Dit personage krijgt van mij een pluim

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Toch iets dat op een veertje lijkt voor Greet. Omdat ze Eddy niet laat vallen, ondanks het weinig aantrekkelijke beeld dat ze te zien kreeg toen hij de deur opende, kreeg hij toch z'n uitnodiging voor een etentje. Is toch een betere vriendin dan ik altijd gedacht heb.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Ja als ze nog twijfelde, was dit bezoekje toch het ultiem bewijs dat zij en Eddy geen toekomst hebben samen. Zij de elegante vrouw, hij de boer die niet eens deftig kan eten...
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: di 06 jan 2026, 09:49 hij de boer die niet eens deftig kan eten...
Zelfs een echte boer heeft betere eetmanieren. :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Veertje wordt veer voor Greet. Zo goed dat ze Eddy niet laat vallen en hetgeen ze nu doet is toch een fijne compensatie voor hetgeen hij voor de hulp die hij gegeven heeft. Langskomen met voedsel en hem helpen nu hij zo hulpeloos is en z'n plan moet trekken op z'n eentje, dat is wat echte vrienden doen. En ik had nooit gedacht dat ze dat in zich had. IK denk dat hij stilaan gaat inzien dat echte vriendschap zoveel beter is dan in je Tarzan string een nachtje pret hebben.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat hij nog steeds hoopt dat hij de twee kan combineren. Moest wel lachen met Britt gisteren, die dacht dat Eddy een vrouw in de slaapkamer had verstopt...

Hij deed dan ook écht raar, met zijn handdoekje :lol:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 189
x 565

Bericht door Kiki_Dee »

Greet, omdat ze toch voor Eddy zorgt.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Ook al vertrouw ik haar nog niet helemaal, ik vond het wel mooi hoe Lyn zich over Hannah had ontfermd en samen met haar foto's aan het kijken was om Sam te gedenken.
Het is belangrijk om herinneringen levend te houden...
En ook mooi dat zij en Simonne positief op elkaar reageerden, al was het misschien alleen maar voor Hannah.
Dus een pluimpje voor beide dames, hopelijk leidt deze toenadering tot rust en vriendschap.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Femke om tijd te maken voor Anna en haar de raad te geven om wat doortastender te zijn: het is wel in je eigen huis! Hopelijk reageert Anna ook in die richting als ze nog eens onder druk gezet wordt door Selin.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 719
x 537

Bericht door jessie V. »

Aan dat doortasten van Anna twijfel ik toch. Soms zou ik haar wel eens een beetje door elkaar willen schudden. Hé, wordt eens wakker en doe je mond eens open.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

toch wel Christine, omdat ze Emma opvolgt en haar tracht bij te staan met goede raad. In haar drukke agenda bindt ze toch wel tijd voor een bezoekje. Misschien voelt ze zich ook wel een beetje schuldig omdat ze Emma toch met een serieuze hoeveelheid werk opgezadeld heeft in het verleden.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Inderdaad, heel mooi van Christine. Emma lijkt ook niet veel andere steun te krijgen: Thilly is gewoon weer haar oude 'ik'-zelf en Judith heeft het te druk met haar overjaarse kleuter.
Dus fijn dat Christine haar mee naar buiten nam en haar vertelde dat Emma nu in de eerste plaats aan zichzelf mag (en moet) denken om hier terug uit te geraken.

Anna, om toch een gesprek met Selin aan te gaan - ik hoop wel dat ze hiermee duidelijk genoeg was. Want mensen die zichzelf altijd in de slachtofferrol wentelen, zien meestal niet waar het fout loopt en dat dit vaak bij henzelf is. Dus ik hoop dat Selin er even bij stilstaat en niet alleen de eerste dagen.
0 x
elders
Nog geen rang
x 30

Bericht door elders »

Vince, hoe hij tijd probeert vrij te maken voor zijn dochter, ook al is dat moeilijk.
Daarnaast de tijd en effort die hij steekt om Sunny speels (Sunny is gene gemakkelijke die geen tegenspraak dult) inzicht te geven in zijn inkomsten en uitgaves. Hoe hij Sunny duidt op een blok waar geld onvermijdelijk voor is, en een blok waar ji veel geld aan uit geeft maar die niet noodzakelijk zijn.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Je mag bijna een ganse kip met pluimen geven aan haar: haar zorgenkind Tom die weeral eens afgehaakt heeft om met haar mee te gaan: te moe! En dan komt ze bij Emma, alle pogingen mislukken om haar uit het huis te krijgen. En als toemaatje komt zelfverzekerde Tilly, allee normaal toch, het beest uithangen in Bar Madam en zit Judith alweer in de verhoorzetel om haar met goede raad bij te staan. Alhoewel de manier waarop ze Tilly uit het café meenam was toch niet te tactvol met al die andere klanten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

daffy duck schreef: di 27 jan 2026, 11:34 . Alhoewel de manier waarop ze Tilly uit het café meenam was toch niet te tactvol met al die andere klanten.
Als ze dat tactvol had gedaan, zou het toch niks uitgehaald hebben. Als Thilly zo blijft drinken en met klanten aanpappen, gaat haar café gauw een naam krijgen die het beter niet heeft.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 964
x 1555

Bericht door heidiw »

Angèle die er eindelijk in geslaagd is ons voor een paar weken van de wandelende azijnfles Simonne te verlossen. Sayonara!
1 x
Plaats reactie