Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1738
- x 2672
Ik ben normaal gesproken fan van Judith, ondanks haar onhandigheid, slordigheid, goedgelovigheid,... maar soms is ze toch wel echt ziende blind.
Ze weet goed dat Selin in een kamertje zit in de Withoeve, met haar dochter. De dochter die ze niet zomaar alleen kan laten, of niet zou mogen alleen laten En dat het in het verleden altijd Anna was die ervoor opdraaide om op Ayla te passen. Femke gaat het niet doen en Emma heeft er ook al voor bedankt omdat die haar grenzen moet bewaken. Gaat ze zelf op Ayla letten dan?
Want toch gaat ze Selin wat pushen om haar studies niet op te geven, ook al zou die beter eerst werk maken van haar privésituatie in plaats van constant op anderen te rekenen.
Ze weet goed dat Selin in een kamertje zit in de Withoeve, met haar dochter. De dochter die ze niet zomaar alleen kan laten, of niet zou mogen alleen laten En dat het in het verleden altijd Anna was die ervoor opdraaide om op Ayla te passen. Femke gaat het niet doen en Emma heeft er ook al voor bedankt omdat die haar grenzen moet bewaken. Gaat ze zelf op Ayla letten dan?
Want toch gaat ze Selin wat pushen om haar studies niet op te geven, ook al zou die beter eerst werk maken van haar privésituatie in plaats van constant op anderen te rekenen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1738
- x 2672
Als Judith eerst bij Karin ten rade gaat en slim is en diens raad ter harte neemt, zou het wel eens kunnen dat Femke te voorbarig aan het glunderen was.
Geld steken in een zaak waar geen enkele bank in gelooft en waarvan Femke zelf zegt dat het zwaar gaat zijn om de hypotheek af te betalen is niet meteen het allerbeste idee.
En geld en privé blijven best gescheiden, dat is al altijd zo geweest.
Geld steken in een zaak waar geen enkele bank in gelooft en waarvan Femke zelf zegt dat het zwaar gaat zijn om de hypotheek af te betalen is niet meteen het allerbeste idee.
En geld en privé blijven best gescheiden, dat is al altijd zo geweest.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1092
Ze zou dat geld beter gebruiken om eindelijk voor zichzelf eens een eigen appartement te zoeken. Want hoe raar is het dat zij met haar carrière en job samenhokt met haar drukke zus en dochter, dan nog boven een vaak luidruchtig café ??
En die Withoeve, Karin zal het haar wel uit het hoofd praten. Al is dat niet snugger, want wie gaat ooit haar half miljoen terugbetalen?
En die Withoeve, Karin zal het haar wel uit het hoofd praten. Al is dat niet snugger, want wie gaat ooit haar half miljoen terugbetalen?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1738
- x 2672
Ze is nog niet lang terug single, maar in Thuis moet het allemaal snel gaan, dus moet ze maar voor Vince gaan.
Ook al zie ik haar net iets liever met hem dan met Tom, ik zou haar zo graag eens zien met iemand zonder rugzakje.
Iemand die gewoon lief voor haar is en met wie ze eens kan lachen, in plaats van iemand die omringd is door problemen en heel snel zijn hoofd laat hangen.
Ook al zie ik haar net iets liever met hem dan met Tom, ik zou haar zo graag eens zien met iemand zonder rugzakje.
Iemand die gewoon lief voor haar is en met wie ze eens kan lachen, in plaats van iemand die omringd is door problemen en heel snel zijn hoofd laat hangen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1092
Ja inderdaad, wat was dít weer?
Dus Febe in bed gestopt, Judith zat daar dus nog steeds te wachten. Dan wordt er gekust, een wat rare babbel - Judith mompelt "ik moet weg, want ik heb de vroege" (een leugen, want ff later zit ze gezellig te ontbijten met Emma). En dan Vince die daar tegen de deur hangt en zegt "wat ben ik toch een stommerik"...
Ik heb niet zó aandachtig gevolgd, maar wat liep daar mis?
Dus Febe in bed gestopt, Judith zat daar dus nog steeds te wachten. Dan wordt er gekust, een wat rare babbel - Judith mompelt "ik moet weg, want ik heb de vroege" (een leugen, want ff later zit ze gezellig te ontbijten met Emma). En dan Vince die daar tegen de deur hangt en zegt "wat ben ik toch een stommerik"...
Ik heb niet zó aandachtig gevolgd, maar wat liep daar mis?
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 52
Vince voelde zich wat ongemakkelijk en daardoor werd Judith ook wat ongemakkelijk.
Na wat ik gisteren gezien heb denk ik wel dat er een serieuze optie is dat Judith en Vince uiteindelijk een relatie krijgen. Al zal dat wel even wat tijd kosten voordat het zover is. Haar dochter Emma had gelijk: Judith is niet gemaakt om lang alleen te blijven.
Na wat ik gisteren gezien heb denk ik wel dat er een serieuze optie is dat Judith en Vince uiteindelijk een relatie krijgen. Al zal dat wel even wat tijd kosten voordat het zover is. Haar dochter Emma had gelijk: Judith is niet gemaakt om lang alleen te blijven.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1092
Toch blijf ik het een heel aparte openingszin vinden. "Mijn dochter zegt dat wij een klik hebben". Tel daarbij "mijn mama kan niet alleen zijn". Een goeie reden inderdaad om snel een nieuw lief te zoeken 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1738
- x 2672
Ja, en het mag allemaal niet te lang duren, zelfs niet tot na de werkuren
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1092
Het signaal dat je hier krijgt? Niet nadenken, maar doen. Volg je instincten...
Net het tegenovergestelde van wat Christine Yasmine als boodschap wil meegeven, dus. Niks doen waar je misschien later spijt...
Voor een psychiater zou Anna wel iets terughoudender mogen zijn, ook al is het een vriendin. En de outing bij chef Cody is al helemaal niet oké - vraag eerst Selin of ze daarmee akkoord is.
Net het tegenovergestelde van wat Christine Yasmine als boodschap wil meegeven, dus. Niks doen waar je misschien later spijt...
Voor een psychiater zou Anna wel iets terughoudender mogen zijn, ook al is het een vriendin. En de outing bij chef Cody is al helemaal niet oké - vraag eerst Selin of ze daarmee akkoord is.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1452
- x 1807
- Contacteer:
Wat was dat voor een tienergedoe: Judith, spoedarts, Ann psycholoog en toch even vlug de deur toe trekken en om een vluggertje te doen met Vince. En dan een afleidingsmanoeuver van Ann die doet denken aan tieners die bezig zijn met een: ik mag dat eigenijk niet doen, maar het is spannend. Wreed raar in een ziekenhuis!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 724
- x 540
Judith en Vince vreemde combinatie. Kwam dat zo maar uit de lucht vallen? Ik heb daarvoor nooit gemerkt dat er iets zou zijn tussen die twee.
0 x