Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
In de afl van gisteren zei Femke tegen Rosa dat ze de withoeve al jaren alleen draaiende houdt. Dat is nu toch ook ferm overdreven. Ze is precies alle gevoel met de werkelijkheid kwijt
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Inderdaad - het is niet alsof Rosa en Waldek tegelijkertijd lange tijd afwezig zijn geweest.Kiki_Dee schreef: wo 27 nov 2024, 20:46 In de afl van gisteren zei Femke tegen Rosa dat ze de withoeve al jaren alleen draaiende houdt. Dat is nu toch ook ferm overdreven.
En toen was er ook nog Karin, Vince, Tamara, Niels,... en afwisselend Rosa en Waldek, in de periodes dat de andere uitviel.
En kon ze zelf privé op Nancy en Dieter rekenen.
Maar ze moet iets hebben om zichzelf mooi te praten.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Femke toch!
Niet alleen in alles en iedereen samenzweringen zien, maar ook nog vuile was buiten hangen.
En dan niet alleen die van Eddy - die zoals hij zelf zei, al lang niet meer degene is die hij vroeger was, en maar goed ook - maar ook die van je kleine zus.
Niet alle klanten hoeven te weten wat er haar overkomen is - dit was echt wel een uitschuiver van formaat!!!
Niet alleen in alles en iedereen samenzweringen zien, maar ook nog vuile was buiten hangen.
En dan niet alleen die van Eddy - die zoals hij zelf zei, al lang niet meer degene is die hij vroeger was, en maar goed ook - maar ook die van je kleine zus.
Niet alle klanten hoeven te weten wat er haar overkomen is - dit was echt wel een uitschuiver van formaat!!!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk dat het aantal klanten wel fel zal verminderen als Femke haar personeel uitmaakt in de bar ! Je gaat voor je plezier op cafe, niet om ruzie te zien.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Britt vertrekt wschl naar Eddy, en dan zit Femke helemaal alleen. Wel straf dat Eddy en Nancy zo'n dure (?) advocate als Karin kunnen betalen. Over n prijs wordt niet gesproken, da's wel handig
.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Wellicht pro deo, want Britt heeft geen inkomen en Nancy verdient met die paar uurtjes die ze per dag rond rijdt (ze kan zich om het even wanneer vrijmaken, zie babysit gisteren, advocatenbezoek de dag voordien...) nu ook niet bepaald schatten, eens alle kosten afgetrokken zijn. Ik denk trouwens niet dat Britt bij Eddy gaat wonen, eventueel eens gaan logeren kan.
On topic. Ik denk dat Femke de boodschap nu wel begrepen zal hebben, het kantelpunt lijkt me bereikt. Afwachten nu wel of Peter met de "ik wil niet meer bij mama wonen" uitspraak van Vic niet naar de jeugdrechter trekt
On topic. Ik denk dat Femke de boodschap nu wel begrepen zal hebben, het kantelpunt lijkt me bereikt. Afwachten nu wel of Peter met de "ik wil niet meer bij mama wonen" uitspraak van Vic niet naar de jeugdrechter trekt
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Denk ik ook, maar als Femke dat al zal inzien is zeer de vraag! Ze zal zich waarschijnlijk eerst nog wat meer als sukkeltje voordoen. Hoe ze gisterenavond Eddy voor gans Feniks z'n zeg deed , ja, dat was er dik over! Ook Rosa kon het niet meer houden en kreeg als dusdanig ook de laag! volgens mij is de enige oplossing dat Vic haar ook zal ontwijken , en dat hebben we gisteren gezien, is heel nabij.
Maar waar ze het lef vandaan haalde gisteren om daar bij Peter en Christine binnen te vallen en dan nog Nancy uit te schelden, is voor mij onaanvaardbaar.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Nu denk ik aan iets : als ze dat nog veel zal doen kan Peter haar een straatverbod laten opleggen. Alhoewel ... ze zich daarvan niets zal aantrekken. Nog iets waar ik aan denk : weet er iemand wanneer Lucas overleden is of geboren ? Misschien dat dat ook iets is dat ergens in haar hoofd rondspookt.daffy duck schreef: vr 29 nov 2024, 12:23 Maar waar ze het lef vandaan haalde gisteren om daar bij Peter en Christine binnen te vallen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond het wel straf dat Nancy Femke bij Peter binnen liet. Ze wist toch dat dat was om van haar oren te maken ? Ik had haar niet binnengelaten.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Dat vond ik eerlijk gezegd ook totaal onaanvaardbaar. Ze had daar helemaal geen zaken en kwam daar maar onbeschoft binnen. Voor hetzelfde geld waren Christine en Peter thuis en stonden ze oog in oog met elkaar. Nancy had haar moeten tegenhouden, maar ja, we kennen Nancy hé, altijd moeien, haar gedacht zeggen, maar een beetje een voetdweil als ze harde standpunten moet innemen.johan1969 schreef: za 30 nov 2024, 09:00 Ik vond het wel straf dat Nancy Femke bij Peter binnen liet.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik kan mij nochtans ook wel voorstellen dat Femke al in de gang stond, nog voor de deur goed en wel open was.
Ik denk niet dat ze gevraagd heeft of ze misschien even mocht binnen komen.
Ik denk niet dat ze gevraagd heeft of ze misschien even mocht binnen komen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Nancy wist dat Christine en Peter er niet waren maar dan nog laat je haar niet binnen in n vreemd huis !
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Allez, ze was eens kalm en redelijk, ze vond zelfs de vriendelijkheid om Waldek een gelukkige verjaardag te wensen. Zou ze er bij stil staan dat de ziekte van Vic te maken heeft met zijn nieuwe school ? 
0 x