het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Bericht door Crackers »

martha schreef:Mag ik als TS vriendelijk vragen aan de moderators om vanaf zondagavond dit topic scherp in de gaten te houden aub ?
Ik mag er niet aan denken aan één of andere gezelligaard (of alleszins denkt dat hij/zij het is) komt vertellen wat de seizoensfinale is. Mijn eeuwige en 3 dagen dankbaarheid :romance-kisscheek:
wat is TS?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Topicstarter ;-)
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Mag ik als TS vriendelijk vragen aan de moderators om vanaf zondagavond dit topic scherp in de gaten te houden aub ?
Ik mag er niet aan denken aan één of andere gezelligaard (of alleszins denkt dat hij/zij het is) komt vertellen wat de seizoensfinale is. Mijn eeuwige en 3 dagen dankbaarheid :romance-kisscheek:
De mijne ook! :wave:
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

Mijn dankbaarheid ook. Ik wil ook niet weten voor vrijdag wat er in de SeizoensFinale gebeurt.
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Ik ook niet!
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Leontien leeft toch nog en staat plots bij Luc met een legertank :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja,voor Sanitechniek. "Ik tel tot 10 Luc"! Ondertussen heeft ze de camionette al weggemaaid met het kanon. :lol:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik weet niet of het een goed idee is of niet maar ivm de avant-première die zondag op de Thuisdag wordt vertoond; zou het geen idee kunnen zijn om een aparte topic te maken voor die avant-première? Daar kan dan alles geschreven worden wat daar te zien was - door en voor degenen die naar de Thuisdag zijn geweest en hier het forum bezoeken. Misschien zijn er mensen die te nieuwsgierig zijn en alles al willen weten. Het grote voordeel van zo'n topic is dan dat die spoilers niet elders op het forum worden verspreid want daar vrees ik toch wat voor.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Mag ik als TS vriendelijk vragen aan de moderators om vanaf zondagavond dit topic scherp in de gaten te houden aub ?
martha schreef:De mijne ook! :wave:
Het huis schreef:Mijn dankbaarheid ook. Ik wil ook niet weten voor vrijdag wat er in de SeizoensFinale gebeurt.
Spoed schreef:Ik ook niet!
Ik denk dat het gewoon het veiligste zal zijn dat jullie volgende week niet in het spoilerhoekje komen. Dan loop je gewoon geen risico. Zelfs al zijn de moderatoren extra waakzaam duurt het toch heel eventjes vooraleer een bericht verwijderd is. Een verwittigd man is er twee waard!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Maak gewoon 1 topic, zoals Crackers voorstelt (heb ik een aantal weken geleden ook gedaan), en daar gaan alle gesprekken over de afleveringen van de Thuisdag in. Waarom moet de meerderheid die niet gaat, wijken voor de minderheid die gaat. Het zou van weinig fatsoen getuigen mochten zij in elk topic hints beginnen geven naar de finale of gewoonweg vertellen wat er gaat gebeuren.

Het hele spoilerhoekje bannen voor de niet-Thuisdag-gangers vind ik geen goed idee. Wij (ik zal niet alleen zijn) speculeren ook nog graag op wat er eventueel zou kunnen gebeuren en dat kan niet in de topics van de personages.

Ik pleit dus voor 1 topic, in de spoilerhoek, waar alles over de afleveringen van de Thuisdag kan worden besproken. Niet de ganse spoilerhoek bannen voor degene die niet naar de Thuisdag gaan.
0 x
Afbeelding
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Speculeren, de kaarten liggen nochtans heel duidelijk voor wat er allemaal lijkt te gaan gebeuren, de makers van Thuis zijn een beetje onzorgvuldig geweest of iets te voorbarig met het geven van hints.

Wat mij het meest aannemelijk lijkt is dat Peggy voor het altaar haar Vlerikske dumpt, dat Tim zijn Femke vergeeft en dat Djoelia en Bram samen wraak nemen op Luc en dat Jana kiest voor Lowie...

Zijn dat spoilers, nee toch, je moet al een heuse Nancy zijn om die niet te zien aankomen.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Het is niet omdat het er vingerdik opligt dat het moet gebeuren...
Plotwendingen kunnen altijd.
0 x
Afbeelding
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

In Thuis kan je meestal vanop kilometers afstand zien wat er zit aan te komen.

Neem Geert en Marianne, dat was altijd een kwestie van wanneer. Of dat er iets zou gebeuren tussen Peter en Femke, toch ook? Dat die brief ooit zou gebruikt worden, idem dito. En dat Luc straks de boter zal gegeten hebben, ziet zelfs mijn dochtertje van zeven, als ze al mocht kijken :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolaapje schreef:Maak gewoon 1 topic, zoals Crackers voorstelt (heb ik een aantal weken geleden ook gedaan), en daar gaan alle gesprekken over de afleveringen van de Thuisdag in. Waarom moet de meerderheid die niet gaat, wijken voor de minderheid die gaat. Het zou van weinig fatsoen getuigen mochten zij in elk topic hints beginnen geven naar de finale of gewoonweg vertellen wat er gaat gebeuren.

Het hele spoilerhoekje bannen voor de niet-Thuisdag-gangers vind ik geen goed idee. Wij (ik zal niet alleen zijn) speculeren ook nog graag op wat er eventueel zou kunnen gebeuren en dat kan niet in de topics van de personages.

Ik zeg ook niet dat het niet-Thuisdag-gangers uit het spoilerhoekje moeten verbannen worden voor één week. Ik raad jullie gewoon

Ik pleit dus voor 1 topic, in de spoilerhoek, waar alles over de afleveringen van de Thuisdag kan worden besproken. Niet de ganse spoilerhoek bannen voor degene die niet naar de Thuisdag gaan.
Ik zeg ook niet dat niet-Thuisdag-gangers (waartoe ikzelf behoor) uit het spoilerhoekje moeten verbannen worden voor één week. Ik raad jullie gewoon af om in de spoilertopics te lezen volgende week. Ikzelf ga dat uit voorzorg ook niet doen. Je kan nu toch echt niet gaan eisen dat er in het spoilerhoekje geen spoilers mogen verteld worden ??? Daar dient een spoilerhoek nu net voor!! Dan vind ik het eerlijker om het speculatietopic tijdelijk te verhuizen of enkel daar een verbod op te leggen qua spoilers over de seizoensfinale.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Daarom dat ik ook voorstel om 1 topic te hebben waar de spoilers van de Thuisdag kunnen besproken worden. De rest van de topic van de spoilerhoek zouden dan vrij moeten blijven van de spoilers die tijdens de Thuisdag vrijkomen. Ik vind dat een logische oplossing. Alles blijft gewoon hetzelfde zoals het nu is, maar er komt gewoon 1 topic waar de afleveringen die getoond worden op de Thuisdag kunnen besproken worden.
0 x
Afbeelding
Gesloten