Daar had ik ook wel bedenkingen bij, moet ik zeggen.Christel schreef: do 05 sep 2024, 11:28 maar Dries praat erover alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat peuters die nog niet kunnen lezen of schrijven, nummers onthouden en aan het bellen slaan als ze hun moeder missen.
Nu vond ik het antwoord van Dieter ook wel redelijk ontwijkend. Gezien de manier waarop een en ander zomaar zonder deftig onderzoek/menselijke resten etc werd afgesloten (er waren wel twee kinderen dood hé), zou hij - die zich vaak als een pitbull in hopeloze zaken verdiept - toch gerust wat meer moeite kunnen doen. Eén telefoontje naar zijn vrienden bij het parket en ze kunnen bij Tamara's provider die belgegevens opvragen, denk een half uurtje werk? Nu niet bepaald dat het de overheid duizenden euro's zou kosten ??
Verder vind ik het niveau voorlopig maar matig, moet ik zeggen. Misschien nog wat moeite om in de flow te komen. Maar Abel die alweer (intussen voor de tweede keer op korte tijd) zijn gsm open en bloot laat liggen, hum. De "relatie" tussen Lowie en Silke, tja. En Thilly die aanbood om yoga lessen te komen geven bij ViTa (of heet dat nu anders
En de zaak rond Robin wordt ook wel heel snel afgehaspeld, duidelijk dat er nieuwe plotlijnen zitten aan te komen. Ook wat vragen bij de "stroeve" relatie tussen Sunny en Therese, zal niet lang duren of ze vertrekt daar weer misnoegd en met slaande deuren. Vreemd.