Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1034
x 588

Bericht door martha »

Tiboko schreef: wo 14 jan 2026, 12:44 Heb ik nu zo fout gekeken, maar volgens mij was Jaan gewoon niet uitgenodigd,
Jaan was inderdaad eventjes te zien.
satine schreef: wo 14 jan 2026, 11:35 Heeft hij zijn Bompa Frank eigenlijk al gezien ondertussen? B
Denk het wel, toen hij op zoek was naar een slaapplaats en Frank zei dat hij momenteel geen plaats had. Was het ook niet Frank niet vroeg waarom Thérèse er niet bij was ? :denk:

Ja hopelijk is gans die gijzeling vanavond voorbij want eerlijk, ik heb het nog spannender geweten en diegene die me kennen weten dat ik niet vlug negatieve kritiek geef op Thuis algemeen.
En grr.... Greet en maar stoken, stoken tegen Christine. Want het kan hoor beste Greet, dat de ex op een feestje ter ere van het gezamenlijk kind aanwezig is. :yup: De communiefeesten van de kinderen van mijn broer die gescheiden was, daar was zijn ex-vrouw ook altijd aanwezig. Nooit geen probleem mee gehad.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Ik wist dat Frank en Robin met elkaar gebeld hebben, maar dat ze elkaar gezien hebben, is me dan ontgaan.
Veel warmte zit daar toch ook niet, in die familie.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ik hoop dat na vandaag de stemming en de rust vanaf nu oké is ten huize Bomans.&co. De relatie Simonne Lynn , de ziekte van Hannah, Tim die geschoten werd,de herdenking van Sam,....het is allemaal wat veel en negatief geweest. Laat de goede en gelukkige stemming daar terugkomen.
accent op de toy boy van Marianne! Wat heeft ze daar nu binnengesleept? Tom was precies niet haar meest happy zoon toen ze daar aankwamen.
Cody komt daar net uit de cel en brengt een bezoek aan Waldek?? Zou precies niet het eerste zijn dat ik zou doen. Misschien me thuis eerst wat gaan opfrissen.
En dan heb je nog Selin die Anna haar mond doet openvallen na de beschuldigingen. En alles ging nu zo goed! Haar valsheid steekt opnieuw de kop op!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie