Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Peggy Verbeeck
Excuseer, ik ben een groene, linkse, wereldverbeteraar (sta soms op de barricades met Gaia).
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Ann was in het eerste seizoen 24 jaar, dus nu moet ze nu 38-39 moeten zijn.lord F. schreef:Denk ook dat ze eerder iets van 35 jaar is. Stel dat ze in t begin van Thuis zo'n 22-23 jaar was dan zou ze nu 12 jaar later 34-35 moeten zijn.
(Peggy toen iets van 18 jaar, nu dan rond de 30)
En als Peggy even oud is als Bianca, was ze 16-17 in reeks 1, dus zou ze nu ook begin 30 zitten.
0 x
-
- Nog geen rang
Peggy en Ann lijken wel heel erg goed naar elkaar toe te groeien hé!!!!!! Zalig!!!! 

0 x
-
- Poster rang 5
ja, straks wordt het toch nog een koppel.kirstje schreef:Peggy en Ann lijken wel heel erg goed naar elkaar toe te groeien hé!!!!!! Zalig!!!!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Had ook al in die richting zitten denkenlord F. schreef:ja, straks wordt het toch nog een koppel.kirstje schreef:Peggy en Ann lijken wel heel erg goed naar elkaar toe te groeien hé!!!!!! Zalig!!!!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Een relatie ? Ik denk eerder dat die 2 nog slaande ruzie gaan hebben. Kan me niet inbeelden dat dat kind zomaar bij Ann gaat komen. Staat daar eigenlijk al iets van op papier ?
0 x
-
- x 435
Nee, Marianne had dat aangeraden, maar Ann vertrouwt Peggy....Willy Crevits schreef:Een relatie ? Ik denk eerder dat die 2 nog slaande ruzie gaan hebben. Kan me niet inbeelden dat dat kind zomaar bij Ann gaat komen. Staat daar eigenlijk al iets van op papier ?
Ik geloof ook niet dat Peggy zomaar haar kind zal kunnen afstaan.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik zie dat laatste ook nog niet gebeuren. Peggy lijkt zich juist meer en meer te hechten aan haar baby als je het mij vraagt... Die slaande ruzie lijkt me dus uiteindelijk meer een optie inderdaad, hoe goed Ann en Peggy nu ook overeenkomenRieka schreef:Nee, Marianne had dat aangeraden, maar Ann vertrouwt Peggy....Willy Crevits schreef:Een relatie ? Ik denk eerder dat die 2 nog slaande ruzie gaan hebben. Kan me niet inbeelden dat dat kind zomaar bij Ann gaat komen. Staat daar eigenlijk al iets van op papier ?
Ik geloof ook niet dat Peggy zomaar haar kind zal kunnen afstaan.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
En ze laten Ann en Peggy nu supergoed overeenkomen om dan het contrast (de ruzie) des te groter te maken.
0 x
-
- Poster rang 1
Hoever is Peggy nu eigenlijk al ongeveer? Kwestie van al een beetje in te schatten wanneer die kleine er zal zijn... 

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 5
sja, vanwaar moet je beginnen tellen hé ?manon schreef:Hoever is Peggy nu eigenlijk al ongeveer? Kwestie van al een beetje in te schatten wanneer die kleine er zal zijn...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 4
manon schreef:Hoever is Peggy nu eigenlijk al ongeveer? Kwestie van al een beetje in te schatten wanneer die kleine er zal zijn...
Ze is uitgeteld voor 1mei. Dus is ze zo'n 26-27weken
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...