Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Bericht door nounake »

dat is nu toch wel heel overdreven hé ! Nancy werkt op 2 plaatsen . Dat er dan een lege ijskast staat :naughty: ofwel hebben ze vergeten boodschappen te doen maar met hun dochtertje in huis schijnt me dat ook niet mogelijk want voor haar hebben ze toch veel over .
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ze moeten van 1 loon (dat van kuisvrouw, ik weet niet hoeveel ze verdienen, maar wel dat het niet veel is) een appartementshuur betalen, eten, onderhoud, de school van Britney, elektriciteit, water, internet, tv, ... Het is tegenwoordig met 2 inkomens al niet gemakkelijk, laat staan 1 loon van een kuisvrouw voor een gezin van 3. Ik weet niet hoe overdreven dat is hoor, zeker gezien ze inderdaad voor Britney veel over hebben en ze dus ook net nieuwe botjes en een nieuwe jas heeft gekregen, wat toch een hap uit het budget is.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Briseis schreef:Ze moeten van 1 loon (dat van kuisvrouw, ik weet niet hoeveel ze verdienen, maar wel dat het niet veel is) een appartementshuur betalen, eten, onderhoud, de school van Britney, elektriciteit, water, internet, tv, ... Het is tegenwoordig met 2 inkomens al niet gemakkelijk, laat staan 1 loon van een kuisvrouw voor een gezin van 3. Ik weet niet hoe overdreven dat is hoor, zeker gezien ze inderdaad voor Britney veel over hebben en ze dus ook net nieuwe botjes en een nieuwe jas heeft gekregen, wat toch een hap uit het budget is.
De nieuwe botjes en jas heeft ze wel van haar meter (Femke) gekregen, dus dat heeft niets met Nancy haar budget te maken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nancy heeft toch nog geld over van wat Peter gegeven heeft: 4,70 euro! :lol:
Ik hoop maar dat Geert die 80.000 euro stevig gaat vastzetten!
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wanneer gaat Nancy nu eindelijk eens inzien dat ze beter af is zonder iemand als Marianne haar vriendin. :roll:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Wanneer gaat Nancy nu eindelijk eens inzien dat ze beter af is zonder iemand als Marianne haar vriendin. :roll:
Antwoord: nooit.
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Die vriendin heeft haar nochtans indirect 80 000 opgebracht 8)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lolplayer schreef:Die vriendin heeft haar nochtans indirect 80 000 opgebracht 8)
Heeft dat Britney opgebracht. Nancy zal nooit iets met dat geld kunnen doen.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

tvx1 schreef:
Lolplayer schreef:Die vriendin heeft haar nochtans indirect 80 000 opgebracht 8)

Ik heb de indruk dat de rollen precies aan't omdraaien zijn :angel: Eddy is nog steeds zéér bewust van hun financiële toestand en gaat daar verantwoordelijk mee om, terwijl zijn Nanske precies het licht heeft gezien. :wtf:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

tvx1 schreef:
Het zal Nancy toch een hoop geld uitsparen, vanaf dat Britneyke 18 is en een kot nodig heeft en al die bullshit zal ze dat zelf mogen betalen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hoe dom kan die toch zijn om van zichzelf te denken dat ze de "beste vriendin" is van haar werkgeefster ...
0 x
bloempje13
Nog geen rang

Bericht door bloempje13 »

Heey,

Ik wil me op kamp verkleden in Nancy, iemand enig idee waar ik zo'n calson kan vinden?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

nounake schreef:Hoe dom kan die toch zijn om van zichzelf te denken dat ze de "beste vriendin" is van haar werkgeefster ...
Dat komt ook omdat Nancy over de jaren heen meer en meer bij die familie is betrokken hé. En natuurlijk is en blijft ze de kuisvrouw maar een "gewone" kuisvrouw kun je haar toch moeilijk noemen. En ja, ze is niet van de slimste maar wel met het hart op de juiste plaats wat niet altijd van Marianne kan gezegd worden.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:En ja, ze is niet van de slimste maar wel met het hart op de juiste plaats
Iets wat Marianne ook echt wel door heeft, want anders had ze nooit zoveel van Nancy geslikt als dat ze de afgelopen jaren al gedaan heeft.
Zelfs Geert heeft Nancy al eens ontslagen omdat ze ontzettend de fout in ging, maar Marianne blijft haar krediet geven.
Nancy is dan misschien wel veel makkelijker in de omgang en komt in de regel sympathieker over dan Marianne, maar ze is net zo goed geen heilige (wie wel, overigens? :razz: ), dus wat dat betreft kun je jezelf zo nu en dan net zo goed afvragen of Marianne niet beter af zou zijn geweest met een andere kuisvrouw. En laten we heel eerlijk zijn; als Marianne haar in het verleden gewoon ontslagen had om redenen waar de meeste mensen hun ontslag direct voor krijgen (dronken op het werk komen, te laat komen, ineens verdwenen zijn terwijl je uren nog niet gedaan zijn, receptenboekjes stelen, zich moeien met- of een grote mond opentrekken over dingen die je niet aangaan, enz.), dan hadden Eddy en Nancy al véél vaker grote financiële problemen gehad. Dat mag ook wel eens gezegd worden... ;)
Ik denk dat ze elkaar allebei wel waarderen, maar de een laat dat nu eenmaal anders merken dan de ander. Daar moet je soms een beetje doorheen kijken... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu kan de arme Eddy wel bezig zijn met dat huishoudboekske maar Nancy heeft daar larie en apekool naar! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie