Leontien

Gesloten
inge
Nog geen rang

Bericht door inge »

Jeeej eindelijk zen die 2 terug samen :!:

Zou Luc nu niet terug in Vercammen gaan werken???
0 x
Anamana coola rawe akala
Aya doo aya
Flikken_Fan
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Flikken_Fan »

k vond da wel spijtig dat er in deze laatste aflevering nou geen Leontien zat :cry:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

evelien schreef:Lowieke is gegroeid seg! :D

En lachen dat da manneken kon :wink:
Oei, ik heb het begin gemist. Ze waren precies vroeg begonnen voor de woensdag...
0 x
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

evelien schreef:Lowieke is gegroeid seg! :D

En lachen dat da manneken kon :wink:
Ooh, spijtig dat ik dat gemist heb. Enige kans dat hij er nog eens inkomt binnenkort?
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

lies schreef:Tis echt een superschattig manneke met een toffe lach he! :)
Dat kan helaas van zijn TV mama niet gezegd worden. Raar dat er hier nog niemand zijn ergernis uitgesproken heeft over Leontien,... :?
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Leontien lijkt inderdaad nogal kregelig te worden de laatste tijd (weer een nieuwe verhaallijn : scheiding Luc-Leontien ?).

Blijkbaar pikt ze het niet dat Luc de zorg van Lowieke aan haar overlaat, terwijl ze evenveel werkt als Luc. Niet meer dan normaal eigenlijk.

En eigenlijk was ze al van in het begin niet voor Eldorado.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond dat Leontien - in tegenstelling tot Luc- nogal vies en verwijtend naar Marie keek. Het zal niet lang meer duren voor ze buiten ligt. :cry:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Ik vond dat Leontien - in tegenstelling tot Luc- nogal vies en verwijtend naar Marie keek. Het zal niet lang meer duren voor ze buiten ligt. :cry:
Inderdaad. Ik kan dat echt niet uitstaan zoiets! En dan zelf haar kind maar weer eens aan Marie uit handen geven omdat ze zogezegd moet "werken"... :roll: :x Luc's reaktie is dan nog wat "gepast" in deze situatie. Hij en Leontien zijn wel de laatsten die iemand anders wat kunnen verwijten in dit geval vind ik.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Leontien overdrijft echt! Ten eerste kan je een kind nooit voor 100% in het oog houden, het kan zekfs voor je ogen ergens afvallen, en wat op de kleuterschool waar één juf op 20 kindjes moet letten en het vol staat van zulke speeltuigen (ben trouwes zelf in de kleuterklas van een gelijkaardig huisje gevallen en mijn neus gebroken, maar dit geheel terzijde :wink: )
Ten tweede wil Leontien nu niets meer over het werk horen, maar ze zou blij mogen zijn dat Marie alles regelt. Tot voor kort had Leontien alleen oog voor de zaak en verwaarloosde ze Lowie en nu telt àlleen Lowie en mag Marie zelfs niet even de stand van zaken melden!
En op de koop tie ontslaat ze Marie, terwijl ze de zaken uitstekend doet, maar mss wel geen perfecte "nanny" is, maar dan had leontien maar een echte nanny moeten nemen!
Conclusie: hoe erg ik het ook vind wat met Lowie gebeurd is, ik kan echt geen begrip op brengen voor leontien haar vervelende gedrag!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Léontien overdrijft ? tiens sinds wanneer doen ze aan overacting in thuis ? :lol:
0 x
Never put a sock in a toaster
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

nu was het efkes goe vandaag. Leontien deed efkes of ze de grote redding was. Haren nek was zo dik. Ze voelde zich veel beter dan rest. En dan nu komt de grote ontnuchtering.
Dat vind ik vree goe. Hoe dat die deed tegen iederen en van haar kind trok ze zich ook al nie veel aan. Alleen om Marie nog eens goe uitkafferen en schrik aan jagen kon ze nog eens aan haar zoontje denken.
Da ga nie goed, neenee
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Eerst kon ze niet genoeg in het ziekenhuis zijn, en liet ze haar werk voor wat het was, en nu is het weer helemaal omgekeerd !

Ze stort zich op haar werk, maar van Lowieke trekt ze zich niet veel aan.

En al die praat over 'succesvolle zakenman/vrouw', 'zakelijk instinct' en dergelijke hangt me al een paar weken de keel uit.

Leontien is sowieso niet mijn favoriete personage in deze reeks.

Ik heb wel medelijden met Luc.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

johan1969 schreef:Eerst kon ze niet genoeg in het ziekenhuis zijn, en liet ze haar werk voor wat het was, en nu is het weer helemaal omgekeerd !

Ze stort zich op haar werk, maar van Lowieke trekt ze zich niet veel aan.

En al die praat over 'succesvolle zakenman/vrouw', 'zakelijk instinct' en dergelijke hangt me al een paar weken de keel uit.

Leontien is sowieso niet mijn favoriete personage in deze reeks.

Ik heb wel medelijden met Luc.
jep. Dat denk ik er ook van. Het is goed dat ze het deksel op haren neus heeft gekregen!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

'Goed' zou ik niet zeggen, de werkgelegenheid van veel mensen hangt er van af...

Stel dat zowel Vercammen als Sanitair Bomans failliet gaan , dan zit de helft van de personages zonder job.... (Marieke niet te vergeten).
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

johan1969 schreef:'Goed' zou ik niet zeggen, de werkgelegenheid van veel mensen hangt er van af...

Stel dat zowel Vercammen als Sanitair Bomans failliet gaan , dan zit de helft van de personages zonder job.... (Marieke niet te vergeten).
Ook waar. maar als ge alleen naar leontien kijkt dan vind ik wel dat die een goed terug met haar voeten op de grond moest gezet worden. En als ge het bekijkt wou diene jaques walter eens goed treffen maar hij heeft er wel (waarschijnlijk) het faillisement van 2 bedrijven mee op zijn geweten.

Zeg eb k heb een vraagske: Walter is in onderaanneming hé. Kan die mee failliet gaan? Ik heb daar geen verstand van. Maar als hij niet failliet gaat en de andere twee bedrijven wel dan heeft jaques wel een heel grove fout gemaakt
0 x
Gesloten