Cézar Troisi (Jeroen Van Dyck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Zozo, Madame Marianne heeft smaak - en dat zou ik van Cézar ook zeggen, moest het leeftijdsverschil er niet zijn.
En ja, ik weet dat dit een vooroordeel is, op liefde staat geen leeftijd.
Maar is het liefde, of zit er meer achter? :denk:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 189
x 565

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vermoed dat Cézar iets te verbergen heeft, maar zeker niet zo spectaculair als Tom denkt.
Misschien een andere identiteit door getuigenbescherming?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Er zit toch een geheimzinnig randje aan. Hoe hij rond de pot draaide rond z'n vroegere werkgever en ook z'n verdere identiteit onvindbaar bleek. En had zo m'n vragen ook bij het uitnodigen van Marianne voor een etentje. Op haar kosten?? Of is hij iemand die het wel kan betalen ondanks het feit dat hij werkloos is?? Ja misschien heeft de barman job hem toch goed betaald.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Dat er geen sporen van hem te vinden zijn op internet kan goed. Maar iets van schoolopleiding, ex-werkgevers, familie of dergelijke moet toch bestaan. Wanneer iemand dat bewust achter houdt, dan klopt er iets niet...

Sowieso zal Karin - doorgaans een paar stappen snuggerder dan brulboei Tom - mogelijk degene zijn die hem subtiel ontmaskert (als er iets louche aan hem zou zijn), want ze liet aan Waldek/Rosa al uitschijnen dat ze hem "interessant" vindt...

Benieuwd naar wat komen gaat :yup:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 964
x 1555

Bericht door heidiw »

Zijn blik toen Karin een bewijs van goed gedrag vroeg...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Gôh de man logeert in een B&B hotel, hij moet toch zijn id-kaart hebben voorgelegd ?? Dan moet minstens Rosa of Femke toch meer van hem afweten, bijvoorbeeld of Cézar Troisi zijn échte naam is hé - wat ik zeer betwijfel.

Tenzij Marianne àlles voor hem betaalt natuurlijk, inclusief die kamer/het chicque restaurant/de uitstapjes... Maar dàn mag je haar toch wel mega naïviteit verwijten en riskeert ze (wat Tom vreest) op termijn inderdaad gepluimd te zullen worden.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 87

Bericht door catherine »

Misschien mis ik iets, niet goed gekeken ofzo… Heeft Marianne nu echt een intieme en dus seksuele relatie met Cézar? Of is hij louter een gezelschapsman voor haar :denk:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

catherine schreef: za 24 jan 2026, 20:20 Heeft Marianne nu echt een intieme en dus seksuele relatie met Cézar? Of is hij louter een gezelschapsman voor haar
denk wel dat het dat eerste is als je de conversatie tussen die 2 opvangt. Wil er voor mezelf geen tekening bij maken maar heb er toch m'n bedenkingen bij.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Is het dan niet nogal apart dat hij in de Withoeve verblijft en niet bij de zussen Bastiaens?

Natuurlijk, soaptechnisch is het veel interessanter om hem ergens te laten logeren waar wel wat volk over de vloer komt - spaart ook weer nieuw decor uit ;)
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Ik vermoed - maar zeker weten natuurlijk niet - dat Marianne daar (intiem zijn) nog niet aan toe is. We hebben haar toch ook nog geen enkele keer in de Withoeve die trap naar boven zien nemen, naar zijn kamer. Wat altijd een signaal was bij Marie/Katrien etc als er seks ging komen...

Niet altijd draaien relaties/vriendschappen meteen uit op seks natuurlijk en op die Orient Express zal daar ook wel geen mogelijkheid toe geweest zijn...
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 87

Bericht door catherine »

En we hebben ze elkaar ook nog niet zien kussen.. toch de eerste stap in een ‘relatie’? :denk:
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 127
x 30

Bericht door Trouwe kijker »

Ben ik de enige die denkt dat hij wel eens de vader van het kind van Selin en uiteraard haar ex zou kunnen zijn?
0 x
elders
Nog geen rang
x 30

Bericht door elders »

Ik snap niet dat Karin zomaar dat afschrift in bijlage in de mail aanvaardt. In feite onwaardig voor een advocaat.
Je kan in bijlage om het even wat doorsturen en met wat kennis van fotoprogramma's, tekenprogramma's heb je zoiets in de kortste keren geflikt.
Een papier document echter .... Eentje waar een handtekening, stempel van de gemeente ... op staat, dat is andere koek.
Ik weet nu niet, indien een advocaat (die ook pleit) recht heeft voor het opzoeken van persoonlijke gegevens. Rijksregisternummer en daar kunnen officieel erkende instanties verder weg mee. Maar ik zeg het nog eens, ik weet niet indien zij die bevoegdheid heeft.
Anders is ze wel heel goed gelovig.
Maar onze Cézar speelt het wel goed. Gelukkig heeft nog niemand gedacht naar zijn woonplaats, adres om daar eens een testbrief naar toe te sturen. Je bent zo wie zo ergens ingeschreven waar alle officiële documenten naar toe worden gestuurd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Als zo'n afschrift per mail wordt afgeleverd (zoals het geval is/kan zijn als het uit het buitenland komt) dan is dat altijd een PDF.
Google zegt hier het volgende over:

"Een digitaal uittreksel uit het strafregister (het vroegere bewijs van goed gedrag en zeden) dat via e-mail wordt ontvangen, is geldig als het digitaal ondertekend is door de gemeente of politie. Het is een officiële PDF die veilig via mail kan worden doorgestuurd en is rechtsgeldig voor werkgevers.
Hier zijn de belangrijkste details:
Geldigheid: Zowel het papieren als het digitale document (bijv. ontvangen via de politie of stad) heeft dezelfde juridische waarde.
Ontvangst: Een digitaal uittreksel (model 1) wordt na een online aanvraag via de politie vaak direct in de mailbox ontvangen.
Gebruik: Werkgevers mogen dit vragen indien dit relevant is voor de functie (bijv. werken met minderjarigen, bewakingsagent).
Privacy: Het uittreksel bevat gevoelige informatie. Werkgevers moeten zorgvuldig omgaan met deze gegevens.
Zorg ervoor dat het document een digitale handtekening bevat en dat de werkgever het document niet onnodig lang bewaart."

Karin zal dat document wel goed bekeken hebben.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Bôh Thuis kennende denk ik niet dat zo nauw steekt, Karin is zo gehaast om meer over Cézar te weten komen (in het kader van "toyboy van Marianne/Tom die zich over hem opwindt") en het lijkt me dat dit de belangrijkste reden is dat ze hem een baan geeft, anders had ze ook bij die vorige werkgever (notaris iets) info opgevraagd.

Dat hij meteen vroeg "de lopende zaken te mogen inkijken" lijkt me nochtans een behoorlijke (Katrien- of Nina achtige) red flag, maar wellicht is dat ook de bedoeling, het gaat alweer veel te lang - naar Thuis-normen - heel goed (professioneel én privé) met de ex van Tom.

Gewoon een kleine hunch, maar Cézar is "a man with a plan" :smile:
0 x
Plaats reactie