Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1059

Bericht door Tiboko »

Ik vraag me overigens af wat Edouaard zo de hele dag doet, buiten zijn flat schoonmaken en naar de winkel gaan ?? Tot nog niet zo lang geleden kluste hij bij op de school van Christine, maar dat is blijkbaar voorbij...

Veel pensioen kan onze vriend overigens niet hebben, dus vraag ik me af of hij niet stilaan op zwart zaad moet beginnen zitten ??
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1769
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: do 04 dec 2025, 17:54 dus vraag ik me af of hij niet stilaan op zwart zaad moet beginnen zitten ??
Dan zijn ze met 2 want sinds de scam bij Greet is het daar ook Honoré gepluimd!
Het zal binnenkort Edouard niet meer zijn maar terug de good old Eddy met z'n pintjes van den Aldi en z'n frietjes van de puntzak. Z'n zo gekende stoofvlees zal ook wat de dieperik ingaan nu het rundvlees zo duur geworden is.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1059

Bericht door Tiboko »

daffy duck schreef: vr 05 dec 2025, 09:28 Z'n zo gekende stoofvlees zal ook wat de dieperik ingaan nu het rundvlees zo duur geworden is.

:lol: :lol: :lol:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1037
x 588

Bericht door martha »

Zag ik onze Eduard sip kijken toen Greet vertelde dat het terug koek & ei is met Christine & Peter, dat familie belangrijk is en verdere bla bla bla. Ze wordt nu zelfs financieel ondersteund door haar dochter en schoonzoon, een schoonzoon die ze enkele weken geleden nog tot de grond afbrak bij haar dochter.
daffy duck schreef: vr 05 dec 2025, 09:28 Z'n zo gekende stoofvlees zal ook wat de dieperik ingaan nu het rundvlees zo duur geworden is.
daarom dat hij overgeschakeld is op parelhoen :lol:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1769
Contacteer:

martha schreef: za 06 dec 2025, 14:09 daarom dat hij overgeschakeld is op parelhoen
Ja, je moet je standing kennen en parelhoen klinkt nu eenmaal chiquer dan stoofvlees. Past beter bij Edouard. Al begint hij z'n limieten te zien als het gaat over hetgeen hij in z'n hoofd had bij Greet. Egoïstische Greet zal helemaal niet toelaten dat er maar gelijk welke vorm van lichamelijk contact zal gebeuren en beetje bij beetje gaan Eddy z'n ogen open. Toch wel weer jammer voor hem !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2626

Bericht door satine »

Eddy is dan ook veel te goed he - niet alleen moet het nu toch beginnen duidelijk te worden dat Greet niks meer wil van hem dan in de watten gelegd worden, behalve dan een massage. Zolang het niet lichamelijk is, mag het wel.
Dat ze de olie zomaar weggegeven had, is toch ook wel een teken.
Ik ben benieuwd of de hard-to-get Eddy verschil gaat maken. Hoewel we het antwoord al wel kunnen raden.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1769
Contacteer:

satine schreef: wo 10 dec 2025, 09:17 Dat ze de olie zomaar weggegeven had
Vond dit zo laag van haar en hoewel ze toch denkt dat ze toch een zekere standing heeft, helemaal onbeschoft en zo ondankbaar. Een geschenk zomaar weggeven, dat doe je toch niet. Weinig appreciatie naar iemand toe die zoveel voor haar doet! Begin haar zo'n doortrapte profiteur te vinden! En voor Eddy was ze een hele dame, hopelijk gaan z'n ogen spoedig open en wijst hij haar het gat van de timmerman. Als hij nog kan natuurlijk, want die laatste scene voorspelde weinig goed!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1059

Bericht door Tiboko »

Wanneer ik hem gisteren hoorde zeggen dat ze bijvoorbeeld 's nachts de deur van haar kamer op slot doet, doet me denken dat ze absoluut wil vermijden dat Eddy fysiek toenadering zoekt. Die olie kadert daar ook in en Edouard leeft intussen op een vulkaan. Net zoals toen Nancy even bij hem "woonde" is zijn einddoel Greet in zijn bed te krijgen.

De enige reden dat ze nog bij hem woont (naast de aandacht natuurlijk die ze elders niet krijgt) is dat ze nog altijd bang is dat haar oplichters terug zouden komen. Heel irrationeel, want die willen niet gesnapt worden. Uiteraard vindt Eddy het prima zo...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1769
Contacteer:

Het ging precies goed tussen Eddy en Greet. Hebben wij ons vergist en zullen ze toch nog iets meer naar elkaar toegroeien.? Was wel een mooie scene gisteren en Eddy zag er echt gelukkig uit!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2626

Bericht door satine »

Het leek inderdaad heel wat relaxter - en dat ze elkaar plaagden maakte het ook allemaal wel leuk om naar te kijken.
Maar of zij het samenhuizen hetzelfde ziet als hij, blijf ik toch nog wat betwijfelen. Hij hoopt dat het binnenkort fysiek wordt en of zij dat ook zo ziet, is nog maar de vraag.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1037
x 588

Bericht door martha »

Ik vraag me af wie hem opbelde :denk: Was het misschien Kaat ? Frank zeker niet want toen Eddy binnenkwam in de bar madam werd er niets gezegd over dat telefoontje zo in de trant "allez, je bent toch afgekomen" of "wat gooien ze nu binnen" om het in de woorden van Frank en/of Eddy te zeggen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1769
Contacteer:

martha schreef: di 16 dec 2025, 15:42 k vraag me af wie hem opbelde
Heb het me ook afgevraagd Martha! Dacht eerst: misschien Angèle ergens zwervend op een boot en die misschien hulp nodig heeft. Anderzijds: Rosa: om hem in te lichten over de situatie Simonne-Lynn- maar dan , toen hij tegenover Frank zat in Bar Madam, kwam niks daarover ter sprake.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1037
x 588

Bericht door martha »

Als het Angele was geweest dan was hij m.i. niet zo relaxed geweest, denk eerder dat hij tegen haar ging gebruld hebben. En zitten stoefen hebben over het feit dat hij opnieuw samenwoonde met een "madame met klasse". Iets wat moeilijk van zijn vaselineke kon gezegd worden.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1037
x 588

Bericht door martha »

Oftwel is Eddy een heten brok oftewel staat zijn verwarming wel heel hoog. Het is toch niet het moment om in één marcelleke rond te lopen. Ok, de deze zat gisterenavond naar Thuis te kijken onder haar thuisdekentje (ooit gekregen voor mijn nieuwjaar) terwijl het buiten aan het sneeuwen was. :yup: . En toen hij die saus nog verder uitsmeerde dan was mijn reactie :sick:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1037
x 588

Bericht door martha »

Eddy denkt dat hij "touche" heeft :lol: En stel dat het lukt, dan mag hij op de koffie bij schoonzus Marianne :lol:
0 x
Plaats reactie