Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
dat is nu toch wel heel overdreven hé ! Nancy werkt op 2 plaatsen . Dat er dan een lege ijskast staat
ofwel hebben ze vergeten boodschappen te doen maar met hun dochtertje in huis schijnt me dat ook niet mogelijk want voor haar hebben ze toch veel over .
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Ze moeten van 1 loon (dat van kuisvrouw, ik weet niet hoeveel ze verdienen, maar wel dat het niet veel is) een appartementshuur betalen, eten, onderhoud, de school van Britney, elektriciteit, water, internet, tv, ... Het is tegenwoordig met 2 inkomens al niet gemakkelijk, laat staan 1 loon van een kuisvrouw voor een gezin van 3. Ik weet niet hoe overdreven dat is hoor, zeker gezien ze inderdaad voor Britney veel over hebben en ze dus ook net nieuwe botjes en een nieuwe jas heeft gekregen, wat toch een hap uit het budget is.
0 x
-
tvx1
- x 435
De nieuwe botjes en jas heeft ze wel van haar meter (Femke) gekregen, dus dat heeft niets met Nancy haar budget te maken.Briseis schreef:Ze moeten van 1 loon (dat van kuisvrouw, ik weet niet hoeveel ze verdienen, maar wel dat het niet veel is) een appartementshuur betalen, eten, onderhoud, de school van Britney, elektriciteit, water, internet, tv, ... Het is tegenwoordig met 2 inkomens al niet gemakkelijk, laat staan 1 loon van een kuisvrouw voor een gezin van 3. Ik weet niet hoe overdreven dat is hoor, zeker gezien ze inderdaad voor Britney veel over hebben en ze dus ook net nieuwe botjes en een nieuwe jas heeft gekregen, wat toch een hap uit het budget is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nancy heeft toch nog geld over van wat Peter gegeven heeft: 4,70 euro!
Ik hoop maar dat Geert die 80.000 euro stevig gaat vastzetten!
Ik hoop maar dat Geert die 80.000 euro stevig gaat vastzetten!
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Wanneer gaat Nancy nu eindelijk eens inzien dat ze beter af is zonder iemand als Marianne haar vriendin. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Antwoord: nooit.tvx1 schreef:Wanneer gaat Nancy nu eindelijk eens inzien dat ze beter af is zonder iemand als Marianne haar vriendin.
0 x
Potentia Principatum
-
Lolplayer
- Poster rang 1

-
tvx1
- x 435
Heeft dat Britney opgebracht. Nancy zal nooit iets met dat geld kunnen doen.Lolplayer schreef:Die vriendin heeft haar nochtans indirect 80 000 opgebracht
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
tvx1 schreef:Heeft dat Britney opgebracht. Nancy zal nooit iets met dat geld kunnen doen.Lolplayer schreef:Die vriendin heeft haar nochtans indirect 80 000 opgebracht
Ik heb de indruk dat de rollen precies aan't omdraaien zijn
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Het zal Nancy toch een hoop geld uitsparen, vanaf dat Britneyke 18 is en een kot nodig heeft en al die bullshit zal ze dat zelf mogen betalen.tvx1 schreef:Heeft dat Britney opgebracht. Nancy zal nooit iets met dat geld kunnen doen.Lolplayer schreef:Die vriendin heeft haar nochtans indirect 80 000 opgebracht
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Hoe dom kan die toch zijn om van zichzelf te denken dat ze de "beste vriendin" is van haar werkgeefster ...
0 x
-
bloempje13
- Nog geen rang
Heey,
Ik wil me op kamp verkleden in Nancy, iemand enig idee waar ik zo'n calson kan vinden?
Ik wil me op kamp verkleden in Nancy, iemand enig idee waar ik zo'n calson kan vinden?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat komt ook omdat Nancy over de jaren heen meer en meer bij die familie is betrokken hé. En natuurlijk is en blijft ze de kuisvrouw maar een "gewone" kuisvrouw kun je haar toch moeilijk noemen. En ja, ze is niet van de slimste maar wel met het hart op de juiste plaats wat niet altijd van Marianne kan gezegd worden.nounake schreef:Hoe dom kan die toch zijn om van zichzelf te denken dat ze de "beste vriendin" is van haar werkgeefster ...
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Iets wat Marianne ook echt wel door heeft, want anders had ze nooit zoveel van Nancy geslikt als dat ze de afgelopen jaren al gedaan heeft.Caligula schreef:En ja, ze is niet van de slimste maar wel met het hart op de juiste plaats
Zelfs Geert heeft Nancy al eens ontslagen omdat ze ontzettend de fout in ging, maar Marianne blijft haar krediet geven.
Nancy is dan misschien wel veel makkelijker in de omgang en komt in de regel sympathieker over dan Marianne, maar ze is net zo goed geen heilige (wie wel, overigens?
Ik denk dat ze elkaar allebei wel waarderen, maar de een laat dat nu eenmaal anders merken dan de ander. Daar moet je soms een beetje doorheen kijken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Nu kan de arme Eddy wel bezig zijn met dat huishoudboekske maar Nancy heeft daar larie en apekool naar! 
0 x
Potentia Principatum