Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)

Gesloten
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Ja, dat heb ik me achteraf pas bedacht. Ik kan het wel begrijpen, maar kan er niets aan doen dan meevoelen met Joren, om zo aan de kant geschoven te worden. Anderzijds, misschien kan Viv nu ook wat meer ontspannen met hem omgaan. :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Denk je dat zo'n meisje toch een greintje verstand heeft, maar niet dus.

1/ Valt ze met al haar miserie voor flierefluiter Lowie :doh:
2/ Zegt ze tegen Sam dat ze niet kan komen werken vanwege een belangrijke afspraak en gaat ze dan dood gemoedereerd met Lowie uitgerekend in Bar Marie een pintje drinken. Kon dat écht niet elders.
3/ Twee jobs (kuisen en Bar Marie), naar school gaan, voor Chantal zorgen... Waar haalt ze de energie om dit alles te combineren?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ze is wel pas heel laat en NA haar afspraak naar Bar Madam gekomen. Dat heeft ze Angèle ook direct duidelijk gemaakt toen die haar erop aansprak. En dat Lowie even het spoor kwijt was klopt als een bus, maar ik denk dat Viv wel eens de juiste vrouw op de juiste plaats kan zijn om hopelijk Olijf voorgoed te vervangen.
3 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Volledig mee eens, Heidi!

Ik vermoed dat haar leeftijd ook was zal.op de achtergrond verdwijnen zoals Lowie zn glazen oog...
Daarom dat de actrice die Viv speelt ouder is dan Mathieu Carpentier, om deze verhaallijn wat geloofwaardiger te maken.Emma was sowieso veel te jong
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

En omgekeerd zou Lowie ook wel eens de jongeman kunnen zijn die Viv nodig heeft om niet alleen maar te werken, druk, druk, druk.
Mij lijkt het alsof ze alleen in zijn buurt wat ontspant.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: vr 20 mar 2020, 11:55 En omgekeerd zou Lowie ook wel eens de jongeman kunnen zijn die Viv nodig heeft

Indien hij het serieus met haar meent, wel ja.

Maar ik verwacht van hem eerder dat dit het zoveelste "tussendoortje" wordt, dat zie je zo.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: vr 20 mar 2020, 19:36 Maar ik verwacht van hem eerder dat dit het zoveelste "tussendoortje" wordt, dat zie je zo.
Ik denk niet dat dat bij haar zal pakken, Lowie zou best op zijn tellen passen en met Emma zou dat zeker niet lukken, dat zijn 2 meisjes die niet zomaar met hun voeten laten spelen en die twee zouden hem rap op zijn plaats zetten.
Stel dat hij Viv met haar voeten zou spelen dan zou het kunnen gebeuren dat hij in aanvaring zou komen met Joren.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: vr 20 mar 2020, 19:36 Indien hij het serieus met haar meent, wel ja.
Maar ik verwacht van hem eerder dat dit het zoveelste "tussendoortje" wordt, dat zie je zo.
Dat is dan er van uitgaande dat Viv op zoek is naar 'iets vast' - en dat weten we tot hiertoe niet.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Gisteren liet Viv ontvallen tegen Lowie dat zij zijn lief niet is dus er zou geen relatie zijn tussen die twee, voor haar is het dus maar een flirt? :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat ze dit enkel zei om zijn reactie te zien.

Ze geniet duidelijk met volle teugen van zijn aandacht. Raar vond ik wel dat ze ineens Emma (die ze één keer in haar leven ontmoet heeft) ging uitnodigen voor een gezellig avondje in Bar Madame.

Raar vind ik dat ze ineens tijd zat heeft. Zit de moeder dan in een rusthuis, werkt ze niet meer in Bar Madame en is ze definitief gestopt met kuisen in het gemeenschapshuis ??
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: do 16 apr 2020, 13:17 Raar vind ik dat ze ineens tijd zat heeft.
Ze heeft precies haar agenda wat herschikt en andere prioriteiten gelegd. Moet zijn dat haar vorige dagbesteding toch niet zo belangrijk was!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: do 16 apr 2020, 13:17 Zit de moeder dan in een rusthuis
Zo oud is haar moeder niet, zij is misschien in de 50 jaar, men moet immers ten minste 70 jaar zijn om in een bejaardentehuis te kunnen verblijven.
Ik denk eerder dat haar moeder in een instelling voor mindervaliden zou zitten ofwel woont zij nog thuis met thuishulp al dan niet met een huisverpleegkundige.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

apestaart schreef: do 16 apr 2020, 18:40 Tiboko schreef: ↑do 16 apr 2020, 13:17
Zit de moeder dan in een rusthuis
Zo oud is haar moeder niet, zij is misschien in de 50 jaar, men moet immers ten minste 70 jaar zijn om in een bejaardentehuis te kunnen verblijven.
Ik denk eerder dat haar moeder in een instelling voor mindervaliden zou zitten ofwel woont zij nog thuis met thuishulp al dan niet met een huisverpleegkundige.
Neen, niet helemaal juist. Je moet minstens 65 zijn om in een ROB (Rust Oord voor Bejaarden) terecht te kunnen. In een RVT (Rust-en Verzorgingstehuis) met erkenning van het RIZIV kan je ook op jongere leeftijd terecht als je vb Parkinson, een vorm van jongdementie of een herseninfarct hebt gehad. Alhoewel je je inderdaad wel de vraag kan stellen of een jong iemand daar op zijn plaats zit. Maar helaas zijn de plaatsen in de zorg in het algemeen dun gezaaid.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat ik iets gemist heb - wat was er met Viv aan de hand?
Vorige vrijdag moest ze plots weg en gisteren zat ze in zak en as... :denk:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat weten we nog niet. Tenminste ik niet.
0 x
Gesloten