Selin Tekin (Idalie Samad)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Vreemde reacties van Selin - eerst lijkt het alsof er geen betere man op aarde bestaat dan Cody.
Dan kan ze niet snel genoeg afstand van hem nemen, als blijkt dat er een huiszoeking is in het ziekenhuis.
En nu kan ze hem niet uit haar hoofd zetten?
Daar is iets niet helemaal pluis, maar wat?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Misschien moet ze "na de uren" ook eens een sessie vragen bij haar huisbazin :lol:

Waarvan de verbouwingen wel erg lang aanslepen, ik herinner me dat ze indertijd tegen Judith zei "een paar maanden". Die zijn toch al lang voorbij ??
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Van waar komt ineens al die positiviteit! Ze heeft precies een uitbarsting van energie t.o.v. haar dochter en Anna. Is dat omdat ze haar peilen niet meer kan verschieten op Cody?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Ze was wel héééééél enthousiast - als dat maar goed blijft gaan.
En ik hoop dat ze beseft en waardeert wat Anna allemaal voor haar doet. Want ook al doet Anna dit allemaal met veel geduld en liefde, het blijft een heel mooi cadeau dat lang niet iedereen krijgt.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Heb er een beetje moeite mee dat ze nu ook al haar studiegenote meebrengt naar het huis van Anna. Het ziet er een beetje een vrijgevochten dame uit, op zich niks mis mee, maar hoe zal ze reageren met Anna erbij. Vind haar nu toch een dominant type, dus dat begint al te ruiken naar wat miserie. Ja, Anna kan goed zijn maar of ze dat van Selin er nu nog bij zal nemen....
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Selin... daar hebben we het laatste nog niet van gezien.
Ik vond het wel eigengereid dat ze Inez na twee avondjes samen al meenam naar het huis waar ze niet eens echt woont.
Ze zei ook niet dat ze daar (tijdelijk!!!) logeert, want dat heeft ze al lang uit het oog verloren denk ik.

Ik weet daarom ook niet goed wat ik van Inez moet vinden - de vrouw die alles durft en zich niets aantrekt van wat anderen denken.
Is die nu misschien in het gedacht dat ze met Selin een vette vis aan de haak kan slaan en daar binnenkort ook aan de deur kan staan met haar valiesje?

Ik ben ook wel benieuwd hoe Anna hierop gaat reageren.
0 x
elders
Nog geen rang
x 30

Bericht door elders »

Ik vrees dat Anna nog een serieus dipje gaat kennen, eenmaal dat ze weet dat Selin blijkbaar het heel goed kan vinden bij Inez en er zelfs een verhouding voor open heeft, daar waar Anna eigenlijk zelf had op gehoopt ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Ik heb tot hiertoe toch niets gezien dat er op wijst dat Anna gevoelens heeft voor Selin.
Ze heeft vroeger vaak jongeren opgevangen en ze heeft een onvervulde kinderwens - ik denk dat Anna gewoon dat 'zorgende' in zich heeft en blij is dat ze iemand kan helpen. Ze kan ook goed opschieten met Ayla en dat is blijkbaar wederzijds.

Daarbij is het helemaal nog niet duidelijk of Selin wel een verhouding gaat beginnen met Inez. Ik had de indruk dat ze wat overdonderd was door de kus. Misschien is ze wel geïnteresseerd, maar dat zal nog moeten blijken ;)
En hier zou haar geloof haar wel eens in de weg kunnen staan. Hoewel ik hoop dat het niet die weg opgaat, omdat Thuis dan weer vervalt in het zoveelste stereopiep verhaal.

Er bestaat niet zoiets als 'DE autistische persoon, DE bi of gay persoon, DE Moslim(a)' dus ik hoop dat we verrast worden.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat Selin hier (de toenadering van Inez) wel voor open staat, anders had ze haar gisteren toch van zich afgeduwd. Alleen is ze wat beducht voor wat Anna hierover te zeggen heeft. Kans bestaat dat - moest het tot een relatie komen - Anna dit niet gaat aankunnen hé - die verliefde tortelduifjes voor haar ogen...

Maar dat is voorlopig (?) toekomstmuziek, wél benieuwd hoe dit evolueert. Lang geleden dat er in Thuis nog een lesbisch koppel was, dus als je het mij vraagt gaat dit er eentje worden. En Selin mag dan op t werk die hoofddoek dragen, ze doet verder niks met haar geloof, toch?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Goh, ze was al fan van Inez voor de kus, dus dat ze haar niet meteen wegduwde betekent in mijn ogen niet veel.
Haar blik na de kus: was ze overdonderd, verward, vol schuldgevoel? We zullen het pas later zien.
Tiboko schreef: vr 20 feb 2026, 14:27 En Selin mag dan op t werk die hoofddoek dragen, ze doet verder niks met haar geloof, toch?
Wat zou ze dan verder nog moeten doen? Ik heb haar nog geen alcohol zien drinken, over halal wordt niet gesproken, buiten dan die ene keer met Ayla en de pepernoten.
De Ramadan is pas begonnen - of ze daaraan meedoet zal nog moeten blijken.
Wat zou ze verder dan nog moeten laten zien? Dat ze bidt? Ik ken aardig was Moslims en heb daarvan nog geen enkele zien bidden, of erover horen praten. Ik heb de indruk dat dit niet meteen besproken wordt in het bijzijn van niet-Moslims.
Wat deden Adil, Mo, Aïsha, Youssef,... dan anders dan Selin?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat zonder die hoofddoek je niet eens zou weten dat Selin moslima is - vandaar. Als dat nu bewust gedaan wordt om "de kijker" niet af te stoten, zou ik dat jammer vinden. Want het is niks om zich voor te schamen...

Maar anderzijds moet het ook niet per se voor mij. Maar het mag wel realistisch blijven. Selin "zomaar" een relatie laten beginnen met een vrouw, zonder dat er aangegeven wordt dat ze hier als moslima mee worstelt - zou ik een gemiste kans vinden, want dát is de realiteit ontkennen.

En van Mo weet ik nog wél dat hij zijn uren bij de taxi's bv aanpaste aan de ramadan, ook Adil deed hieraan mee. Youssef weet ik niet meer (dat was een vrijbuiter), maar ook Aïsha toonde (in woord én daad) dat ze moslim was, al droeg zij dan weer géén hoofddoek.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Nu begeeft Selin zich wel op glad ijs op haar werk. Die Inez heeft niks van voeling dat zij moet werken en dat indien ze betrapt worden, dit voor Selin ernstige gevolgen kan hebben. Inez lijkt me een vrijgevochten type die totaal geen rekening houdt met iemand anders.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 189
x 565

Bericht door Kiki_Dee »

Selin die zomaar aanpapt met de eerste de beste vrouw.
Een beetje karaktermoord volgens mij.
Ofwel is ze zodanig op zoek naar liefde en bevestiging dat het niet uitmaakt van wie het komt.
Maar dit past toch niet in lijn met haar personage.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Ik denk dat ze vooral overdonderd is door Inez en de aandacht wel fijn vindt.
Maar ze zou beter wat discreter zijn, Judith zag beide dames die kamer binnen gaan... dit zou Selin haar job en haar grote droom wel kunnen kosten als ze niet oppast.
Niet dat ik meteen denk dat Judith gaat klikken, maar Inez is iemand die geen nee aanvaardt, dus moet Selin wel op haar strepen staan.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 964
x 1555

Bericht door heidiw »

Wordt het eens geen tijd om een eigen stek te zoeken? Of gaat ze nog 5 jaar van haar opleiding bij Anna doorbrengen?
Laatst gewijzigd door heidiw op wo 25 feb 2026, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Plaats reactie