Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 123
- x 147
Ik ben blij dat dat welles nietes spelletje tussen Waldek en Karin eindelijk gedaan is. Het begon ferm tegen te steken.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1083
Voor iemand die op trouwen staat met "de liefde van haar leven" stond Karin wel héél snel bij Tom toen ze hoorde dat die óók ging trouwen. Hoe zou dát nu komen 
Verder leedvermaak toen ze hoorde dat Judith nee zei, al is ze vergeten blijkbaar dat Waldek ook eerst nee zei.
Verder leedvermaak toen ze hoorde dat Judith nee zei, al is ze vergeten blijkbaar dat Waldek ook eerst nee zei.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1732
- x 2666
En ook blijkbaar al vergeten dat het eerste huwelijk zo fout liep door haar en Tom - niet door Judith.Tiboko schreef: di 22 apr 2025, 08:46 Verder leedvermaak toen ze hoorde dat Judith nee zei, al is ze vergeten blijkbaar dat Waldek ook eerst nee zei.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1732
- x 2666
Nu is ze toch wel een beetje van het padje af - Waldek gaat zijn handen vol hebben. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 723
- x 540
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1083
Wat ik niet snap...
Toen Waldek indertijd uit het bedrijf wilde stappen, moest hij van Karin zélf een overnemer voor zijn aandelen zoeken.
En nu het zijzelf is, zegt ze gewoon aan de rest "jullie moeten mij uitkopen". Is het niet aan haar om een overnemer te zoeken wanneer zij er wil uitstappen ??
Hoe komt zij trouwens aan dat half miljoen? Het is niet omdat zij er ooit zoveel heeft ingestoken, dat het bedrijf nog altijd dezelfde waarde heeft. Raar
Toen Waldek indertijd uit het bedrijf wilde stappen, moest hij van Karin zélf een overnemer voor zijn aandelen zoeken.
En nu het zijzelf is, zegt ze gewoon aan de rest "jullie moeten mij uitkopen". Is het niet aan haar om een overnemer te zoeken wanneer zij er wil uitstappen ??
Hoe komt zij trouwens aan dat half miljoen? Het is niet omdat zij er ooit zoveel heeft ingestoken, dat het bedrijf nog altijd dezelfde waarde heeft. Raar
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 971
- x 1563
Waarschijnlijk van de verkoop van haar eigen huis waarvan ze de opbrengst investeerde in de Withoeve?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1083
Ik bedoelde "hoe schat ze de waarde van haar aandelen in het bedrijf" op precies een half miljoen?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 971
- x 1563
Natuurlijk wil ze haar zin doordrijven via een ultimatum. Zo kan ze zelf haar prijs bepalen. Als ze dit voor de handelsrechtbank laat komen beslist de rechter hoeveel de zaak nog waard is. Zo slim is ze wel.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1083
Het is verbazend hoe hard ze het plots speelt. Dat het nooit echt 100 procent boterde met de dames, kan ik inkomen. Maar de manier waarop - van waar die plotse agressie ?? De moord op Jean-Marc heeft haar duidelijk een ander mens gemaakt, want voordien was ze nooit zo wraakzuchtig.
0 x