Kasper
-
- Poster rang 1
ja dat is wel de vraag. Maar Eric gaat Waldek helpen. Dus ik vermoed dat er dan wel wat spoed achter zal gezet worden. Eric heeft toch wel wat meer verstand van computers en internet en zo. Ale de vraag blijft dan wel hoe lang ze er over gaan doen om op het idee te komen een computer te raadplegenfrank schreef:k vraag me af hoe lang ze er in Thuis over gaan doen om tot die conclusie te komen.

We zien wel zeker...
0 x
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 1
k zat dat ook te denken. Zijnen zoekrobot trekt op nie veel. Als je via google zoekt heb je direct een hele hoop info. De schrijvers zullen nie verder gedacht hebben. En er ook niet aan gedacht hebben dat er wel een paar zelf op het internet zouden gaan zoeken.frank schreef:Eric gebruikt wel een slechte zoekmachine, want wij vonden precies toch meer, gedetailleerde en to-the-point informatie over Mesker Yurt.
0 x
-
- Poster rang 1
hé zit michael in Rusland tjechenië? dat is het eerste wat ik er van hoor. Ik wist dat hij met artsen zonder grenzen mee was maar naar waar is denk ik nooit vermeld.
Toch eigenaardig dat Eric via zo een omweg aan zijn info geraakt terwijl een goede zoekrobot zoals google je direct een heel stuk verder helpt. Maar ja het is en het blijft natuurlijk fictie
Toch eigenaardig dat Eric via zo een omweg aan zijn info geraakt terwijl een goede zoekrobot zoals google je direct een heel stuk verder helpt. Maar ja het is en het blijft natuurlijk fictie

0 x
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Dus, Mesker Yurt is een stad die ongeveer hetzelfde lot heeft ondergaan als dit dorpje 
http://oradoursurglane.free.fr/
ge zoudt van minder getraumatiseerd geraken maar dan blijf ik het raar vinden hoe die daar weggeraakt is en vooral, hoe zou waldek cyrillisch schrift moeten kennen
Of is da nog van da ver verleden toen ze in t oostblok russisch moesten leren?
Ik vraag me eigenlijk af wat de perciese rool van casper in de serie zal zijn
WAAROM ze dat personnage geintroduceerd hebben

http://oradoursurglane.free.fr/
ge zoudt van minder getraumatiseerd geraken maar dan blijf ik het raar vinden hoe die daar weggeraakt is en vooral, hoe zou waldek cyrillisch schrift moeten kennen

Of is da nog van da ver verleden toen ze in t oostblok russisch moesten leren?
Ik vraag me eigenlijk af wat de perciese rool van casper in de serie zal zijn

WAAROM ze dat personnage geintroduceerd hebben
0 x
-
- Poster rang 1
ale nu weten we eindelijk wat de echte naam van casper is.
Hoe lang doet hij nu al mee een maand of twee.
Da werd efkes tijd. beter laat dan nooit
Hoe lang doet hij nu al mee een maand of twee.
Da werd efkes tijd. beter laat dan nooit
Laatst gewijzigd door koetje36 op do 23 feb 2006, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik zen heel content dat we eindelijk weten wat zijn echte naam is. Maar we weten dat hij kan praten, dat hij kan tekenen, kan hij schrijven? Want waarom kon Casper zelf zijn naam nie schrijven, als Waldek hem da gevraagd had. Dan wast teminste just geschreven en mss niet me fouten of al denkend zoals nu. 

0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...