Anna Greveling (Evelien Van Hamme)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vind dat Anna niets fout heeft gedaan. Ze gaf Selin raad, maar heeft nooit gezegd ‘kom bij mij wonen’.
Ik vraag me af waar Selin dit haalt om zomaar voor Anna haar deur te staan
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1359
x 1717
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: do 16 okt 2025, 21:12 Ik vraag me af waar Selin dit haalt om zomaar voor Anna haar deur te staan
Ja, ik vind dat wel heel familiair om zo toe te komen met je bagage bij iemand die je toch wel genegeerd hebt gedurende lange tijd. Ofwel heeft helpen bij Selin een heel andere betekenis. En dan die reactie die toch wel wat agressief overkwam. Anna is zelf nog niet uitgepakt! En hoe kwam ze aan haar adres. Tom zal toch ook moeten toestemming geven voor een huurder meer!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2566

Bericht door satine »

Ik denk dat Selin vooral wanhopig is - veel weten we niet over haar, alleen dat ze na haar scheiding nergens anders terecht kon dan bij haar moeder, die er blijkbaar heel andere principes op nahoudt ivm de opvoeding van Ayla, dan zijzelf.
Ik hoop dat we niet te lang moeten wachten om te weten te komen wat de achtergrond van Selin is en hoe dit het leven van Anna gaat beïnvloeden.
0 x
Plaats reactie