ja, dat was een goeike, alhoewel ik toch wat teleurgesteld achterbleef. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik gisteren even dacht "eindelijksatine schreef: ma 11 mei 2026, 11:59 Ok, verrassing in de aflevering van vanavond. Ben benieuwd wat bij dit slachtoffer het motief was.
Afleveringen in preview
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 16
- x 45
Afleveringen in preview
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1751
- x 2697
Afleveringen in preview
Ik denk dat je niet de enige bent... Zelf vind ik haar nog wel min of meer genietbaar, ook omdat ze niet echt een dragende rol heeft dii seizoen.
Er zijn er anderen die ik liever zou zien vertrekken.
Maar goed, bij een soap horen drama's en ook personages om zich aan te ergeren
Er zijn er anderen die ik liever zou zien vertrekken.
Maar goed, bij een soap horen drama's en ook personages om zich aan te ergeren
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 61
- x 97
Afleveringen in preview
In de aflevering van vanavond zien we dat Febe poogt Sunny te kussen, waarop hij geschrokken en afwijzend reageert.
Als we dan de spoilers van maandag en dinsdag lezen en 1+1=2 dan denk ik dat zou kunnen gebeuren wat een beetje in de sterren geschreven stond..
Febe heeft een zware crush op Sunny, liegt al een tijdje tegen Yasmine dat ze een vriendje heeft, stuurt de selfie door van toen hij haar had opgepakt toen ze ‘zogezegd zware kniepijn’ had. En die foto krijgt Christine te zien. De rest laat zich raden…
Pubermeisje wordt smoorverliefd op een veel oudere volwassen man die haar ‘coacht’ en een collega en vertrouweling is van haar vader. Hoe gaat Febe reageren op haar afwijzing door Sunny? Zal ze meteen de waarheid vertellen? Ze heeft immers al een tijd opgeschept tegen Yasmine over dat zogezegde vriendje en ze zal mss schrikken dat het nu anders loopt dan ze hoopte en dat het allemaal uitkomt. Ai ai, een smoorverliefd maar afgewezen pubermeisje met grote hartpijn en liefdesverdriet
Als we dan de spoilers van maandag en dinsdag lezen en 1+1=2 dan denk ik dat zou kunnen gebeuren wat een beetje in de sterren geschreven stond..
Febe heeft een zware crush op Sunny, liegt al een tijdje tegen Yasmine dat ze een vriendje heeft, stuurt de selfie door van toen hij haar had opgepakt toen ze ‘zogezegd zware kniepijn’ had. En die foto krijgt Christine te zien. De rest laat zich raden…
Pubermeisje wordt smoorverliefd op een veel oudere volwassen man die haar ‘coacht’ en een collega en vertrouweling is van haar vader. Hoe gaat Febe reageren op haar afwijzing door Sunny? Zal ze meteen de waarheid vertellen? Ze heeft immers al een tijd opgeschept tegen Yasmine over dat zogezegde vriendje en ze zal mss schrikken dat het nu anders loopt dan ze hoopte en dat het allemaal uitkomt. Ai ai, een smoorverliefd maar afgewezen pubermeisje met grote hartpijn en liefdesverdriet
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1751
- x 2697
Afleveringen in preview
Ik vreesde er al voor, door de preview na de aflevering van gisteren, en dan het telefoontje van Christine dat het bloed van Vince doet koken op maandag..
Febe zei ook iets tegen Yasmine dat hij niet van haar af kon blijven - ik denk dat ze beter meteen eerlijk is tegen haar vader, of het ziet er heel slecht uit voor Sunny.
En ik vind hem geen leuk personage, maar dit verdient hij niet.
Maar als dit onderling kan geregeld worden, heeft Sunny hiervoor geen advocaat nodig, dus misschien is het toch iets anders?
Febe zei ook iets tegen Yasmine dat hij niet van haar af kon blijven - ik denk dat ze beter meteen eerlijk is tegen haar vader, of het ziet er heel slecht uit voor Sunny.
En ik vind hem geen leuk personage, maar dit verdient hij niet.
Maar als dit onderling kan geregeld worden, heeft Sunny hiervoor geen advocaat nodig, dus misschien is het toch iets anders?
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 61
- x 97
Afleveringen in preview
Mogelijk, en Andreas gaat vanavond die supplementen bestellen, maar niet bij Sunny (want die is daar tegen).
En met Kaat gaat het nog effe de slechte kant op denk ik, om hopelijk daarna te verbeteren.
En met Kaat gaat het nog effe de slechte kant op denk ik, om hopelijk daarna te verbeteren.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 5

- x 198
- x 575
Afleveringen in preview
Volledig mee eens. Ik vind het vreselijk hoe hij tegen Kaat doet, maar voor Vince en Febe is hij wel een goede vriend. Hopelijk komt het niet zover dat hij beschuldigd wordt van aanranding, maar ik vrees ervoor.satine schreef: vr 15 mei 2026, 15:00 En ik vind hem geen leuk personage, maar dit verdient hij niet.
0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 16
- x 45
Afleveringen in preview
Zou best kunnen, want wij weten wel dat die arm bij 1 van de verkrachtingen licht en behaard was, maar dat weten onze superspeurders niet. En nu met de foto die Febe doorstuurde, en haar gestoef over, "hij kan niet van m'n lijf blijven". En waarschijnlijk ook nog drama als ze zich afgewezen voelt...er moet al niet veel gebeuren om het vuur in de pan te krijgen!Kiki_Dee schreef: za 16 mei 2026, 12:44 Volledig mee eens. Ik vind het vreselijk hoe hij tegen Kaat doet, maar voor Vince en Febe is hij wel een goede vriend. Hopelijk komt het niet zover dat hij beschuldigd wordt van aanranding, maar ik vrees ervoor.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1751
- x 2697
Afleveringen in preview
Even gekopieerd uit het 'Belagers-topic'':
quote=taaigetje post_id=456501 time=1779171060 user_id=14247]
et begint allemaal wat sneller te gaan en ze zijn ons weer heerlijk voor de zot aan het houden
Met in de hoofdrol...latex handschoenen
[/quote]
Inderdaad, in de nieuwe aflevering wordt duidelijk waarvoor en voor wie de handschoenen bestemd zijn.
quote=taaigetje post_id=456501 time=1779171060 user_id=14247]
et begint allemaal wat sneller te gaan en ze zijn ons weer heerlijk voor de zot aan het houden
Met in de hoofdrol...latex handschoenen
[/quote]
Inderdaad, in de nieuwe aflevering wordt duidelijk waarvoor en voor wie de handschoenen bestemd zijn.
0 x