Inderdaad wat ik hier al dagen zegt sam krijgt en denkt dat alles zomaar in de schoot geworpenza word !jessie V. schreef:Hoera voor Marianne. Hij had n.b. nog de brutaliteit om haar om geld te vragen.
'k Denk dat Sam dat zo ook wel doorhad. Aan zijn gezicht te zien, vond hij het precies toch niet zo leuk dat Ann zei dat het wel de bedoeling was dat het geld opbracht.johan1969 schreef:Ann had ook gelijk toen ze zei dat Fit en Fun moest opbrengen, maar ze had er aan mogen toevoegen 'desnoods met een andere uitbater'.
Heel goed gezegd van Ann, als dat ventje zo door blijft gaan zou het inderdaad nog eens goed kunnen dat het niet op zou brengen... En ook 3 X hoera voor Marianne, groot gelijk en goed gezegd van haar!Amber schreef:'k Denk dat Sam dat zo ook wel doorhad. Aan zijn gezicht te zien, vond hij het precies toch niet zo leuk dat Ann zei dat het wel de bedoeling was dat het geld opbracht.johan1969 schreef:Ann had ook gelijk toen ze zei dat Fit en Fun moest opbrengen, maar ze had er aan mogen toevoegen 'desnoods met een andere uitbater'.
Ik denk niet dat ze dat gaat doen. Marianne houd meestal haar woord en ze zal ook wel inzien dat Sam denkt dat alles vanzelf gaat en dat hij het zomaar in zijn schoot geworpen krijgt!Mieke schreef:Ik vond Marianne ook super! Eindelijk eens iemand die Sam een beetje op zijn plaats zet.
Hopelijk geeft ze hem niks
Ja, ik dacht het ook dat het Sandrine was!Sanneke schreef:'k Neem aan dat dat kind samen met Sandrine zal zijn.![]()
Wettelijk kan er nu meer dan vroeger hè, maar ik denk dat bij een koppel het samen opvoeden toch het allerbelangrijkste is, ook al is het kind biologisch en wettelijk gezien niet van beide ouders.
Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd hoe het in de praktijk allemaal gaat lopen. En hoe Marianne uiteindelijk als oma gaat zijn...
Bwa, dat denk ik niet... Marianne Dupon en Yasmine hebben toch ook een kindje...satine schreef:ik dacht dat het voor een holebikoppel nog steeds niet geregeld was als er een kind komt - zelfs niet als ze getrouwd zijn...