Het ‘vervelend’ kindje in de klas die Emma mee op uitstap moest nemen, heet Ayla.
Zo heet ook het dochtertje van Selin.
Toeval?
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2566
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2566
Ik had met Emma te doen, maar het verwonderde mij wel dat ze niet gewoon Thilly liet weten wat er aan de hand was en het café sloot. Lyn heeft haar zelf gezegd dat ze niet meer in Bar Madam mocht werken, dus...
En ik had de indruk dat Tim toch door had dat er iets niet klopte in het heen-en-weer gepik tussen Lyn en Simonne.
Hopelijk spreekt hij zijn schoonmoeder daarover aan en durft Simonne eerlijk te zijn.
En ik had de indruk dat Tim toch door had dat er iets niet klopte in het heen-en-weer gepik tussen Lyn en Simonne.
Hopelijk spreekt hij zijn schoonmoeder daarover aan en durft Simonne eerlijk te zijn.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vind dat Frank hier ook ietsie pietsie attenter zou kunnen zijn, Simonne heeft nu wel voldoende aangegeven dat het niet klikt met Lyn en desondanks negeert hij de signalen en blijft hij Lyn aanhalen. Heeft hij dan graag dat zijn vrouw met een pruillip rondloopt ??
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Heb echt zitten genieten voor de trouw van Karin & Waldek. Zo onverwacht maar toch zo mooi
En het broekpak van Karin vond ik prachtig
Maar ja, ik voelde het al aankomen dat na het positieve begin het dramatisch ging eindigen.

Maar ja, ik voelde het al aankomen dat na het positieve begin het dramatisch ging eindigen.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 49
Ik vond de trouw van Karin en Waldek prachtig. Het was heel mooi gebracht en ze zagen er mooi uit. Het kwam voor mij toch uit als een verrassing. Net als de aanrijding van Christine door Nancy. Nancy was op dat moment niet in staat om te rijden en niemand hielt haar dus tegen.
Ik hoop dat Nancy snel de rust vind. Zij jaagt met haar gedrag Dieter, Britt en Femke echt wel op.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het verhaal van Selin verder gaat evolueren. Ze durft nog steeds niet te vertellen wat er aan de hand is en wat voor situatie ze op dit moment zit. Ik snap het niet dat ze Judith (en Anna) in vertrouwen neemt. Zij willen haar vast en zeker helpen om uit de situatie te geraken. Selin is niet gelukkig op dit moment, dat valt me wel op.
Ik hoop dat Nancy snel de rust vind. Zij jaagt met haar gedrag Dieter, Britt en Femke echt wel op.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het verhaal van Selin verder gaat evolueren. Ze durft nog steeds niet te vertellen wat er aan de hand is en wat voor situatie ze op dit moment zit. Ik snap het niet dat ze Judith (en Anna) in vertrouwen neemt. Zij willen haar vast en zeker helpen om uit de situatie te geraken. Selin is niet gelukkig op dit moment, dat valt me wel op.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2566
Ze zei gisteren dat ze na haar scheiding alleen maar bij haar moeder terecht kon. Dat houdt in: niet bij vriend(inn)en, broers, zussen of andere familie.ThuisfanNL schreef: za 11 okt 2025, 16:07 Ze durft nog steeds niet te vertellen wat er aan de hand is en wat voor situatie ze op dit moment zit. Ik snap het niet dat ze Judith (en Anna) in vertrouwen neemt.
Misschien heeft haar ex haar overal zwart gemaakt, misschien heeft ze een paar flaters begaan waar ze zich over schaamt?
Het kan vanalles zijn - maar niet iedereen loopt zomaar te koop met zijn/haar privéleven, zeker niet bij collega's die je helemaal (nog) niet goed kent.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Waar dan nog bij komt dat ze haar dochter blijkbaar ook niet de baas kan - de oma liet dit tussen de lijnen toch doorschemeren
Al is dit alweer zo'n hum "raar" verhaal. Moslimfamilies zijn meestal heel hecht en deze blijkt dan weer de uitzondering op de regel te zijn, want er is noch een echtgenoot, noch blijkbaar een vader/opa om op terug te vallen.
Ik vrees dat het nog een hele tijd zal duren voor duidelijk wordt wat er precies aan de hand is.

Al is dit alweer zo'n hum "raar" verhaal. Moslimfamilies zijn meestal heel hecht en deze blijkt dan weer de uitzondering op de regel te zijn, want er is noch een echtgenoot, noch blijkbaar een vader/opa om op terug te vallen.
Ik vrees dat het nog een hele tijd zal duren voor duidelijk wordt wat er precies aan de hand is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het kabbelt maar wat voort, maar weinig echt boeiende verhaallijnen tegenwoordig.
-We wéten intussen al dat Christine een lastig mens is als het wat tegenzit, dus ons schrap zetten voor nog meer gedoe.
-Nancy en Eddy, aflevering 725. Hoe vaak nog zal ze hem ongewild nieuwe hoop geven.
-Lyn en Simonne - twee hoe langer hoe minder sympathieke personages (Lyn was het trouwens nooit) maar in feite boeit het niet.
-Thilly en haar gemoei met andermans (liefdes)leven. Saai is het wel.
-Anna die zich constant moeit met anderen, maar daardoor telkens zélf in de problemen komt. Het was zo met Robin, die meisjes van de voetbalclub en nu weer met Selin. Erg dat het deze jonge medewerkster overkomt, maar hoeveel van dit alles is haar (Selin's) eigen schuld ??
De enige leuke verhaallijn - de romance tussen Emma en Andreas - wordt dan ook nog eens vakkundig de nek omgewrongen door hen beiden te overladen met extreem veel werk - waardoor ze enkel nog samen in één bed slapen.
Geen wonder dat de kijkcijfers intussen al vele weken lang (bron: Humo) dik onder het miljoen liggen.
-We wéten intussen al dat Christine een lastig mens is als het wat tegenzit, dus ons schrap zetten voor nog meer gedoe.
-Nancy en Eddy, aflevering 725. Hoe vaak nog zal ze hem ongewild nieuwe hoop geven.
-Lyn en Simonne - twee hoe langer hoe minder sympathieke personages (Lyn was het trouwens nooit) maar in feite boeit het niet.
-Thilly en haar gemoei met andermans (liefdes)leven. Saai is het wel.
-Anna die zich constant moeit met anderen, maar daardoor telkens zélf in de problemen komt. Het was zo met Robin, die meisjes van de voetbalclub en nu weer met Selin. Erg dat het deze jonge medewerkster overkomt, maar hoeveel van dit alles is haar (Selin's) eigen schuld ??
De enige leuke verhaallijn - de romance tussen Emma en Andreas - wordt dan ook nog eens vakkundig de nek omgewrongen door hen beiden te overladen met extreem veel werk - waardoor ze enkel nog samen in één bed slapen.
Geen wonder dat de kijkcijfers intussen al vele weken lang (bron: Humo) dik onder het miljoen liggen.
0 x