Over wie heb je het?heidiw schreef: za 22 nov 2025, 11:41 Klein klein wraakzuchtig kleuterke... was zowat het enige dat echt in het oog sprong.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Therese is uit Marokko weggevlucht als een dief in de nacht aangezien zij al huilend thuiskomt.
Ik had het kunnen weten dat die relatie niet lang ging duren en dat wegens onoverkomende meningsverschillen.
Door die nep ring is het uitgekomen dat die "relatie" tussen Rami en Lyn fake was, Thilly lachte maar groen.

Ik had het kunnen weten dat die relatie niet lang ging duren en dat wegens onoverkomende meningsverschillen.
Door die nep ring is het uitgekomen dat die "relatie" tussen Rami en Lyn fake was, Thilly lachte maar groen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Zijn er hier nog die grote twijfels hebben bij het verhaal van Katrien ?
Ik vind haar een manipulatieve bich, misschien de nieuwe slechterik in Thuis ?
En Eddy toch, vrees dat "dien engelse draad trekken" niet zal lukken bij Greet. Britje had het alleszins al door. Deze verhaallijn is momenteel één van de weinige die mij echt interesseert.
En Eddy toch, vrees dat "dien engelse draad trekken" niet zal lukken bij Greet. Britje had het alleszins al door. Deze verhaallijn is momenteel één van de weinige die mij echt interesseert.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Inderdaad Martha, als ik zag welk gezicht Katrien trok toen ze de trap afkwam, om dan meteen daarna poeslief te doen tegen Femke, dat gaf niet meteen het gevoel dat ze te vertrouwen is.
Cody is ook wel een apart geval trouwens.
En de reactie van Greet toen Eddy haar een kust wou geven
Een dikke profiteur en dit verdient le nouveau Edouard niet!
Cody is ook wel een apart geval trouwens.
En de reactie van Greet toen Eddy haar een kust wou geven
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Dat Britt voor haar vriendin een abortus-afspraak kon regelen is toch wel heel apart. En de snelheid waarmee een en ander "afgehaspeld" werd, niet normaal.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ik denk dat ik nu helemaal in de war ben, misschien kan iemand mij helpen! Ik dacht dat ik gezien had dat Therese een zwangerschapstest deed voor ze naar Marokko. vertrokken. En heeft zij dan geen miskraam gehad of ben ik zo verkeerd??? En dan nu weer zwanger?? Ik moet iets gemist hebben denk ik!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Dat was allemaal wat onduidelijk, we hebben toen geen positieve test gezien en ze had een bloeding, maar was dat wel een miskraam?
Ik denk dat we nog even moeten wachten om antwoorden te krijgen.
Ik denk dat we nog even moeten wachten om antwoorden te krijgen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Inderdaad, bedankt Satine voor wat meer info hierrond. Had er ook geen idee van: miskraam of bloeding?? Moet wel vreselijk zijn dan als ze dit geheim al die tijd naar Marokko meegenomen heeft. En zoals we gezien hebben moet Robin er helemaal geen benul van hebben. Hij weet niet eens dat Therese zich ongelukkig voelt met al zijn activiteiten. Dit leven waar hij zo van geniet is helemaal niet hetgeen zij wil.
Ook de relatie tussen Katrien en Cody vereist nog wat verduidelijking. We kennen van geen van beiden de juiste versie.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Eens gaan piepen in het topic van Thérèse : die zwangerschapstest deed zij eind september dus als zij effectief zwanger was en geen miskraam kreeg door die voetbal dan is zij m.i. al 12 weken of meer zwanger en zou abortus niet meer kunnen, denk ik
wat jammer is voor Thérèse. En Robin .... die mag voor mijn part voor eeuwig en drie dagen in Marokko blijven, erger me verschrikkelijk aan dat ventje.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
dank je Martha voor de verhelderende uitleg! 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Heel zeker is het allemaal niet, ik vond het allemaal nogal onduidelijk - maar wat Martha hier zegt zou best wel eens kunnen.
Hopelijk weten we vanavond meer.
En ik ben ook niet de grootste fan van Robin, maar als Thérèse zwanger is, niets gezegd heeft tegen Robin en zo lang wacht voor een abortus, is dat ook verre van ok, vind ik.
Hopelijk weten we vanavond meer.
En ik ben ook niet de grootste fan van Robin, maar als Thérèse zwanger is, niets gezegd heeft tegen Robin en zo lang wacht voor een abortus, is dat ook verre van ok, vind ik.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Intussen weten we dus meer, met de zes dagen bedenktijd zit ze over de twaalf weken, waardoor het of uitwijken naar Nederland wordt ofwel doorgaan met de zwangerschap. Jammer ook dat Robin - ook al is hij een super ettertje - hier nul inspraak in krijgt. In de periode van Judith's zwangerschap toonde hij nochtans dat hij over dit soort zaken wel sereen kan praten en vroeg of laat komt hij er toch achter, denk ik
Verder toch wel een vreemde conversatie tussen Cody en Judith. Nadat ze onlangs zélf (onterecht) het slachtoffer was van leugens (Selin tegen Anna, die haar zonder weerwoord geloofde) neemt zij op haar beurt - zonder het fijne van de zaak te weten - zomaar voor waar aan wat Katrien over haar ex-baas vertelt. Judith toch, een beetje meer afstandelijkheid zou in deze positief zijn, vooral omdat haar partner ook nog eens Cody's advocaat is.
Tenslotte ergerde ik me weer aan Rosa. Niet alleen moeit ze zich in een privé-conversatie tussen Vince en Katrien, bovendien komt ze daar het "jong volk" thuis weer even de les lezen. Als ze per se weer wil uitgaan, dat ze dan Nancy nog eens uitnodigt, die beleeft ook een tweede jeugd.
Verder toch wel een vreemde conversatie tussen Cody en Judith. Nadat ze onlangs zélf (onterecht) het slachtoffer was van leugens (Selin tegen Anna, die haar zonder weerwoord geloofde) neemt zij op haar beurt - zonder het fijne van de zaak te weten - zomaar voor waar aan wat Katrien over haar ex-baas vertelt. Judith toch, een beetje meer afstandelijkheid zou in deze positief zijn, vooral omdat haar partner ook nog eens Cody's advocaat is.
Tenslotte ergerde ik me weer aan Rosa. Niet alleen moeit ze zich in een privé-conversatie tussen Vince en Katrien, bovendien komt ze daar het "jong volk" thuis weer even de les lezen. Als ze per se weer wil uitgaan, dat ze dan Nancy nog eens uitnodigt, die beleeft ook een tweede jeugd.
0 x