Je vergist je, ik herinner mij nog dat Mike z'n nummer aan Sofie gaf.maartenB schreef:Had sofie wel de gsm nummer van mike?
Ik heb denk ik niet gezien dat mike zijn nummer gaf aan sofie of vergis ik mij?
Sofie
-
- Poster rang 5
Re: Sofie
yeps, bij peter vlerick op kantoor. dat hij hem altijd kon bellen indien nodig.Rieka schreef:Je vergist je, ik herinner mij nog dat Mike z'n nummer aan Sofie gaf.maartenB schreef:Had sofie wel de gsm nummer van mike?
Ik heb denk ik niet gezien dat mike zijn nummer gaf aan sofie of vergis ik mij?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
iddRieka schreef:hijlord F. schreef: yeps, bij peter vlerick op kantoor. dat hij hem altijd kon bellen indien nodig.![]()
Dat ZIJ hem kon bellen ingeval van nood, dacht ik?!

0 x
-
- Poster rang 4
Ja idd ik ben heel dat gedoe en die zoektocht ook beu.
Waarschijnlijk zal ze wel dood zijn zeker? Dus dat ze dan maar rap dat lijk vinden, dat we ervanaf zijn
Waarschijnlijk zal ze wel dood zijn zeker? Dus dat ze dan maar rap dat lijk vinden, dat we ervanaf zijn

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 5
je moet het anders bekijken hé.Mieke schreef:Ja idd ik ben heel dat gedoe en die zoektocht ook beu.
zolang Sofie nog niet gevonden is speelt Mike nog mee in Thuis.

0 x
-
- Poster rang 1
Vraag me eigenlijk af waarom ze dreggen. een lijk komt toch naar boven drijven na een aantal weken ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Normaal gesproken komt het wel bovendrijven na een aantal dagen/weken, maar als het goed verzwaard werd inderdaad niet. En ook kleding of begroeiing kan er tot op zekere hoogte voor zorgen dat het niet gaat drijven. Dat dreggen zal dus gewoon voor de zekerheid gedaan worden denk ik. Ook misschien wel om andere dingen zoals een wapen, schoenen, enz terug te vinden...Rieka schreef:Niet als 't goed verzwaard werd, hé? Of toch?Willy Crevits schreef:Vraag me eigenlijk af waarom ze dreggen. een lijk komt toch naar boven drijven na een aantal weken ?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
En die gast die zich bezighoudt met de zaak Nancy, komt plots hier voor versterking zorgen. Wel een beetje orde houden, hé, scenarioschrijvers !!!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee, want ik had het ook grandioos mis! We zien dadelijk door de politie agenten het bos niet meer..Mieke schreef:Ha zie je wel, ik verwarde die twee laatst al en als ze zoiets doen zal ik zeker niet de enige zijn![]()

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
En aangezien het met de gedachte van een mogelijke zelfmoord was, zou dat ook het geval geweest moeten zijn.Rieka schreef:Niet als 't goed verzwaard werd, hé? Of toch?Willy Crevits schreef:Vraag me eigenlijk af waarom ze dreggen. een lijk komt toch naar boven drijven na een aantal weken ?
0 x