Anna Greveling (Evelien Van Hamme)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Vermits dit nieuwe personage haar handen vol gaat hebben in het Thuisdorp, verdient ze zeker ook een eigen topic.  

0 x

- Kiki_Dee
 - Poster rang 4

- x 173
 - x 551

Ik heb het gevoel dat ze snel nieuwe patiënten zal hebben, waaronder Tim en Lowie misschien?

0 x

- 
				frankeneddy1
 - Poster rang 3

- x 121
 - x 146

- Kiki_Dee
 - Poster rang 4

- x 173
 - x 551

Om zijn verleden te verwerken. We weten daar duidelijk nog niet alles over

0 x

- 
				frankeneddy1
 - Poster rang 3

- x 121
 - x 146

Klopt, al vind ik dat niet zo’n leuke verhaallijn om naar te kijken, het wordt namelijk te lang uitgetrokken.

0 x

- Kiki_Dee
 - Poster rang 4

- x 173
 - x 551

Ik had de indruk dat Anna een fertiliteitsbehandeling volgt. Ik dacht dat ze geen partner had? Ze probeert misschien alleenstaande moeder te worden.

0 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Ja Kiki, het was natuurlijk een nepnaam  voor de hormonen want reclame voor medicijnen op voorschrift mag hier niet, maar de reactie op Judith maakte al duidelijk dat Anna wél een kinderwens heeft. En deze behandeling is een hel, zowel emotioneel als fysiek. Ook voor een psychiater.

0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

Had wel met haar te doen deze avond. Moet niet makkelijk zijn om iedereen van goede raad te voorzien en zelf met zo'n probleem geconfronteerd worden. ^Jaren hopen en psychisch en fysisch afzien en dan zo teleurgesteld worden.

0 x

Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

- johan1969
 - Poster rang 5

- x 26
 - x 276

Ms dat Judith na Anna's verhaal toch besluit om het kindje te houden of af te staan voor adoptie ?

1 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

Heb daar vroeger in het begin ook aan gedacht. Maarja, de grootste horde die Judith moest nemen was haar gezondheid. Dat blijft natuurlijk een struikelblok. Maar anderzijds, zou een prachtige oplossing voor haar.johan1969 schreef: wo 18 dec 2024, 04:05 Ms dat Judith na Anna's verhaal toch besluit om het kindje te houden of af te staan voor adoptie ?
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Het kindje houden om iemand anders gelukkig te maken, zou natuurlijk een hele mooie geste zijn.
Maar de redenen waarom Judith en Tom besloten hebben om een abortus te laten uitvoeren, zijn niet omdat ze het kindje niet willen.
Da redenen waarom ze dit zouden doen, blijven gewoon dezelfde. Vraag is of Anna dit zelf wel zou willen, zij is ook dokter en weet ook wat de risico's van een zwangerschap op deze leeftijd inhouden voor kind EN moeder.
Dat dit impact gaat hebben op de beslissing van Judith en dat het daardoor nog moeilijker gaat zijn, lijkt mij wel een logisch gevolg, nu ze weet hoe zwaar dit is voor Anna.

Maar de redenen waarom Judith en Tom besloten hebben om een abortus te laten uitvoeren, zijn niet omdat ze het kindje niet willen.
Da redenen waarom ze dit zouden doen, blijven gewoon dezelfde. Vraag is of Anna dit zelf wel zou willen, zij is ook dokter en weet ook wat de risico's van een zwangerschap op deze leeftijd inhouden voor kind EN moeder.
Dat dit impact gaat hebben op de beslissing van Judith en dat het daardoor nog moeilijker gaat zijn, lijkt mij wel een logisch gevolg, nu ze weet hoe zwaar dit is voor Anna.
	1 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1039

Ik hoop dat ze redelijk snel de knoop doorhakken, want die twijfel is voor niemand goed.
Aan dokter Anna, sterkte.

Aan dokter Anna, sterkte.
	0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

Moest die situatie zich in het echte leven voordoen, en dat kan wel gebeuren, dan is dit voor elk van hen hartverscheurend.

0 x

- 
				elders
 - Nog geen rang
 - x 25

Misschien eens tijd om met familie Cremers, Bomans te praten ? Kan me niet voorstellen dat ze in Thuisland niet op de hoogte is.  Zou voor Simonne een heel groot soelaas kunnen zijn. Of blijft rebellie onder jongeren onderhouden, promoten een hogere prioriteit ?

1 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

Weet eigenlijk niet hoe het in een kliniek werkt waar ze aanwezig is. Moet ze spontaan haar hulp, haar advies aanbieden of komt ze alleen maar nadat de familie zo'n gesprek aangevraagd heeft. zou inderdaad nuttig zijn om Simonne eens te spreken, ze kan wat hulp gebruiken. Ook voor Tim en Hannah zou het geen overdadige luxe zijn.elders schreef: vr 10 jan 2025, 08:20 Kan me niet voorstellen dat ze in Thuisland niet op de hoogte is. Zou voor Simonne een heel groot soelaas kunnen zijn.
	0 x