Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Re: Peggy Verbeeck
Heb het er toch moeilijk mee hoe zij Rosa laat kruipen ! En neen, Rosa moet maar zo dom niet zijn !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Mijn gedacht, maar toch vind ik dat Peggy dringend op haar plaats mag gezet worden.daffy duck schreef:Heb het er toch moeilijk mee hoe zij Rosa laat kruipen ! En neen, Rosa moet maar zo dom niet zijn !
Ik heb mij gisteren verschrikkelijik geërgerd aan de manier waarop ze zich liet bedienen (letterlijk) door haar ma.
Die bracht haar een milkshake en nam en passant de kauwgom mee om in de vuilbak te gooien!
Fin zeg!!! Waar zijn die 2 mee bezig??? Awoe Rosa, boeh Peggy

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ha, was dat een kauwgom ? Ik dacht dat Peggy 2 euro gaf voor die milkshake. (echt)
Peggy doet blijkbaar niet veel anders meer dan eten.
Peggy doet blijkbaar niet veel anders meer dan eten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Eten en commanderenjohan1969 schreef:Peggy doet blijkbaar niet veel anders meer dan eten.

Ook ik vraag me meer en meer af waar die 2 mee bezig zijn. Rosa die zich gedraagt als een schoothondje, en Peggy met haar kinderachtig en egoistisch gedoe. Het wordt inderdaad tijd dat ze eens op haar plaats gezet wordt, maar dat zal Rosa niet doen, aangezien die blijkbaar niks liever wil dan de vrede bewaren ten koste van alles

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ten koste van alles inderdaad. Ik erger mij daar echt enorm aan. Ook dat zachte vleiende gepraat. Onbegrijpelijk. Ze praat trouwens ook op die manier tegen Waldek. En onzinnige complimenten geven aan die twee.
Het wordt inderdaad tijd dat die Peggy eens flink de waarheid wordt verteld. De vraag is alleen: wie doet dat?
Het wordt inderdaad tijd dat die Peggy eens flink de waarheid wordt verteld. De vraag is alleen: wie doet dat?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tot gisteravond had ik echt medelijden met Rosa, maar gisteravond stond haar gedrag me ook wel enorm tegen. Je kunt te ver gaan wat dat betreft, en haar gekruip is er inmiddels echt wel over.jessie V. schreef:Ten koste van alles inderdaad. Ik erger mij daar echt enorm aan. Ook dat zachte vleiende gepraat. Onbegrijpelijk. Ze praat trouwens ook op die manier tegen Waldek. En onzinnige complimenten geven aan die twee.
Ik snap trouwens niet dat er daar niemand anders is die Peggy eens op haar plaats zet!
Rosa durft niks te zeggen, da's duidelijk, maar waarom doet bijvoorbeeld Jenny haar mond niet open? Die ziet toch ook waar Peggy mee bezig is..

Laatst gewijzigd door Christel op wo 01 apr 2009, 09:58, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Ook een beetje schuldgevoel omdat ze de naam van de vader verklapt had ? Maar ik vind dat Bianca misschien Peggy zou kunnen terug wat manieren leren ! alhoewel ook moeilijk vermits het halfzussen en vriendinnen zijn.Christel schreef:Tot gisteravond had ik echt medelijden met Rosa, maar gisteravond stond haar gedrag me ook wel enorm tegen. Je kunt te ver gaan wat dat betreft, en haar gekruip is er inmiddels echt wel over.jessie V. schreef:Ten koste van alles inderdaad. Ik erger mij daar echt enorm aan. Ook dat zachte vleiende gepraat. Onbegrijpelijk. Ze praat trouwens ook op die manier tegen Waldek. En onzinnige complimenten geven aan die twee.
Ik snap trouwens niet dat er daar niemand anders is die Peggy eens op haar plaats zet!
Rosa durft niks te zeggen, da's duidelijk, maar waarom doet bijvoorbeeld Jenny haar mond niet open? Die ziet toch ook waar Peggy mee bezig is..
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zou een reden kunnen zijn inderdaad. Toch zie ik niet in dat een mening geven zo'n kwaad kan. Dan maar een keertje ruzie, toch? Toch vreemd dat ze daar allemaal zo'n schrik hebben van ruzie met Peggy.daffy duck schreef:Ook een beetje schuldgevoel omdat ze de naam van de vader verklapt had ? Maar ik vind dat Bianca misschien Peggy zou kunnen terug wat manieren leren ! alhoewel ook moeilijk vermits het halfzussen en vriendinnen zijn.

Ik vond Peggy's reactie op Bianca's nieuws (dat ze langer blijven omdat Tom een nier afstaat) ook maar weer vreemd. Tom heeft op z'n minst een heel vreemde uitwerking op haar...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Misschien houdt Jenny haar mond omdat ze bang is dat, als ze Peggy de les leest, ze Rosa weer in een moeilijke situatie brengt. Peggy zal dan weer boos zijn op Rosa, omdat ze denkt dat Rosa over haar geklaagd heeft bij Jenny.
En zo tobben we maar door.
En zo tobben we maar door.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
InWest-Vlaanderen zeggen ze : de sztoutste wezels zuipen de beste eieren ! Maar in het leven is het inderdaad zo : die met de luidste keel krijgen over het algemeen altijd alles gedaan, omdat iedereen wel ruzie met hen wil vermijden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat is inderdaad waar. Degene die het hardste schreeuwt, dus de grootste mond heeft, wordt altijd gehoord als eerste.
0 x
-
- Poster rang 4
Vreemd, die was uitgeteld voor 1mei en nu ineens voor half mei
En nu gaat die mij nog voorbijsteken ook!! (zie inhouden voor maandag)

En nu gaat die mij nog voorbijsteken ook!! (zie inhouden voor maandag)

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
De streber!Mieke schreef:Vreemd, die was uitgeteld voor 1mei en nu ineens voor half mei![]()
En nu gaat die mij nog voorbijsteken ook!! (zie inhouden voor maandag)![]()
![]()

Ze weten daar in Thuis inmiddels schijnbaar ook niet meer zo goed hoe hun kalender precies loopt

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Allez, Peggy geeft borstvoeding... dan kan ze het boeleke nog wat langer houden en kan Rosa ondertussen op haar inpraten om het te houden... Ik snap Anns ongerustheid nu wel.
Maar uiteindelijk heeft ze geen 'recht' op dat kindje, er is niet meer dan een mondelinge afspraak, toch ?
Maar uiteindelijk heeft ze geen 'recht' op dat kindje, er is niet meer dan een mondelinge afspraak, toch ?
0 x
-
- Poster rang 4
neen, maar als Peggy gezegd heeft dat ze het gaat afstaan zou het wel heel erg zijn als ze nu ineens zou terugkrabbelenjohan1969 schreef:

Allez voor Ann dan hè.
Maar ik vind Ann haar gedrag ook niet kunnen. Ze komt daar binnen in die kamer, direct een zuur gezicht en het eerste wat ze zei was waarom Peggy haar niet gebeld had. Niet eens vragen hoe het met Peggy zelf is!!

En Rosa doet al helemaal belachelijk!

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...