Ik dacht toen hij toegaf dat hij verliefd was op Tamara, dat hij ging zeggen dat dit al altijd geweest was, zelfs toen hij haar opgevangen heeft tijdens haar zwangerschap en Bob haar had laten staan. Ik heb altijd gedacht dat er meer tussen die 2 was of kon zijn.Tiboko schreef: vr 03 mei 2024, 13:14 Heeft hij dan toch toegegeven aan de emoties van het moment ??
Dries Van Aken (Yemi Oduwale)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Wel een leuk koppel en Tamara past zoveel beter bij hem dan Judith. Hopelijk kan hij haar de steun geven die ze verdient en wordt het een koppel dat wat geluk krijgt de komende tijden.vdbemdsa schreef: ma 06 mei 2024, 10:48 Ik heb altijd gedacht dat er meer tussen die 2 was of kon zijn.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Duidelijk dat Dries lang met een dokter is samen geweest. Tamara en hij vinden Lowie half bewusteloos op de grond. Tamara zegt moet ik een ambulance bellen? Waarop Dries "niet nodig, we leggen hem op de zetel en laten hem veel water drinken".
Probleem opgelost
Lowie naar t ziekenhuis laten gaan was misschien een wake up-call geweest, nu gaat hij gewoon verder doen.
Probleem opgelost

Lowie naar t ziekenhuis laten gaan was misschien een wake up-call geweest, nu gaat hij gewoon verder doen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Voor iemand die verslaafd is en zelf maar niet in wil zien hoe erg hij hulp nodig heeft?Tiboko schreef: di 07 mei 2024, 13:52 Lowie naar t ziekenhuis laten gaan was misschien een wake up-call geweest
De hoeveelste wake-up call zou dat al geweest zijn ook? Want er zijn nou al zoveel dingen gebeurd die Lowie in normale omstandigheden hadden moeten doen beseffen dat dit zo niet verder kan...
Die drugs zijn voor hem duidelijk het enige belangrijke nu. Zolang hij zelf niet beseft dat hij daarmee moet stoppen om beter te kunnen worden, gaat niks of niemand hem kunnen helpen.
Ik kon Dries dus wel begrijpen en denk ook niet dat voorgaande relaties op dat vlak veel bijdragen normaal gesproken. Kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat hij en Judith ooit EHBO of drugsproblematiek besproken hebben of zo.
Al bij al vond ik hem dus best adequaat reageren, en Lowie mag vooral wel blij zijn dat hij daar niet alleen woont (en dat ze hem met zijn buitensporig gedrag nog niet uitgekotst hebben, bovendien).
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Was een beetje sarkastisch hoor Christel. Natuurlijk heeft Dries daar nooit met Judith over gesproken, hij was te druk bezig met zijn eigen pleziertjes.
Maar vermits geen van beiden wist (kan weten) wat die huisgenoot geslikt had (heeft) had dit ook slecht kunnen aflopen, wat nog altijd kan natuurlijk. Ook al deed hij net één oog open om zijn huisgenoot met zijn huurster te zien kussen. Kan hij ook daar nog wat frustraties uit putten.
Zijn situatie is bijna hopeloos, enkel een deftige ontwenningskuur kan Lowie er weer bovenop helpen. Maar tegen we zover zijn zit dit seizoen er wellicht op
Maar vermits geen van beiden wist (kan weten) wat die huisgenoot geslikt had (heeft) had dit ook slecht kunnen aflopen, wat nog altijd kan natuurlijk. Ook al deed hij net één oog open om zijn huisgenoot met zijn huurster te zien kussen. Kan hij ook daar nog wat frustraties uit putten.
Zijn situatie is bijna hopeloos, enkel een deftige ontwenningskuur kan Lowie er weer bovenop helpen. Maar tegen we zover zijn zit dit seizoen er wellicht op

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind dat die ambulance had moeten gebeld worden. Dan was misschien duidelijk geworden dat de bewusteloosheid van Lowie niet alleen door de drank kwam.
Want wie weet wat hij allemaal in zijn lijf steekt, buiten Silke?
Dries niet, denk ik.
Want wie weet wat hij allemaal in zijn lijf steekt, buiten Silke?
Dries niet, denk ik.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Inderdaad, hij lag daar zo goed of bewusteloos met spuug naast hem en aan z’n lippen…
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik had gemist dat Dries aan Lowie vroeg 'Wat hebde gij gepakt? En hoeveel', maar dat heeft hij dus blijkbaar wel gedaan.
Hij moet dan toch een vermoeden gehad hebben dat het niet alleen om alcohol ging.
En als 'goeie huisgenoten' wordt dat dan daarna natuurlijk ook in de doofpot gestoken.
Hij moet dan toch een vermoeden gehad hebben dat het niet alleen om alcohol ging.
En als 'goeie huisgenoten' wordt dat dan daarna natuurlijk ook in de doofpot gestoken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het gaat van kwaad naar erger, inderdaad. Ik heb het idee dat ze dat daar allemaal een beetje onderschatten of zo?
Lowie is natuurlijk met die drugs begonnen omdat hij met zichzelf overhoop lag vanwege Polly, maar waar een normaal rouwproces na verloop van tijd verandert (zoals bij Tamara bijvoorbeeld), wordt een verslaving alleen maar erger en gevaarlijker. Dat weet volgens mij bijna iedereen wel.
Maar het lijkt soms wel alsof ze daar het verschil niet zien, wat ik best wel raar vind. Of misschien weten ze gewoon niet wat ze ermee aan moeten, dat kan natuurlijk ook en kan ik ook ergens wel weer begrijpen.
Lowie moet eerst zelf een kant uit willen en die indruk geeft hij in mijn ogen totaal niet, dus misschien dat ze daarom niet kordater optreden?

Lowie is natuurlijk met die drugs begonnen omdat hij met zichzelf overhoop lag vanwege Polly, maar waar een normaal rouwproces na verloop van tijd verandert (zoals bij Tamara bijvoorbeeld), wordt een verslaving alleen maar erger en gevaarlijker. Dat weet volgens mij bijna iedereen wel.
Maar het lijkt soms wel alsof ze daar het verschil niet zien, wat ik best wel raar vind. Of misschien weten ze gewoon niet wat ze ermee aan moeten, dat kan natuurlijk ook en kan ik ook ergens wel weer begrijpen.
Lowie moet eerst zelf een kant uit willen en die indruk geeft hij in mijn ogen totaal niet, dus misschien dat ze daarom niet kordater optreden?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Toch raar dat hij Karin niet inlicht over zijn aankomende reis naar Antigua. Karin is nog lang niet hersteld en niet in staat om te werken. Wie zorgt intussen voor de cliënten en lopende zaken 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
nounake schreef: do 12 sep 2024, 13:40 en wat is er gebeurd met de dochter die op Karin vuurde ?
[/quote) vragen die voor mij ook een vraagteken vormen. alles is precies zoals de normaalste zaak van de wereld. Die dochter ...geen sprake meer van. Karin vraagt er ook niet naar! Wel ja, het is precies als een meest voorkomend en dagelijks feit . En de lopende zaken...wie breekt er daar z'n hoofd nu over. Zo eigenaardig.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes