Tamara Vereken (Tine Priem)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Als je doelt op het herdenkingsmoment ?
Inderdaad. Waar zat al dat volk dat wél op Bob's koffietafel aanwezig was? Haar collega's? En Frank met zijn vrouwen, hij pushte Lowie om te gaan, maar kwam dan zelf niet. Bizar.
Inderdaad. Waar zat al dat volk dat wél op Bob's koffietafel aanwezig was? Haar collega's? En Frank met zijn vrouwen, hij pushte Lowie om te gaan, maar kwam dan zelf niet. Bizar.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
En ik snap ook helemaal niet dat er niemand iets zegt ivm Tamara en Polly ... puur gezien is zij toch de mama , al is het dan "draagmama" . Ze heeft ze wel 9 maand gedragen en op de wereld gezet .
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dries Van Aken (Yemi Oduwale)
Ik vind het wel straf dat Tamara zo snel na het worden van 'weduwe' al terug in een relatie zit. Maar ja, volwassen mensen mogen niet single zijn in Thuis. Wat is het volgende koppel ? Eddy en Rosa ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dries Van Aken (Yemi Oduwale)
Haar huwelijk met Bob was al lang over. We weten niet of de scheiding na het tekenen van de documenten afgerond werd, maar indien wel kan je van een gescheiden vrouw niet zeggen dat ze weduwe is. Enkel dat haar ex gestorven is.johan1969 schreef: do 09 mei 2024, 11:44 Ik vind het wel straf dat Tamara zo snel na het worden van 'weduwe' al terug in een relatie zit.
3 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik weet het, maar die stem aan de telefoon leek zo op die van Bob.
En wie zegt dat die overleden is ? We hebben zo ene gehad hé, Kris Geerinckx was ook zogezegd overleden in het buitenland. En hoe oud is Leo of heeft die net zoals Lowie, Robin en Franky een leeftijdsprong gemaakt ?
Antigua : daar spreken ze zeker geen nederlands en ik denk niet dat kleine Leo een aardig mondje engels of frans spreekt. 

1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Welk vuil spelletje zou hij op die manier weer spelen?? Tamara naar daar lokken?? Zou wel raar zijn dat Tamara z'n stem niet herkent, maar ja, in Thuis moet je nooit verwonderd zijn als we naar een nieuwe trend of verhaalpad geleid wordenmartha schreef: di 10 sep 2024, 15:56 Ik weet het, maar die stem aan de telefoon leek zo op die van Bob. E
Laatst gewijzigd door daffy duck op wo 11 sep 2024, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Daar heb ik aan gedacht maar niet vergeten dat Tamara in paniek is en als men in paniek is dan zijn dat dingen die men niet op dat moment geen aandacht aan besteden. Maar Daffy, het is Bob die houdt ervan om psychologische spelletjes te spelen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tamara was inderdaad in paniek, maar Dries niet.
Die was heel kalm en nuchter - die zou de stem toch ook herkend hebben, of op zijn minst getwijfeld bij enige vorm van vermoeden dat het Bob was?
Die was heel kalm en nuchter - die zou de stem toch ook herkend hebben, of op zijn minst getwijfeld bij enige vorm van vermoeden dat het Bob was?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik zou het een vreemde zet vinden als t Bob was die hier achter zit. Tamara naar ginder lokken is één ding, maar waarom riskeren ontmaskerd te worden ??
Wat ik in ieder geval vreemd vind is dat Tamara Leo niet mocht (mag ?) spreken. Als het écht is dan heeft de politie daar er toch geen belang bij om die 2-jarige in onzekerheid te houden?
Zal wel om de spanning erin te houden zijn
Wat ik in ieder geval vreemd vind is dat Tamara Leo niet mocht (mag ?) spreken. Als het écht is dan heeft de politie daar er toch geen belang bij om die 2-jarige in onzekerheid te houden?
Zal wel om de spanning erin te houden zijn

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dries vroeg de lokale agent "How did you find him?" waarna het antwoord "He came to us"...
Toch wel straf voor een 5-jarige in een land waarvan hij de taal niet spreekt en waarvan de vader net gestorven is...
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden, want iets klopt hier niet...
Toch wel straf voor een 5-jarige in een land waarvan hij de taal niet spreekt en waarvan de vader net gestorven is...
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden, want iets klopt hier niet...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Gelukkig heeft Tamara n slimme vriend, Dries, die doorhad dat er nog vanalle documenten in orde moesten zijn en je niet zomaar op de vlieger stapt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Politie-uniform herkend? Is in het echt ook gebeurd met de cast van Law&Order.
Zo raar is het trouwens niet dat een 5-jarige die politieagenten persoonlijk kent (WithoevehDieter) een uniform herkent en dat beschouwt als te vertrouwen.
Qua taal, waarschijnlijk een tolk bijgehaald?
Hopelijk zal de komende verhaallijn hierrond meer uitwijzen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Heb ik het goed begrepen? Gaat Tamara nu samen met driftkop Lowie naar Antigua?
Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
0 x