Mo

Gesloten
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Inderdaad Satine. Trouwens uit die reacties in De Morgen (artikel Sisken) blijkt toch ook dat de Marokannen zelf ook vinden dat Mo te fel reageert. Ik vind die verandering van brave naar conservatieve Mo ook niet altijd even geslaagd / geloofwaardig.
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ik vind ze ook niet altijd even goed. Nu is hij té erg in zijn reacties vind ik. Daarvoor mss een beetje te braaf, maar nu is het een beetje overdreven.
0 x
Runaway Dreamer
Kiri
Nog geen rang

Bericht door Kiri »

amai, en of hij aan het overdrijven is aisha gewoon op straat zetten en zo brutaal doen tegen zijn vrouw. afschuwelijk gewoon
0 x
live and let live
Marthe
Nog geen rang

Bericht door Marthe »

Reageert hij nu niet een beetje té overdreven, té radicaal?
Hierdoor gaat hij nu zeker ook zijn vrouw verliezen...
En waar staat hij dan?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ja en Mo moet ni veel zeggen hè van de eer van de familie.
Hij is getrouwd met een niet-islam, dat wordt toch ook ni zo gemakkelijk aanvaard hè bij hun geloof.
En as hij zo doordoet gaat hij ook nog scheiden van Veronique, en dat is al helemaal taboe...
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Veronique haar opmerking (monster) was wel terecht vond ik. Erg dat hij zelfs dan nog niet eens reageerde. Ik vind Mo met de dag erger worden...
0 x
Runaway Dreamer
sensorium
Nog geen rang

Bericht door sensorium »

Ja , Mo begint echt irritant te doen eh ik snap nie dat hij tot zoiets in staat is ik bedoel zijn dochter op straat zetten daz toch gewoon afschuwelijk en kdenk dat als hij Aischa nie terughaalt dat veronique ook direct weg gaat zijn hoor die wil niet een man die zijn dochter aan de deur zet en ongelijk kan ik haar nie geven hijj is gewoon helemaal zot aan het worden
0 x
go fuckyourself
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Uhu! Ik had trouwens verwacht dat ze zou zeggen, als ge Aicha buiten zet ga ik mee. Ik zou da alleszins gedaan hebben, ik zou gezegd hebben ik ben samen met Aicha weg en onderdak gezocht hebben voor haar en mij. Maarja, ik denk niet dat Veronique dit zo nog lang zal volhouden hoor..
0 x
Runaway Dreamer
~karen~
Nog geen rang

Bericht door ~karen~ »

Mlies schreef:Uhu! Ik had trouwens verwacht dat ze zou zeggen, als ge Aicha buiten zet ga ik mee. Ik zou da alleszins gedaan hebben, ik zou gezegd hebben ik ben samen met Aicha weg en onderdak gezocht hebben voor haar en mij. Maarja, ik denk niet dat Veronique dit zo nog lang zal volhouden hoor..
ik had ook verwacht dat veronique met aisha zou meegaan dan.
trouwens ze zitten daar toch in een hotel veronique had toch aan rosa kunnen vragen of aisha efkes een kamer zou krijgen totdat mo gekalmeerd is?
0 x
You know what is a "diet" is, don't you? It's "die" with a "t," that's what it is!
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ja, ik vond Veronique haar reactie echt wel prachtig hoor. Zo hele tijd met zo ne grijns op haar gezicht :D En dan Eric die es goed tegen hem is tekeer gegaan. Echt, 't is nen conservatieveling geworden hoor :?
0 x
Runaway Dreamer
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Mo was ook nog eens grappig vandaag toen hij Simonne een goede reis wenste. en dan zijn uitspraak "datte verstaatte gij toch niet" :lol:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

hehe wel creepy met Mo, toen hij aan tafel zat en de muziek was zo precies of die iets heel ergs ging doen :roll:
En zo kwaad kijken da die kan, brrr bang heb ik toch ni ze ma waarom dan zo die muziek :lol: :lol: :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ja zeg, diene kan zo vies kijken hé. Echt niet normaal, heb dat al nog gedacht!
Maar ik vind dat hij toch wel ver ging hoor vandaag, zomaar alles van Veronique op de gang zetten :o :shock:
0 x
Runaway Dreamer
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Ik vroeg me ook af of er geen reclamatie gaat komen van Rosa... Zomaar al die spullen allemaal op de gang zetten, dat kan toch niet!
0 x
tomorrow is another day...
darling
Nog geen rang

Bericht door darling »

Mlies schreef:Ja zeg, diene kan zo vies kijken hé. Echt niet normaal, heb dat al nog gedacht!
Maar ik vind dat hij toch wel ver ging hoor vandaag, zomaar alles van Veronique op de gang zetten :o :shock:
Waarschijnlijk is dat zijn manier van verwerken. Zo wordt hij niet meer met haar geconfronteerd
0 x
Gesloten