Ik krijg trouwens ook dat gevoel dat Kasper wel eens een relatie zou kunnen beginnen met Aïsha, en ze passen nog vrij goed bij elkaar: beide moslim, ongeveer dezelfde leeftijd, ouders zijn goede vrienden (helpt altijd

Nicolaske schreef:Ik vond het wel raar dat Kasper op die benefiet zo goed overweg kon met die stereo![]()
Ik krijg trouwens ook dat gevoel dat Kasper wel eens een relatie zou kunnen beginnen met Aïsha, en ze passen nog vrij goed bij elkaar: beide moslim, ongeveer dezelfde leeftijd, ouders zijn goede vrienden (helpt altijd),...
Ik denk wel dat je iets gemist hebt, hoorSterre schreef:Nicolaske schreef:Ik vond het wel raar dat Kasper op die benefiet zo goed overweg kon met die stereo![]()
Ik krijg trouwens ook dat gevoel dat Kasper wel eens een relatie zou kunnen beginnen met Aïsha, en ze passen nog vrij goed bij elkaar: beide moslim, ongeveer dezelfde leeftijd, ouders zijn goede vrienden (helpt altijd),...
beide moslim? heb ik iets gemist?
Ah, ok. Bedankt voor de updateNicolaske schreef:Ik denk wel dat je iets gemist hebt, hoorSterre schreef:Nicolaske schreef:Ik vond het wel raar dat Kasper op die benefiet zo goed overweg kon met die stereo![]()
beide moslim? heb ik iets gemist?![]()
Kasper bleek moslim te zijn en volgens die Mia was dat een probleem, maar door goede vriend Mo was dat toch geen probleem...
Het kan natuurlijk dat ik het weer eens verkeerd verstaan heb
niet elke hotdog bevat varkensvlees - er zijn ook worstjes zonder!sisken schreef:daar ben ik nog zo zeker niet vanKatja* schreef:Waldek had er blijkbaar even niet aan gedacht dat Kasper moslim is,hij gaf hem bij de benefiet een Hotdog= varkensvlees !!!
Essa schreef:Van een taalbad gesproken. Daar kunnen ze in Spa nog wat van leren![]()
Ik snap ook niet waarom hij zich gedraagt als een kind van 12. Moet hij trouwens niet naar school?
zoals waldek dan. Dan passen ze nog beter bij elkaar!Luc schreef:Mia had aangeraden om hem vanaf september naar een gewone school te sturen. Het schooljaar is nu toch bijna gedaan. En er is leerplicht en geen schoolplicht en Kasper is wel min of meer aan het leren.
Hij leert inderdaad merkwaardig snel aanmaar dat was te verwachten als ze er nog een aantal verhaallijnen rond willen maken, kunnen ze hem niet blijvend in gebrekkig Nederlands laten wauwelen