Thérèse Addo (Dara Oguntubi)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Een redelijk recent personage, sinds 15 april in Thuis, zij kan mogelijk al een grote rol spelen in de seizoensfinale van vanavond.

Moderator bericht:

Bericht aangepast - dit subforum is nog steeds voorbehouden voor de personages.

.
Laatst gewijzigd door Tiboko op do 13 jun 2024, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

Thérèse (Dara Oguntubi)

Bericht door bragolin-01 »

Haar naam is Thérèse Addo net zoals bij Sunny.
Haar volledige naam was enkele weken geleden duidelijk af te lezen op de mapjes die Sam uitdeelde aan het begin van de les.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Merci, heb het erbij gevoegd.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Tegenwoordig is ze de perfecte lieve zus, maar hoe lang zal dat duren ? Ik heb ook het idee dat ze zichzelf nog verwondt.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

johan1969 schreef: zo 08 sep 2024, 09:09maar hoe lang zal dat duren ?
Vermoedelijk tot ze te weten komt wat Abel gedaan heeft en dat zij het volgende slachtoffer was.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: wo 11 sep 2024, 11:39 Vermoedelijk tot ze te weten komt wat Abel gedaan heeft en dat zij het volgende slachtoffer was.
Vond het wel raar dat zij daar niet verder de gevolgen van heeft ondervonden. Zou zij echt de link leggen als ze dit hoort wat Abel Britney aangedaan heeft?? Weet niet wat ik er op dit ogenblik moet van denken. 💭 🤔
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik denk niet dat Judith/het ziekenhuis dat gaan rondbazuinen (wat Britt overkomen is). Anders kunnen ze zich verwachten aan een lawine klachten. Want met hoeveel vrouwelijke patiënten is Abel de afgelopen maanden (jaren?) in contact geweest? Allemaal - zoals Thérèse - potentiële slachtoffers...

Zij (of was het Sunny) hebben toen wél klacht neergelegd dacht ik...
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Ik denk dat Thérèse en Britt elkaar ook niet kennen en het nieuws doet nog niet volledig de ronde
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Goed dat ze bij haar keuze bleef. Liever bij iemand die soms wat overdreven optimistisch is dan bij een kreng dat je alleen maar als haar persoonlijke Bancontact beschouwt.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Wat een heftige scène donderdagavond :shock:
Hopelijk vertelt ze toch wat Rayan gedaan heeft en neemt niet de schuld op zich (dat ze zichzelf pijn heeft gedaan dan)
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: za 05 okt 2024, 07:10 Hopelijk vertelt ze toch wat Rayan gedaan heeft en neemt niet de schuld op zich (dat ze zichzelf pijn heeft gedaan dan)
Vrees er een beetje voor. ze zal de schuld waarschijnlijk op zich nemen zoals gewoonlijk. Maar er zijn beelden gemaakt tijdens die aanval. Als die de ronde beginnen doen zal de waarheid hopelijk aan het licht komen. Het wordt tijd dat dat degoutant groepje ontmaskerd wordt. Op veel hulp van Sam moet je niet rekenen. Ze zal dan waarschijnlijk geschokt zijn als ze van die pesterijen hoort.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik hoop maar dat broerlief het een beetje tactisch aan pakt. En Mama uit de buurt blijft .Bij dat meisje zeg je gauw iets dat verkeerd valt.
Ik heb het wel met haar te doen. Een leuk leven heeft ze denk ik tot nu toe nog niet gehad.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ze blijft natuurlijk ook een eenzaat, die niemand (zelfs Sunny niet) binnen laat in haar smarten. Vorige keer bij de directeur was de boodschap nogal eenzijdig (gevolg schorsing), maar intussen moeten er toch wel enkele gewetensvolle leerlingen zijn die - desnoods anoniem - Rayan bij het schoolhoofd willen aangeven...

Ik kan me ook niet voorstellen dat Therese zijn allereerste slachtoffer is ? En waarom verbergt ze haar ellende? Femke had haar echt niet ontslagen als ze eerst even naar de spoed was geweest. Tebnnslotte was Nancy er dit keer wél om even bij te springen...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Nee Tiboko, Femke had haar zeker niet ontslagen. Maar Thérèse weet intussen ook dat de tamtams van Femke en Sunny veel lawaai maken.
Ik vind het trouwens ook raar dat ze op zo'n zichtbare plaatsen kerft. Meestal gebeurt dit op lichaamsdelen die heel goed te bedekken zijn. Tenzij ze al heel lang bezig is natuurlijk.
En dat zwijgen, als je al zover zit dat je aan zelfverwonding doet heb je nog weinig energie om je tegen een schooldirecteur (die meestal toch niet luistert voor er echt slachtoffers vallen of een ouder die over zijn bureau sleurt), al je energie gaat naar overleven. Ik vrees dat Thérèse al jaren in overlevingsmodus functioneert.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

heidiw schreef: za 05 okt 2024, 14:07 Ik vind het trouwens ook raar dat ze op zo'n zichtbare plaatsen kerft. Meestal gebeurt dit op lichaamsdelen die heel goed te bedekken zijn.
Mijn ervaring na jaren schoolsecretariaat is, dat het heel dikwijls de onderarmen zijn.
Vaak is zelfverwonding niet alleen een manier om de fysieke pijn te laten overheersen op de mentale, maar ook een (al dan niet bewuste) vraag om aandacht.
Hoe goed het dan ook 'verstopt' wordt.
1 x
Plaats reactie