Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ze recupereert toch snel na zo'n alcoholdegustatie. Alleen de uitgelopen mascara getuigde van de vermoeiende uitstap. En ze heeft nog gereden met de wagen die niet eens haar eigendom was. Zou toch 2x denken in het vervolg om haar de auto te laten gebruiken. Denk dat dit de stap was die Frank over de lijn getrokken heeft om toch ook daadwerkelijk op te treden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Kaat idd wel rap herstelt van n avond/nacht doorgaan en daarna gewoon kan gaan werken alsof er niks aan de hand is ! Gisterenvoormiddag lag ze wel heel de voormiddag in bed. Ik vraag me af waarom je in het Thuisdorp met de auto moet weggaan (en dan drinken), alles is er toch dicht bij mekaar
.

0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Een beetje rare plotwending...
Ze is beginnen drinken in Zweden omdat ze zich eenzaam voelt. Ze geeft hier aan haar omgeving (maake, paake...) toe dat ze een probleem heeft en hulp nodig heeft. Maar gaat die hulp dan in Portugal zoeken, omdat hier teveel wachtlijsten zijn. Maar daar heeft ze alweer geen vrienden of familie, op uitzondering van haar halfzus Peggy, waarmee ze wellicht al tien jaar geen contact meer heeft én die bovendien met haar man een druk hotel runt...
Hum - of dàt dan dé oplossing is ??
Maar okee - haar passage was wellicht enkel bedoeld om drankmisbruik even aan bod te laten komen in Thuis, opdracht geslaagd zou ik zeggen.
Ze is beginnen drinken in Zweden omdat ze zich eenzaam voelt. Ze geeft hier aan haar omgeving (maake, paake...) toe dat ze een probleem heeft en hulp nodig heeft. Maar gaat die hulp dan in Portugal zoeken, omdat hier teveel wachtlijsten zijn. Maar daar heeft ze alweer geen vrienden of familie, op uitzondering van haar halfzus Peggy, waarmee ze wellicht al tien jaar geen contact meer heeft én die bovendien met haar man een druk hotel runt...
Hum - of dàt dan dé oplossing is ??
Maar okee - haar passage was wellicht enkel bedoeld om drankmisbruik even aan bod te laten komen in Thuis, opdracht geslaagd zou ik zeggen.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Kaat had een mooie jas aan
En
omdat ze valse jaloerse tik Lyn op haar plaats zette.
Jammer dat ze terug vertrekt, hopelijk slaagt ze er dit keer wel in om haar drankprobleem op te lossen want in Zweden had ze zich al eens laten opnemen zonder resultaat.

Jammer dat ze terug vertrekt, hopelijk slaagt ze er dit keer wel in om haar drankprobleem op te lossen want in Zweden had ze zich al eens laten opnemen zonder resultaat.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Snap het ook niet, dacht dat ze langere tijd er in ging blijven, zoals ik onlangs gelezen had, niet dus.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Mja, ze is nog niet weg he... Het zou even goed kunnen dat er iets gebeurt waardoor ze van gedacht verandert.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Goed dat Kaat niets gezegd heeft tegen Adil, want ik denk dat Lyn en Lowie haar dan zouden afschilderen als leugenachtige zatlap.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Maar ....... er is wel iemand anders nu op de hoogte
en ik denk niet dat die haar mond zal houden

1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik heb zo het gevoel dat Kaat niet echt naar een afkickkliniek is, ging toch veel te vlot.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
zou kunnen, had ook die twijfels ...maar dan toen ik hoorde dat Peggy haar zou afhalen was ik toch weer wat geruster. naar Portugal gaat ze wel, de rest hebben we geen zekerheid over.Kiki_Dee schreef: di 25 feb 2025, 06:08 Ik heb zo het gevoel dat Kaat niet echt naar een afkickkliniek is, ging toch veel te vlot.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Oei, wat zou ze daar anders doen denken jullie? Dan zouden ze haar moeten filmen in Portugal, maar in relatie met welke mensen?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Kan gewoon een vakantietje nemen en het is daar warm: met heel veel drank als compensatie voor de zon!
0 x