan nog hadden ze dan wel seks dus vond ik dat ze wel iets meer mochten tonen. Alhoewel, liever niet, max :sick: mss bij franky zijn volgende lief
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Dyl957 schreef:
Ganja schreef:
Dyl957 schreef:

Maar dan nog hadden ze dan wel seks dus vond ik dat ze wel iets meer mochten tonen. Alhoewel, liever niet, max :sick: mss bij franky zijn volgende lief

Tja de sugestie was er toch wel dacht ik.
Max wees toch met zijn hoofd in de richting van wat ik veronderstel de slaapkamer zou zijn?
Tenzei ze daar gingen kaarten natuurlijk :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ganja schreef:
Dyl957 schreef:
Ganja schreef:
Dyl957 schreef:

Maar nee, ze gingen naar de bar om er één (of meer) op te drinken! :whistle:
Tja de sugestie was er toch wel dacht ik.
Max wees toch met zijn hoofd in de richting van wat ik veronderstel de slaapkamer zou zijn?
Tenzei ze daar gingen kaarten natuurlijk :lol:
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Ik had eerder de indruk dat ze de vorige keer ook al samen geslapen hadden, maar ik kan natuurlijk mis zijn. Eergisteren leek het mij wel duidelijk dat ze niet gingen kaarten in de slaapkamer :mrgreen: Dat Franky maar geen soa oploopt van zijne Max, want die gaat er los genoeg aan toe.
0 x
Gesloten