Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13183
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1773
- x 2731
Personage waar ik mij het meest aan erger
Inderdaad, ze zit al in de zoveelste tunnel. En als ze maar lang genoeg blijft doorzetten, zal het 'OOIT' wel eens de juiste zijn.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5534
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
Die treiterige ondervragingsmethode van Thilly begint toch zwaar door te wegen op m'n laatst overblijvende zenuw! Tot haar zoiets zou overkomen als Andreas, ho maar, dan zou iedereen moeten verdraagzaam zijn.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4375
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1003
- x 1593
Personage waar ik mij het meest aan erger
De superflikken. Iemand die net een beroerte heeft gehad zo uitlokken. "Ik zie dat je met iets zit, je zult je veel beter voelen als je bekent" blablabla... altijd datzelfde riedeltje. Hij heeft afasie, natuurlijk zit hij met iets, hij ZOEKT NAAR WOORDEN! Echt
En nu Femke aangevallen is, welke creatieve invulling gaan ze er nu aan geven?
En nu Femke aangevallen is, welke creatieve invulling gaan ze er nu aan geven?
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- Berichten: 459
- Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
- x 75
- x 112
Personage waar ik mij het meest aan erger
@heidiw
Ja inderdaad! Zouden die zich totaal niet effe informeren over wat afasie inhoudt?! En informatie is zo snel opgezocht de dag van vandaag.
Toen ze Andreas dan ook nog een weardo noemde kreeg ik het helemaal!
We weten dat Tom kl*ten aan zijn lijf heeft, maar als advocaat hoop ik dat hij hier gevolg aan geeft, of hij heeft er geen
Ja inderdaad! Zouden die zich totaal niet effe informeren over wat afasie inhoudt?! En informatie is zo snel opgezocht de dag van vandaag.
Toen ze Andreas dan ook nog een weardo noemde kreeg ik het helemaal!
We weten dat Tom kl*ten aan zijn lijf heeft, maar als advocaat hoop ik dat hij hier gevolg aan geeft, of hij heeft er geen
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5534
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
De kolderbrigade die momenteel bezig is met het oplossen van verschillende aanslagen op vrouwen, verkrachting en zelfs moord! Hun ondervraging klopt voor geen meter: geen opnames worden gemaakt, de gebruikte taal is ronduit loeislecht en met aan het hoofd Tilly, die denkt haar piekmoment te hebben, is het de totale ramp! Natuurlijk is de ergernis groot bij Andreas. en komt hij hierdoor agressief over. Heel begrijpelijk. Maar dat bendetje ongeregeld ziet het alweer als een signaal. Agressief+ zich niet kunnen uitdrukken= dat moet wel de dader zijn! 
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5534
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
Brik...wat een vies, goor, degoutant ventje is dit toch! En z'n houding tegenover vrouwen! Wie wil daar nu een verhouding mee. Van de minste opmerking of stap die je verkeerd zet krijg je de volle laag. Z'n houding tegenover Lyn en Christine is walgelijk.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes