vorige week de aflevering opgenomen omdat Prison Break begon en ik heb nog steeds niet de tijd/zin gehad om er naar te kijken, dat wil wel al iets zeggen denk ik
Flikken heeft afgedaan voor mij, er is geen enkel personage dat ik nog leuk vind, dus waarom nog blijven kijken? (en zeg nu niet "om de scenario's" want bij Flikken is dat geen optie )
alma schreef:Flikken heeft afgedaan voor mij, er is geen enkel personage dat ik nog leuk vind, dus waarom nog blijven kijken? (en zeg nu niet "om de scenario's" want bij Flikken is dat geen optie )
Andrea Croonenberghs en Joke De Vynck spelen al een tijdje niet meer mee en dat zijn al 2 dingen waar je je niet meer kan aan ergeren in de serie.
Maar voor de rest vind ik de scenario's toch al stukken beter dan vroeger (toen die Windkracht 10-scenarist er nog was). Het is vooral een verademing dat die belegen en erg geforceerde "humor" (of hoe je t ook kan omschrijven) verdwenen is. Ok, t vervalt in het niet natuurlijk als je het naast de meeste andere Amerikaanse series legt die op het zelfde moment spelen, maar kom.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Vanavond was Flikken weer op tv. Er is toch iets wat ik niet bepaald kan volgen.
Britt ging met Johan naar een feestelijke gelegenheid, buiten dienst. Dan is het logisch dat ze haar dienstwapen niet meeneemt. Vervolgens wordt Johan neergeschoten met het wapen van Britt. Dit wapen lag eerst nog thuis. Munitie en wapen beiden gescheiden. Waarom zegt Britt niet gewoon dat ze haar wapen helemaal niet mee had genomen toen ze naar het Kuipke ging? Dat is misschien ook iets wat een verdachte zou kunnen aandragen om zich in te dekken maar Nick en Bruno hebben toch beiden kunnen zien dat ze geen wapen droeg?
Daarnaast moest Johan precies hard knijpen om die spons leeg te krijgen onder zijn shirt.
Feit is wel dat ik veel acteurs in Flikken erg meesterlijk vindt. "Lomperik, is de gang niet breed genoeg misschien?" Tina in actie! Hahaha!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Het is niet omdat Britt het wapen niet op haar zij draagt, dat ze dat niet bij kon hebben.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Klopt, maar als zij haar wapen bij zich had gehad dan was dat Nick en Bruno meteen opgevallen. Enfin inmiddels zijn wij een week verder en is Britt op de loop voor de Federale Politie. Wel een beetje bruusk hoe zij te werk gaan. Ik vind die Van Reeth toch zo een oelewapper! Overigens vertolkt hij zijn rol wel heel goed!
Zielig hoe Simon bij zijn papa zit en het alarm afgaat. Arme jongen. Moest overigens wel even googlen toen ze het over ADS hadden. Infojunkies als ik moeten dat weten maar dat terzijde. Overigens vind ik Britt wel een beetje een "koel" type.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Binnen een aantal afleveringen verdwijnt britt uit de reeks.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
net de 2de aflevering van reeks 8 van Flikken gezien, ze was op Tv1... Geert Hunaerts als gigolo Daan daar.... 't is wel wat anders dan Geert Hunaerts als advocaat Peter in Thuis!
Ann+ schreef:net de 2de aflevering van reeks 8 van Flikken gezien, ze was op Tv1... Geert Hunaerts als gigolo Daan daar.... 't is wel wat anders dan Geert Hunaerts als advocaat Peter in Thuis!
Ik begrijp daar dus nooit een snars van he. Is iemand naar Flikken aan het kijken? Wie is die man in bruine jas met chique auto die Monty de hond heeft doodgeschoten? Waarom schiet hij die hond dood? Wat heeft die advocate met de zaak te maken? Wie is dat meisje dat weggelopen is van huis, Annelies heet ze.