Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat is toch geschiedenis ... Hopelijk houdt Rosa zich er meer mee bezig om de Withoeve terug op de rails te krijgen en Femke in te tomen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 977
x 582

Bericht door martha »

Ik ben het niet altijd eens met al de vettige klap van Eddy maar gisterenavond sloeg hij de nagel op de kop toen hij zei dat alleenstaande mensen van zijn leeftijd (en een beetje van de mijne) het moeilijk hebben om nieuwe vrienden/kennissen te ontmoeten en/of te maken.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

Bericht door Tiboko »

Tegenwoordig meer dronken dan nuchter. Genant hoe hij laat op de avond nog naar Adil (zei hij nu alweer Aldi?) belde om te bedelen voor werk. Ik dacht dat hij klusjesman was op Christine's school, maar blijkbaar was dat maar tijdelijk :denk:

Heeft Britt geweldig gesteund in haar moeilijke momenten, maar nu werkt hij keihard op de zenuwen. Als hij niet oplet, gaat ze straks weer op de Withoeve wonen.
0 x
Alain D
Nog geen rang
x 6

Bericht door Alain D »

Tiboko schreef: wo 05 feb 2025, 22:21 Genant hoe hij laat op de avond nog naar Adil (zei hij nu alweer Aldi?) belde om te bedelen voor werk.
Ik denk niet dat den Eddy zozeer geïnteresseerd was in werk maar eerder om in de buurt te zijn van Kaat die morgen als nieuwe hulp start bij Adil ( hij zei inderdaad Aldi).
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1368
x 1724
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Alain D schreef: wo 05 feb 2025, 23:35 Ik denk niet dat den Eddy zozeer geïnteresseerd was in werk
Is ook zo! Hij is zo zot van Kaat dat hij volledig het Noorden kwijt is. En het feit dat zij verklaarde niet op mannen van haar leeftijd te vallen heeft nog wat olie op het vuur gegooid. Dat eindigt weer in een teleurstelling voor hem en waarschijnlijk met meer pintjes tot gevolg.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Eddy terug aan de drank wegens n onbeantwoorde liefde ... en dat tijdens Tournée minerale !
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Dat deed ik ook toen ik 12 was met bloemblaadjes te trekken: is het een "ja" of is het een "nee", en Eddy doet het met frietjes maar hij manipuleert zijn eigen spel. Hij had beter de rest van die bak opgegeten zodat hij buikpijn had. Hij kon dan denken dat het door de vlinders kwam :crazy:
1 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1368
x 1724
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vuil ventje hé onze Eddy!! :yup: zo'n grove taal in z'n mond nemen en zulke vuile verwijten. En niet luisteren, neen, doordraven omdat hij het heel anders zag in z'n verbeelding. Neen, geen vrienden, alles heeft met sex te maken en dan nog met Kaat. Denk dat het nooit nog goed komt tussen Frank en hem.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Eddy was inderdaad heel grof, maar ik kan hem ergens ook wel begrijpen. Hij is ontzettend eenzaam en heeft dat ook verschillende keren tegen Kaat gezegd.
En zij met haar 'ik wil geen man van mijn leeftijd en ik voel mij ook vaak zo eenzaam'... Haar lichaamstaal was ook soms wel wat misleidend - zeker tegenover iemand die niet het scherpste mes in de schuif is, zoals Eddy.
En dan Kaat die denkt dat ze nog beste maatjes kunnen blijven, nadat ze hem blijkbaar carrément heeft afgewezen.
EN hem is gaan zwartmaken bij Frank, goed wetende dat die zou ontploffen.
Ik vond de reactie van Eddy heel menselijk, Frank was ook niet bepaald discreet en beleefd.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Je zal daar toch als vreemdeling even koffie zitten drinken en tot je verbijstering midden in de de onfrisse scene tussen Eddy en Frank vallen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

Bericht door Tiboko »

Hoe vaak hebben we Eddy nu al in dezelfde val zien trappen? Telkens opnieuw verliefd op onbereikbare vrouwen waarvoor hij quote "alles zou doen!". Alleen staat dit haaks op de realiteit. Zo vroeg zijn laatste vaste relatie (die wél van hem hield) gewoon om te trouwen en mijnheer vond dit onredelijk. Gevolg was dat ze het afbolde. En hoe onrealistisch is hij om te geloven dat iemand die 39 jaar jonger is op hem (een straatarme dronkaard met een uitpuilende rugzak) verliefd zou zijn?? Dit gebeurt enkel in "de boekskes" - bij Hollywood-sterren of Vlaamse topauteurs.

Maar storend is vooral hoe bij hem - als het tegenzit - de gemeenste praat naar boven komt. Wat we van Robin terecht niet accepteren, zou okee zijn als het uit Eddy's vuile bek komt, want "quote hij heeft een hart van goud". De waarheid is dat - op uitzondering misschien van Britt - niemand het lange tijd bij hem uithoudt, zelfs "beste maat" Vince niet. Misschien moet Eddy ook eens bij een therapeut langs gaan, zodat hij ontdekt hoe dat komt.

En inderdaad, Kaat heeft fouten gemaakt, maar ze was vooral lichtgelovig te denken dat Eddy enkel vriendschap en gezelschap wou. Met haar achtergrond (die Eddy kent) zou hij dat begrepen moeten hebben...
Laatst gewijzigd door Tiboko op wo 12 feb 2025, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: wo 12 feb 2025, 10:42 En inderdaad, Kaat heeft fouten gemaakt, maar ze was vooral lichtgelovig te denken dat Eddy enkel vriendschap en gezelschap wou. Met haar achtergrond (die Eddy kent) zou hij dat begrepen moeten hebben...
Inderdaad, en ook was Kaat praktisch constant stomdronken als ze de uitspraken deed over dat ze niemand had, geen vrienden van haar leeftijd,...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Tiboko schreef: wo 12 feb 2025, 10:42 maar ze was vooral lichtgelovig te denken dat Eddy enkel vriendschap wou. Met haar achtergrond (die Eddy kent) zou hij dat begrepen moeten hebben...
Andersom had zij ook moeten luisteren, niet alleen naar de bedekte liefdesverklaringen en hints van Eddy, maar ook naar haar vader.
Ik ben altijd fan geweest van Kaat, maar ik vind niet dat zij hier het grote slachtoffer is. Ze is geen puber meer.
Temeer daar ze hem met rust had moeten laten, zeker nadat hij haar duidelijk had gemaakt dat ze hem (ook al was het niet zo bedoeld) heel erg gekwetst had.
Hem thuis gaan opzoeken om hem te vertellen dat hij zijn gevoelens maar opzij moest zetten omdat zij anders haar zuipmaatje kwijt was? :nope: Want daar kwam het wel wat op neer.
De fout ligt ergens in het midden.
En in ruzies wordt vaak veel te veel, veel te grof gezegd.
Hier zien we weer dat drank veel kapot maakt, niet alleen als mensen dronken met een voertuig gaan rijden.
vdbemdsa schreef: wo 12 feb 2025, 10:51 en ook was Kaat praktisch constant stomdronken als ze de uitspraken deed over dat ze niemand had, geen vrienden van haar leeftijd,...
Eddy was ook elke keer stomdronken, maar dat die dat verkeerd begreep, zou dan geen excuus zijn?
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Eddy is nu zowat iedereen uit zijn naaste omgeving kwijt: Britney, Frank, Kaat. Alleen Thilly nog zowat. Triestig.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 977
x 582

Bericht door martha »

daffy duck schreef: di 11 feb 2025, 23:12 vuil ventje hé onze Eddy!! :yup: zo'n grove taal in z'n mond nemen en zulke vuile verwijten.
Wij zeggen daar "een oude rieker" tegen :yup: :lol: Maar dat zijn mannen waar ik met een wijde boog omheen loop want er lopen er genoeg zulke rond die nog altijd denken dat wij vrouwen gediend zijn met hun vettige klap :yup: Jammerlijk genoeg zijn dat meestal boomers die nog altijd denken dat wij vrouwen ondergeschikt zijn aan hen.

En nu maar bleiten en bleiten :sick:
1 x
Plaats reactie