Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
27.10.2025 - aflevering 5235
Het vat van Eddy begint stilaan vol te geraken. Dieter blijft bij zijn standpunt en laat dat goed merken. De kwaadheid van Simonne is nog niet gaan liggen, maar Rosa probeert haar tot inzicht te brengen. Tom komt tot een pijnlijke constatatie.
28.10.2025 - aflevering 5236
Emma verrast Andreas. Judith en Anna maken leuke plannen, maar iemand zal forfait moeten geven. Femke is het niet eens met de beslissingen die Dieter en Nancy maken. Lyn excuseert zich bij Frank. Tim en Dieter maken leuke plannen.
29.10.2025 - aflevering 5237
Het steeds opnieuw incasseren van slecht nieuws valt Tom enorm zwaar. Thilly vreest dat Tim haar plan saboteert. Nancy heeft de nacht doorgebracht op een onverwachte plaats. Peter confronteert Andreas met zijn leugens
30.10.2025 - aflevering 5238
Dieter laat zich niet uit zijn kot lokken. Frank is streng voor zijn vrouw, maar die lijkt zich niet te laten afschrikken. Emma hoopt op wat qualitytime met haar lief. Karin moet even stoom aflaten.
31.10.2025 - aflevering 5239
Marie neemt haar intrek in haar nieuwe stek. Emma wordt helemaal betoverd. Tom moedigt Judith aan om zich te amuseren op het halloweenfeestje, dat een groot succes lijkt te worden, maar dan krijgt ze een verontrustend bericht.
Yvetje schreef: vr 17 okt 2025, 12:29
Tom moedigt Judith aan om zich te amuseren op het halloweenfeestje, dat een groot succes lijkt te worden, maar dan krijgt ze een verontrustend bericht.
Toen ik deze spoiler las dacht ik meteen aan dat het verontrustend bericht wellicht over Stan zal gaan. Dat hij tijdens zijn missie zwaar gewond is geraakt of misschien is overleden. Dit was trouwens al paar weken geleden tijdens de podcast al ter sprake gekomen. Ik hoop zo dat dit over iets anders gaat.
Hoewel dit onderwerp een kind verliezen al meermaals is behandeld in Thuis hoeft dit onderwerp niet elk seizoen aan bod komen van mij. Vorig seizoen was dat Simonne die haar dochter Sam verloor. Nu zal Judith wellicht hetzelfde meemaken. Maar goed iemand omgekomen tijdens een militaire missie is wel nieuw, want dat is nog niet eerder aan bod gekomen.
Maar ik hoop zo dat dit over iets anders gaat. Judith heeft al zoveel meegemaakt en een kind verliezen is wel het meest heftigste wat je mee kan maken.
ThuisfanNL schreef: vr 17 okt 2025, 13:18
Hoewel dit onderwerp een kind verliezen al meermaals is behandeld in Thuis hoeft dit onderwerp niet elk seizoen aan bod komen van mij.
dat kan ik alleen maar ondersteunen die gedachte! Is altijd zo'n dieptepunt en onnodig gruwelijk gebeuren die helemaal voorbij gaat aan het idee dat we weer kunnen genieten gedurende een halfuurtje ontspanning. D'r zijn zoveel meer mogelijkheden om de 'heartstrings' te raken dan deze brute en harde momenten die we al al teveel op ons avondbord hebben gekregen! Dus ik hoop hetzelfde als Thuisfan NL : laat Stan nog een tijdje levend en wel rondlopen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Podcast heet Welkom Thuis. Op de Thuispagina van VRT max staat er een link naar de podcast. Ook naar de andere podcasts die over Thuis namelijk Karin en Thuisploeg vind je daar ook.