Kasper

Gesloten
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ik vond het wel raar dat Kasper op die benefiet zo goed overweg kon met die stereo :?
Ik krijg trouwens ook dat gevoel dat Kasper wel eens een relatie zou kunnen beginnen met Aïsha, en ze passen nog vrij goed bij elkaar: beide moslim, ongeveer dezelfde leeftijd, ouders zijn goede vrienden (helpt altijd :wink: ),...
0 x
Sterre
Nog geen rang

Bericht door Sterre »

Nicolaske schreef:Ik vond het wel raar dat Kasper op die benefiet zo goed overweg kon met die stereo :?
Ik krijg trouwens ook dat gevoel dat Kasper wel eens een relatie zou kunnen beginnen met Aïsha, en ze passen nog vrij goed bij elkaar: beide moslim, ongeveer dezelfde leeftijd, ouders zijn goede vrienden (helpt altijd :wink: ),...

beide moslim? heb ik iets gemist?
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Sterre schreef:
Nicolaske schreef:Ik vond het wel raar dat Kasper op die benefiet zo goed overweg kon met die stereo :?

Ik denk wel dat je iets gemist hebt, hoor :)
Kasper bleek moslim te zijn en volgens die Mia was dat een probleem, maar door goede vriend Mo was dat toch geen probleem...

Het kan natuurlijk dat ik het weer eens verkeerd verstaan heb :oops:
0 x
Sterre
Nog geen rang

Bericht door Sterre »

Nicolaske schreef:
Sterre schreef:

Ik denk wel dat je iets gemist hebt, hoor :)
Kasper bleek moslim te zijn en volgens die Mia was dat een probleem, maar door goede vriend Mo was dat toch geen probleem...

Het kan natuurlijk dat ik het weer eens verkeerd verstaan heb :oops:
Ah, ok. Bedankt voor de update :wink:
0 x
Katja*
Nog geen rang

Bericht door Katja* »

Waldek had er blijkbaar even niet aan gedacht dat Kasper moslim is,hij gaf hem bij de benefiet een Hotdog :shock: = varkensvlees !!!
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Katja* schreef:Waldek had er blijkbaar even niet aan gedacht dat Kasper moslim is,hij gaf hem bij de benefiet een Hotdog :shock: = varkensvlees !!!
daar ben ik nog zo zeker niet van :lol:
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

sisken schreef:
Katja* schreef:Waldek had er blijkbaar even niet aan gedacht dat Kasper moslim is,hij gaf hem bij de benefiet een Hotdog :shock: = varkensvlees !!!
daar ben ik nog zo zeker niet van :lol:
niet elke hotdog bevat varkensvlees - er zijn ook worstjes zonder!

en moslims mogen inderdaad geen varkensvlees eten, tenzij het hen wordt aangeboden, dan hebben de wetten van de gastvrijheid voorrang.
(het is dus zéér onbeleefd van voedsel of drank te weigeren, als je dit wordt aangeboden) :wink:
0 x
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Van een taalbad gesproken. Daar kunnen ze in Spa nog wat van leren :P

Ik snap ook niet waarom hij zich gedraagt als een kind van 12. Moet hij trouwens niet naar school?
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Essa schreef:Van een taalbad gesproken. Daar kunnen ze in Spa nog wat van leren :P

Ik snap ook niet waarom hij zich gedraagt als een kind van 12. Moet hij trouwens niet naar school?

dat werd hier ook direct gezegd - en wat ook opvalt : hij heeft maandenlang niks gezegd en nu komt daar zo'n vreemd piepgeluidje uit. :?
Hij heeft wel heel intensief geoefend daar in Spa, zo te horen! :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Mia had aangeraden om hem vanaf september naar een gewone school te sturen. Het schooljaar is nu toch bijna gedaan. En er is leerplicht en geen schoolplicht en Kasper is wel min of meer aan het leren :? .

Hij leert inderdaad merkwaardig snel aan :wink: maar dat was te verwachten als ze er nog een aantal verhaallijnen rond willen maken, kunnen ze hem niet blijvend in gebrekkig Nederlands laten wauwelen :wink:
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Luc schreef:Mia had aangeraden om hem vanaf september naar een gewone school te sturen. Het schooljaar is nu toch bijna gedaan. En er is leerplicht en geen schoolplicht en Kasper is wel min of meer aan het leren :? .

Hij leert inderdaad merkwaardig snel aan :wink: maar dat was te verwachten als ze er nog een aantal verhaallijnen rond willen maken, kunnen ze hem niet blijvend in gebrekkig Nederlands laten wauwelen :wink:
zoals waldek dan. Dan passen ze nog beter bij elkaar!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Daarnet de aflevering van gisteren gezien, en Caspers Nederlands is wel heel plots verbeterd.
0 x
Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy »

nochtans krijgt hij echt nooit les van aicha..
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Mindy schreef:nochtans krijgt hij echt nooit les van aicha..
misschien wel achter de schermen, 't zou nogal saai worden, anders.... :wink:
0 x
Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy »

ik zie er anders wel een geweldige romantische verhaallijn in :cheer:
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!
Gesloten